gardeshban.ir

ایتالیا یکی از کشورهای زیبای اروپاییست که مقصد بسیاری از گردشگران متعدد در سرتاسر جهان بوده و هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران در شهرهای مختلف آن به گشت و گذار می پردازند. تعدد زیاد دوستداران این کشور تاثیر زیادی در پیشرفت وضع اقتصادی کشور ایتالیا داشته و از این رو صنعت توریسم و گردشگری به یکی از مهم‌ترین منابع درآمد این روزهای ایتالیا به شمار می‌آید.
کد خبر: ۲۶۷۸۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایتالیا یکی از کشورهای زیبای اروپاییست که مقصد بسیاری از گردشگران متعدد در سرتاسر جهان بوده و هر ساله تعداد بسیاری از گردشگران در شهرهای مختلف آن به گشت و گذار می پردازند. 

تعدد زیاد دوستداران این کشور تاثیر زیادی در پیشرفت وضع اقتصادی کشور ایتالیا داشته و از این رو صنعت توریسم و گردشگری به یکی از مهم‌ترین منابع درآمد این روزهای ایتالیا به شمار می‌آید. اما همه چیز به همین سادگی نیست و تعیین وقت سفارت ایتالیا برای خریداران بلیط هواپیما ایتالیا ممکن است کمی سخت و پر از استرس به نظر برسد. 

در واقع ممکن است پروسه اخذ ویزای ایتالیا کمی خسته‌کننده و یا نگران‌کننده باشد اما اگر اطلاعات کافی برای این کار داشته باشید مقدار قابل توجهی از فشار روانی این کار برایتان کاسته شده و در نهایت به هدفتان می‌رسید. اگر از دوستدارن خرید بلیط هواپیما به سوی کشور زیبای ایتالیا هستید پس برای دریافت اطلاعات بیشتر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

آدرس سفارت ایتالیا

شما تحت هر شرایطی نیاز خواهید داشت برای تعیین وقت سفارت ایتالیا به طور حضوری به سفارت مراجعه کنید. خوشبختانه سفارت ایتالیا در ایران وجود دارد و می‌توانید با مراجعه حضوری در کشور خودمان هم کار اخذ ویزایتان را انجام بدهید. برای این کار تنها کافیست به آدرس: تهران، خیابان جردن، خیابان نلسون ماندلا (بلوار آفریقای سابق)، بن‌بست فرزان شرقی، پلاک ۱۵ مراجعه کنید. البته روش‌های دیگری برای ارتباط برقرار کردن با سفارت ایتالیا در تهران وجود دارد که می‌توانید در جدول زیر اطلاعات لازم را مطالعه بفرمایید.

شماره تلفن۰۲۱۸۸۱۹۰۱۶۰
شماره فکس۶۶۷۲۶۹۶۱
کد پستی1917
صندوق پستی1917686911
آدرس ایمیلconsolato.teheran@esteri.it
آدرس وب‌سایتambteheran.esteri.it
نام سفیر ایتالیامائورو کنچاتوری

تعیین وقت سفارت ایتالیا

برای تعیین وقت سفارت ایتالیا نیاز به آدرس و اطلاعات دیگری خواهید داشت. علاوه بر دانستن موارد بالا برای مراجعه حضوری به سفارت ایتالیا در تهران، شما نیاز خواهید داشت از ساعات کاری سفارت مطلع شوید. این موضوع مخصوصا زمانی که شما ساکن شهری غیر از تهران باشید اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. چرا که اگر قصد سفر یک روزه به تهران برای مراجعه به سفارت را داشته باشید و در زمان مناسب و اداری به آنجا مراجعه نکنید ممکن است دست خالی به خانه بازگردید و یا یک روز مهم را از دست بدهید.

روزهای هفتهساعت کاری سفارت ایتالیا
شنبه، دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه8 الی 14
یکشنبه8 الی 13
روزهای هفتهساعات کاری دفتر تایید مدارک
دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه8 الی 11 ظهر
نحوه تعیین وقت سفارت ایتالیا

اگر اولین بار است که قصد دارید برای تعیین وقت سفارت ایتالیا اقدام کنید ممکن است در وهله اول کمی دستپاچه شده و یا دچار استرس شوید. اما اگر بدانید که دقیقا از چه طریقی و یا روش‌هایی می‌توانید برای تعیین وقت سفارت ایتالیا اقدام کنید به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی این کار را انجام خواهید داد. 

شما می‌توانید برای این کار از طریق وب‌سایت رسمی سفارت ایتالیا اقدام کرده و به صورت آنلاین یک حساب کاربری باز کرده و موارد لازم را در آنجا پر کنید. سپس می‌توانید از همان روش آنلاین برای ملاقات حضوری اقدام کرده و بقیه مراحل کارهایتان را انجام بدهید. برای این کار می‌توانید از طریق این لینک کوتاه https://bit.ly/2YORlXs اقدام کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار