gardeshban.ir

هتل آقابابایانز ایروان از هتل‌های ۴ ستاره شهر ایروان است که محبوبیت بسیار زیادی بین گردشگران این شهر دارد.
کد خبر: ۲۶۸۱۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
این هتل با دقت و تجربه بالایی که در امر میزبانی و مهمان نوازی دارد، توانسته در طول سالیان اخیر از هر لحاظ کیفیت خود را ارتقاء ببخشند. همین موضوع باعث شده که امروزه اکثر کسانی که در صدد سفر به ایروان هستند، همزمان با خرید بلیط هواپیما ایروان، اتاقی نیز درAghababayan’s Hotel برای خودشان رزرو نمایند.

اتاق‌های هتل آقابابایانز ایروان

اگر در سفر به شهر ایروان بتوانید اتاقی در هتل آقابابایانز ایروان برای خودتان رزرو کنید، امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی سیم رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. تمامی امکانات این اتاق‌ها کیفیت بسیار مطلوبی دارند. جالب است بدانید که برخی از هتل آقابابایانز ایروان دارای بالکن دلگشا و آرامش بخشی هستند که بر زیبایی هتل می‌افزایند.

رستوران و کافه هتل آقابابایانز ایروان

رستوران هتل آقابابایانز ایروان خارق العاده است. کافیست شما در طول اقامتتان یک بار به این رستوران مراجعه کنید و یکی از غذاهای متنوع آن از دسته پیتزا، سوشی، دریایی، محلی و اروپایی را برای ناهار یا شام خودتان میل کنید تا عاشق این مکان شوید. از طرفی دیگر، کافه هتل آقابابایانز ایروان با کیک‌های شکلاتی، انواع دسرهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا، محبوبیت بسیار زیادی بین گردشگران و مهمانان دارد. ناگفته نماند که هتل آقابابایانز ایروان به صورت روزانه صبحانه انرژی بخش و لذیذی برای مهمانان خود سرو کرده و باعث می‌شود که روز مهمانان به بهترین شکل ممکن آغاز شود.

امکانات سلامتی هتل آقابابایانز ایروان

سالن ورزشی هتل آقابابایانز ایروان جایی است که شما با مراجعه به آن می‌توانید سلامت جسمی و روحی خود را به شدت افزایش دهید. ورزش کردن در این سالن و سپس شنا در استخر سرپوشیده و تمام فصل هتل آقابابایانز ایروان لذتی است که توصیف آن در قالب هیچ کلمه‌ای نمی‌گنجد. از طرفی دیگر، بعد از انجام فعالیت‌های بدنی مختلف، شما می‌توانید به مرکز اسپا بروید و در آنجا از سونا و اتاق بخار استفاده نمایید. پیشنهاد ما این است که در طول حضورتان در مرکز اسپا، حتما از لذت دریافت ماساژ نیز نهایت استفاده را ببرید.

امکانات هتل آقابابایانز ایروان برای کودکان

هتل آقابابایانز ایروان اهمیت خاصی به کانون خانواده قائل بوده و برای کسانی که همراه با خانواده و فرزندان خود مهمان این اقامتگاه شده‌اند، امکانات ویژه‌ای ارائه می‌دهد. کودکان شما در این هتل می‌توانند از بازی در باشگاه مخصوص خودشان لذت ببرید. هنگام مراجعه به رستوران، منوی مخصوصی در اختیار کودکان قرار می‌گیرد تا آنها غذاهای دلخواه خود را از آنجا انتخاب کنند. لازم به ذکر است که شبکه تلویزیونی مخصوص کودکان، اتاق بازی و محیط خانوادگی سرپوشیده نیز از دیگر امکانات هتل آقابابایانز ایروان برای سرگرمی فرزندان شما خواهند بود.

سرویس‌ها و خدمات عمومی هتل آقابابایانز ایروان

حمل و نقل به فرودگاه، ارائه لوازم برگزاری جلسات و همایش‌ها، سرویس اتو، تحویل روزنامه، خرید مواد غذایی، نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، پذیرش ۲۴ ساعته و تنظیم رزرو تور از سرویس‌های عمومی هتل آقابابایانز ایروان به حساب می‌آیند. همچنین این اقامتگاه، پارکینگی رایگان به همراه دستگاه خودپرداز و آسانسور نیز جزو امکاناتی هستند که برای افزایش رفاه و راحتی مهمانان در هتل آقابابایانز ایروان فراهم آورده شده‌اند.


اماکن نزدیک به هتل آقابابایانز ایروان

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا موزه قتل عام ارمنیان: ۳٫۵ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا پارک عشاق: ۴٫۴ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا موزه هوهانس تومانیان: ۴٫۷ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا موزه سرجی پاراجانوف: ۴٫۷ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا آبشار ایروان: ۵ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا سالن اپرا و باله: ۵٫۲ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا میدان جمهوری: ۵٫۴ کیلومتر

فاصله هتل آقابابایانز ایروان تا موزه تاریخ ارمنستان: ۵٫۶ کیلومتر

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس

هتل آقابابایانز ایروان؛اقامتگاهی لوکس و محبوب/عکس


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار