gardeshban.ir

معاون رئیس‌ جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور گفت: دو قطعه از سه قطعه راه آهن «چابهار - زاهدان» تا پایان سال جاری تکمیل می شود.
کد خبر: ۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز پس از ورود به سیستان و بلوچستان در فرودگاه زاهدان اظهار داشت: خط آهن «چابهار - زاهدان» یکی از طرح‌های مهم و اولویت دارد دولت تدبیر و امید است که می‌تواند تنها بندر اقیانوسی کشور را به شبکه ریلی کشور متصل کند.

وی با اشاره به جایگاه استراتژیک بندر چابهار ادامه داد: طرح راه آهن «چابهار - زاهدان» در سه قطعه «چابهار- ایرانشهر»، «ایرانشهر - خاش» و «خاش - زاهدان» در حال انجام است که به امید خداوند در دهه فجر امسال قطعه «زاهدان - خاش» به شبکه ریلی کشور متصل می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اینکه قطعه «چابهار - ایرانشهر» نیز تا پایان سال ۹۹ تکمیل می‌شود، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قطعه «ایرانشهر - خاش» نیز تا خرداد سال آینده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه بیش‌از ۴ هزار میلیارد تومان به این طرح اختصاص یافته است، تصریح کرد: ان‌شاالله تا خرداد ماه سال آینده تمام ۷۳۰ کیلومتر این مسیر به اتمام خواهد رسید و موجب تحولی عظیم در استان سیستان و بلوچستان می‌شود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار