gardeshban.ir

شرکت کنندگان در پروازهای هواپیمایی قطر باید کارهای زیادی را انجام دهند. اکنون، آنها یک بیماری همه گیر جهانی دارند که باید با آن مقابله کنند.
کد خبر: ۲۶۸۶۶
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
با تطبیق صنعت هوانوردی با این "حالت عادی جدید"، خطوط هوایی اقدامات پیشگیرانه دیگری را برای جلوگیری از شیوع کرونا انجام می دهند. برخی از آنها صندلی های میانه را مسدود می کنند و دستمال مرطوب را تحویل مشتریان می دهند، اما در رعایت این پروتکل‌ها هیچ شرکتی بالاتر از شرکت هواپیمایی قطر نیست.

 در هواپیمایی قطر، خدمه کابین قبل از هر سفر باید تحت غربالگری حرارتی قرار بگیرند و ملزم به پوشیدن لباس های مراقبتی یکبار مصرف، ماسک، دستکش و عینک ایمنی در هنگام پرواز هستند. از ۲۵ ماه مه، پوشیدن ماسک صورت برای مسافران الزامی خواهد بود. بطری های بزرگی از ضدعفونی کننده دست در کابین ها قرار خواهد گرفت تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

اکبر آل بیکر، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر در بیانیه ای گفت: "ما این اقدامات ایمنی اضافی را در پروازهای خود برای اطمینان از تداوم سلامت و رفاه حال مسافران و خدمه کابین خود و محدود کردن شیوع کرونا معرفی کرده ایم. ما به عنوان یک شرکت هواپیمایی، بالاترین استانداردهای بهداشتی را برای اطمینان از اینکه بتوانیم در این مدت با خیال راحت میزبان افراد مختلف باشیم، حفظ می کنیم و این اطمینان را به وجود می آوریم که ایمنی اولویت اول ما است."

اگر می خواهید محافظت بیشتری داشته باشید و پول بیشتری نیز دارید، می توانید در کلاس تجاری پروازهای هواپیمایی قطر جا رزرو کنید. این قسمت شامل کابین‌های مجلل با پارتیشن ها و درهایی است که شما را از بقیه مسافران جدا می کند و حتی اگر می خواهید ارتباط با خدمه پرواز را نیز محدود کنید، دکمه "مزاحم نشوید" وجود دارد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار