gardeshban.ir

یک فعال گردشگری نسبت به غفلت از کرونا‌های گردشگری و تأثیر بلندمدت و مخرب آن‌ها بر این صنعت پولساز هشدار داد.
کد خبر: ۲۶۹۰۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 07
گردشبان (gardeshban.ir) :

رضا حسینی مدرس و فعال گردشگری و هتلداری، گفت: ما این روزها در حالی بحث شیوع ویروس کرونا و اثر آن بر گردشگری را جدی گرفته‌ایم،  که از سایر عوامل و رفتارهای مخرب صنعت و جاذبه‌های گردشگری غافلیم.

او افزود: برخی اشخاص و افکار «کرونا‌های گردشگری» به حساب می‌آیند. برخی افراد تولیدکننده زباله هستند و به جاذبه‌های گردشگری صدمه می‌زنند. گران‌فروشان کالا‌های مرتبط به عرصه گردشگری نیز با رعایت نکردن اصول عدل و انصاف خسارت‌هایی به عرصه گردشگری می‌زنند.

این مدرس و فعال گردشگری و هتلداری بیان کرد: در برخی مواقع به صورت تک‌نقطه‌ای و منطقه‌ای اتفاقاتی رخ می‌دهد که تأثیرات خاص خود را فقط در مناطق و کشور‌های خاص می‌گذارد؛ ولی برخی از اتفاقات به صورت گسترده‌تر و بین‌المللی رخ می‌دهند. شیوع ویروس کرونا یکی از این اتفاقات به شمار می‌آید و وقوع آن تأثیر بسزایی روی وضعیت گردشگری جهان گذاشته است .در کشور ما هم، همواره تلاش شده بحث گردشگری رونق پیدا کند، اما به نظر می‌رسد با تداوم محدودیت‌های رفت و آمد و سفر با مشکلات بیشتری در عرصه گردشگری مواجه شویم. به نظر می‌رسد که سفر و تداوم فعالیت فعالان عرصه گردشگری  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهبود وضعیت این عرصه  کمک کند.


باشگاه خبرنگاران



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار