gardeshban.ir

معاون شهردار تهران با تأکید بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومى پایتخت، گفت: از فردا تمهیدات سختگیرانه‌اى در این زمینه اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۶۹۹۰
تاریخ انتشار : جمعه ۰۹ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 09
گردشبان (gardeshban.ir) :

سید مناف هاشمی درباره مصوبه دولت مبنى بر اجبارى شدن استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس گفت: دولت و وزارت بهداشت این دغدغه را دارند که فاصله اجتماعی در استفاده مردم از مترو و اتوبوس رعایت شود از این‌رو هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و پایانه‌هاى اتوبوسرانى، ماسک به قیمت مناسب عرضه می‌شود و حتی امکان عرضه ماسک در پایانه‌هاى تاکسیرانى تهران فراهم شده است. 

وى با اشاره به تصمیمات جدید در شهرداری برای الزام استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی، تصریح کرد: از فردا شنبه ١٠ خرداد سخت گیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس انجام خواهد شد.

معاون شهردار تهران با تأکید بر اینکه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامى ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی ممانعت می‌شود، اظهار داشت: از مردم هم می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کنند و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومى شهر داشته باشند.


فارس



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار