gardeshban.ir

مقامات آلمانی در حال حاضر تلاش می کنند که ممنوعیت های سفر را برای ۳۱ کشور اروپایی بردارند.
کد خبر: ۲۷۰۶۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، در حال مذاکره با فرمانداران ایالت‌های مختلف آلمان در مورد دستورالعمل های جدید بهداشت و ایمنی است، زیرا این کشور آماده می شود تا محدودیت های سفر را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصویب شده بود، کاهش دهد.


مرکل همچنین به مقامات هشدار می دهد هنگام تدوین برنامه ها و استفاده از پروتکل های معمول پذیرفته شده در سراسر جهان، احتیاط کنند تا از موج دوم عفونت های مرتبط با شیوع ویروس کرونا جلوگیری شود.

دولت آلمان چهارشنبه کار خود را با برنامه ای برای اجازه سفر به ۲۶ کشور دیگر اتحادیه اروپا و انگلیس و همچنین چهار کشور غیر اتحادیه اروپا شامل ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس آغاز کرد.

 هر کشوری رویکردهای متفاوتی در قرنطینه‌های مرتبط با ویروس داشته است و این باعث نگرانی مقاماتی همچون مارکوس سودر، فرماندار باواریا، مبنی بر این که این کشور خیلی سریع در حال بازگشایی مرزهاست، شده است.

سودر گفت: "ما در ایتالیا، اسپانیا و فرانسه تعداد ابتلای کاملاً متفاوتی در مقایسه با آلمان داریم، بنابراین من از دولت فدرال می خواهم که با دقت در مورد این طرح فکر کند. "

گزارش های محلی نیز وجود دارد که ادعا می کنند مرکل با فشار فرمانداران ایالتی روبرو شده است تا تاریخ اتمام طرح فاصله گذاری اجتماعی را از ۵ ژوئیه به ۲۹ ژوئن تغییر دهد. مقامات دولتی اظهار نظری در ‌این ‌مورد نکردند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار