gardeshban.ir

در این مطلب خواهید خواند که چگونه سفر خود به لندن، این پایتخت زیبا و شلوغ را می‌توانید به یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز و فراموش‌نشدنی تبدیل کنید. برای این کار تنها کافی است بدانید به کدام مکان‌ها باید سر بزنید.
کد خبر: ۲۷۰۸۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر زیبای لندن شاید دارای کوهستان، پیست اسکی یا سواحل ماسه‌ای نباشد اما یکی از بهترین شهرهای دنیا برای افرادی است که به دنبال تجربه‌ی ساعاتی پر از هیجان هستند. اگر بدانید از چه مکان‌هایی باید دیدن کنید، می‌توانید خاطراتی فراموش‌نشدنی را برای خود رقم بزنید. با ما همراه باشید تا برخی از هیجان‌ انگیزترین فعالیت‌هایی که می توانید در لندن انجام دهید را به شما معرفی کنیم.

به رودخانه تیمز بروید

مطمئنا نمی‌دانستید که می‌توانید روی رودخانه‌ی تیمز کایاک سواری کنید. به رودخانه‌ی تیمز بروید و از این تجربه‌ی هیجان‌انگیز بهره ببرید. موسسه‌ی کایاک لاندن (Kayak London) یک تورِ پر از هیجان برای گردشگرانی ترتیب می‌دهد که به انگلستان سفر می‌کنند. شما می‌توانید با کایاک، در رودخانه‌ی تیمز پارو بزنید و از ساختمان پارلمان عبور کرده و به مرکز شهر لندن برسید. اگر فکر می‌کنید شجاعتش را دارید، هنگام شب به کایاک سواری بروید.

راهنمای یک سفر هیجان انگیز به لندن/عکس

به ورزشگاه او ۲ بروید

یکی از کارهای هیجان‌انگیزی که می‌توانید در لندن انجام دهید بالا رفتن از ورزشگاه معروف او ۲ (O2) در گرینویچ شمالی است. اکنون امکان انجام این فعالیت پرهیجان در هنگام شب هم فراهم شده است. زمانی‌که خورشید در حال غروب کردن است از دیوارهای این ورزشگاه بالا بروید و شاهد منظره‌ی زیبای غروب خورشید از روی سقف ورزشگاه باشید. پس از آن هم می‌توانید از منظره‌ی لندن در هنگام شب لذت ببرید. اسکله کانری (Canary Wharf) را هرگز به این زیبایی نخواهید دید.

راهنمای یک سفر هیجان انگیز به لندن/عکس

دوچرخه سواری را امتحان کنید

به لطف مسابقات المپیک ۲۰۱۲، لندن یکی از بهترین «ولودروم»ها یا سالن‌های دوچرخه‌سواری را دارد. در این سالن نیازی نیست حتما یک دوچرخه‌سوار حرفه‌ای باشید تا از زمان خود لذت ببرید. اگر دوچرخه‌سواری بلد نیستید، می‌توانید در کلاس‌هایی که برای افراد مبتدی برگزار می‌شود شرکت کنید.

هیجان را در تونل سرسره ای تجربه کنید

سال گذشته در برج «آسلورمیتال اوربیت» در «استراتفورد»، یک سرسره‌ی بسیار بزرگ ساخته و به این سازه متصل شد. این سرسره با ارتفاع ۱۷۸ متر، طولانی‌ترین سرسره‌ تونلی در جهان است. سری به بلندترین مجسمه‌ی انگلستان بزنید و هیجان را در بلندترین سرسره‌ی جهان تجربه کنید. زمان سر خوردن شما در این تونل ۴۰ ثانیه طول می‌کشد.

راهنمای یک سفر هیجان انگیز به لندن/عکس

از یخ واقعی بالا بروید

با وجود آب و هوای سرد لندن، کمی یخ‌ نوردی در این شهر هم خالی از لطف نیست. در «ورتیکال چیل» می‌توانید یخ‌ نوردی را تجربه کنید. می‌توانید با کلنگ‌های دو سر و قلاب به یخ‌ نوردی بروید و وانمود کنید از کوه اورست بالا می‌روید.

راهنمای یک سفر هیجان انگیز به لندن/عکس

فکر کنید لندن شهربازی شما است

از روی ساختمان‌های بلند بپرید و بر نیروی جاذبه غلبه کنید. پارکور از شما یک ابَر قهرمان نمی‌سازد اما یک ورزش بسیار هیجان‌انگیز است. در این ورزش می‌توانید خود را به چالش بکشید و از موانع شهری، بدون آنکه پای‌تان به زمین برسد عبور کنید. البته این کار بسیار سخت‌تر از آن‌ چیزی است که به نظرم می‌رسد. به مدرسه‌ی پارکور لندن بروید و این حرکت را تمرین کنید. کلاس‌های پارکور برای افراد مبتدی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

راهنمای یک سفر هیجان انگیز به لندن/عکس

هواپیما برانید

در مرکز ورزشیِ ورزش‌های هوایی، می توانید در طی یک روز یاد بگیرید چگونه یک هواپیما برانید. مربیان این موسسه نکات آموزشیِ کنترل هواپیما را به شما آموزش می‌دهند و شما می‌توانید به همراه آن‌ها راندن و کنترل هواپیما را یاد بگیرید و تمرین کنید. راندن هواپیما بر فراز لندن حتما منظره‌ای جدید از این شهر را به شما نشان می‌دهد.

کایت سواری را امتحان کنید

هیجان در آسمان را این بار با کایت سواری تجربه کنید. این ورزش جذاب در ریچموند پارک (Richmond Park) انجام می‌شود و اگر تجربه‌ی انجام این ورزش را ندارید، می‌توانید در کلاس‌هایی که مخصوص افراد مبتدی برگزار می‌شود ثبت‌نام کنید و این تجربه‌ی فراموش‌ نشدنی را از لندن با خود به یادگار ببرید.

راهنمای یک سفر هیجان انگیز به لندن/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار