gardeshban.ir

نواحی بندری و ساحل های فوق العاده، این روزها از محبوب ترین سفرها به شمار می آیند. بسته به فصلی که برای سفر انتخاب می کنید، کشورهایی وجود دارند که بتوانید به بهترین شکل ممکن تعطیلاتی عالی را درآنها تجربه کنید.
کد خبر: ۲۷۱۲۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر تصمیم دارید تورمسافرتی بعدی خود را به نواحی بندری اختصاص دهید، اسپانیا می تواند بهترین گزینه باشد. برای شما این کشور با بهره مندی از یکی از زیباترین نوارهای بندری، سواحل، آب و هوا و همچنین جذابیت های توریستی متنوع در لیست تورهای هر آژانس مسافرتی قرار گرفته است. در ادامه به زیباترین سواحل اسپانیا سری می زنیم. 


 1) Marbella

ماربلا یکی از زیباترین روستاهای بندری در اسپانیا است. اهالی این روستا اغلب به ماهیگیری مشغولند. این روستا می تواند محیطی دنج و آرام را برای گذراندن تعطیلاتی دلچسب به شما ارائه کند. زیبایی این روستا در حدی است که می تواند به عنوان یکی از زیباترین سواحل دنیا شناخته شود. هوای گرم و مطبوع، سواحل جذاب و دیدنی و همچنین شور و هیجان این روستا موجب محبوبیت آن میان گردشگران انواع تورمسافرتی شده است. این روستا شب هایی زنده دارد و می توان شور و حرارت را در نقطه نقطه ی آن مشاهده کرد. اگر به دنبال نقطه‎ ای دنج برای گذراندن تورمسافرتی خود در اسپانیا هستید، حتما به ماربلا سری بزنید.

سفر به 4 تا بهترین و زیباترین سواحل اسپانیا+تصاویر


 2) Benidorm

این نوار ساحلی یکی از محبوب ترین سواحل اسپانیا را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در طول فصل های بهار و تابستان انبوهی از تورمسافرتی را در این مکان مشاهده کنید. انواع هتل های ارزان قیمت و لوکس، رستوران های فوق العاده و تراز اول، تفریحات ساحلی و مجتمع های تجاری، فضایی فوق العاده کامل را برای گذراندن یک تورمسافرتی عالی در این منطقه ایجاد کرده است.

سفر به 4 تا بهترین و زیباترین سواحل اسپانیا+تصاویر


 3) Costa Brava

این ساحل بی نظیر در شمال اسپانیا و مرز فرانسه با این کشور قرار گرفته است. می توانید در این منطقه، فوق العاده ترین اقامت گاه های ساحلی را در اختیار داشته باشید. اگر برای تورمسافرتی آینده ی خود به دنبال ساحلی دنج و آرام می گردید، این منطقه می تواند تمام انتظارات شما را در طول سفر برآورده کند. می توانید تورهای یک روزه ای برای لذت بردن از این سواحل ترتیب ببینید، از رستوران های محلی، آفتاب ساحل و منظره ی دریا لذت ببرید و تورمسافرتی فوق العاده را در این نوار ساحلی تجربه کنید.

سفر به 4 تا بهترین و زیباترین سواحل اسپانیا+تصاویر

 4) Nerja

در این ساحل می توانید تلفیقی زیبا و اعجاب انگیز از کوهستان ساحل و دریا را در اختیار داشته باشید. نرجا در واقع یک روستای ماهی گیری است اما زیبایی های خاص این روستا موجب شده که محبوبیتی خاص بین توریست ها و گردشگران تورمسافرتی بدست بیاورد و هر روزه پذیرای انواع تورمسافرتی و تورطبیعت گردی در ناحیه باشد. می توانید بر فراز صخره های تاریخی از محدوده منظره ای فوق العاده از دریا را مشاهده کنید، در ساحل از آفتاب لذت ببرید و یا اوقات بی نظیری را با آب تنی و شنا بگذرانید.

سفر به 4 تا بهترین و زیباترین سواحل اسپانیا+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار