gardeshban.ir

کرونا باعث تعطیلی بسیاری از موزه ها شد و با بازگشایی آنها اگر چه بازدید آغاز شده اما هنوز به روال عادی برنگشته است.
کد خبر: ۲۷۱۷۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 13
گردشبان (gardeshban.ir) :

پریسا بیضایی مدیر موزه فرش ایران، اظهار کرد: با توجه به بازگشایی موزه‌ها از ۴ خرداد تا به امروز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بازدید فیزیکی از موزه‌ها کم است چرا که مردم همچنان  ضوابط شرایط کرونا را رعایت می کنند. اما خوشبختانه ما مخاطبان خود را برای بازدید داریم که بسیار خوب استقبال می‌کنند.

مدیر موزه فرش ایران در ادامه گفت:تا به امروز میزان بازدید از موزه به روزی ۱۰ نفر رسیده یعنی طی گذشت این چند روز ما ۱۰۰ تا ۱۱۰ نفر بازدید کننده داشتیم؛ با این حال موزه باز است و آماده پذیرای مخاطبان برای بازدید مطابق پروتکل‌های بهداشتی است و امیدواریم که بتوانیم با کمک هم این شرایط را پشت سر بگذاریم چراکه موزه فرش ایران شرایط سخت بسیاری را تجربه کرده از دوران جنگ گرفته تا این روز‌های کرونایی.

بیضایی افزود: فضای مجازی یکی از فضا‌هایی بود که تاثیر بسیاری در روند کار ما گذاشت به همین دلیل در حال حاضر به صورت جدی در حال تولید محتوای جدید و جذاب هستیم تا همچنان بتوانیم رشد بیشتری نسبت به قبل داشته باشیم چراکه این فضا به افزایش مخاطبان ما و جذب آنها بسیار کمک می‌کند.

او درباره مخالفت عده‌ای برای بازگشایی موزه‌ها گفت: درست است که شرایط کرونایی کاملا برطرف نشده به هر حال ما هم باید سعی کنیم همانند دیگر مشاغل به فعالیت خود ادامه دهیم و پیش برویم، اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی چراکه با تعطیلی کاری از پیش نمی‌رود.


باشگاه خبرنگاران



پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار