gardeshban.ir

با اینکه پرتغال کشور کوچکی است اما خرید تور پرتغال و سفر کردن به آن می‌تواند احساسی را در شما ایجاد کند که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد.
کد خبر: ۲۷۱۸۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 14
گردشبان (gardeshban.ir) :

شما می‌توانید با افراد و فرهنگ های آن اشنا شوید. می توانید بر روی مناظر، صداها و طعم‌هایی که در  شمال پرتغال  وجود دارد تمرکز کنید. شمال پرتغال کوه‌هایی برای کوهنوردی، شهرهایی با سابقه تاریخی، سواحلی برای پیاده روی و غذاهایی برای خوردن دارد.

در این مقاله قصد داریم موقعیت‌های  شگفت انگیز شمال پرتغال  را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

  1. لامگو

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

لامگو یک روستای باروک قدیمی در منطقه Douro است که به خاطر نوشیدنی‌هایش در میان افراد مشهور و شناخته شده است. لامگو تاریخ بسیار غنی دارد.

اولین پادشاه پرتغال یعنی Afonso Henriques در قرن دوازدهم پادشاهی خود را در این ناحیه بنا کرد. پادشاه اولین کلیسای روستا را ساخت. سایر مناظر دیدنی این ناحیه در برگیرنده قلعه ای متعلق به قرن دوازدهم است.

شهر درونی دارای یک مخزن آب سنگی است که از دوران پادشاهی و فرمانروایی عرب ها به جای مانده است. پناهگاه Our Lady of Remedies یکی از  جاذبه‌های برتر در لامگو  محسوب می‌شود. این پناهگاه به همراه دو برج ناقوس خود در بالای شهر قرار گرفته است.

  1. مسیر پیاده روی پایوا

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

اگر دوست دارید طبیعت منحصر به فرد و نابی را تجربه کنید بهتر است سری به مسیر پیاده روی پایوا بزنید که یکی از  بهترین مقاصد در شمال پرتغال  محسوب می شود.

پیاده روی 8 مایلی بر روی پله‌های چوبی و پل‌های معلق حس و حال خوبی در شما ایجاد می‌کند. شما در میان گیاهان سرسبز، آبشارها و آب‌های تمیز رودخانه‌ها پیاده روی‌ می کنید و حتی می‌توانید حیات وحش را از نزدیک مشاهده کنید.

این مسیر پیاده روی تنها برای افراد کنجکاو ساخته نشده است. همه افراد می‌توانند آن را امتحان کنند و از زیبایی‌هایش لذت ببرند.

  1. Praia da Costa Nova

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

اگر به سرتاسر جهان سفر کنید هیچ جایی چنین خانه های رنگی را نمی‌توانید پیدا کنید. این خانه‌های رنگی زیبا در Praia da Costa Nova جذابیت زیادی دارد. خانه‌های ساخته شده در این روستای ماهیگیری با نوارهای رنگی تزیین شده است.

برخی از نوارها به شکل عمودی و برخی به شکل افقی به کار رفته اند. این خانه‌های منحصر به فرد توسط ماهیگیرانی ساخته شده است که در این ناحیه زندگی می‌کردند.

در حال حاضر افراد از این خانه‌ها به عنوان منازلی برای تعطیلات خود استفاده می‌کنند. در این ناحیه می‌توانید غذاهای دریایی را امتحان کنید.

  1. Amarante

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

بیشتر افراد قدیسین را با کارهای عجیب و غریب همچون معجزه مرتبط می دانند اما در Amarante قدیسی یک پل بالای رودخانه Tamega در قرن دوازدهم ساخت و به خاطر آن مشهور گردید.

بناهای مذهبی در برگیرنده کلیسای زیبای سنت گونکالوست که زیر نور خورشید ظاهر جذابی دارد.

  1. Viana do Castelo

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

بهتر است بدانید که Viana do Castelo یک شهر تاریخی است و یکی از  بهترین مکان‌ها برای کاوش در پرتغال  می باشد. بیشتر ساختمان‌های این شهر در طول قرن شانزدهم ساخته شده اند.

مناظر و چشم اندازهایی که می‌توانید در این شهر پیدا کنید در برگیرنده چشمه رنسانس در میدان بزرگ، موزه Geraz do Lima ، کلیسای جامع رمانسک که به قرن پانزدهم بر می گردد، کلیسای مرتبط به قرن شانزدهم است. زمانی که به این ناحیه سفر می‌کنید می‌توانید در کنار سواحل آن به استراحت بپردازید.

  1. پارک ملی Peneda-Geres

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

این پارک ملی که در کوه‌های شمال پرتغال توسعه یافته است تنها پارک ملی کشور محسوب می شود. این پارک برای حفظ و نگهداری از محیط زیست در سال 1971 ساخته شد و منابع آن توسعه یافت. یک جاده رومی قدیمی از میان پارک عبور می‌کند.

مقامات رسمی و دولتی در این پارک ، بازدید توریست‌ها را محدود کرده اند اما افرادی که به این ناحیه سفر می‌کنند می‌توانند نواحی اندکی را پیدا کنند. شما می‌توانید معابد مذهبی که در نزدیکی جاده اصلی قرار دارد را ببینید.

  1. Braga

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

براگا  یکی از  مذهبی ترین شهرها در پرتغال  محسوب می شود.براگا، سومین شهر بزرگ پرتغال، کلیساها و بناهای زیادی برای بازدید در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به هنگام سفر موارد زیادی را مشاهده کنید.

به مناظر زیبا و چشم نواز این شهر همچون the Baroque Sanctuário do Bom Jesus do Monte سری بزنید. براگا بازدیدکنندگان زیادی را از سرتاسر شمال پرتغال به خود جلب می‌کند.

  1. Guimaraes

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

زمانی که به این ناحیه سفر می کنید می‌توانید سرآغاز همه چیز را به خوبی دنبال نمایید. این منطقه همان جایی است که محل تولد پرتغال نامیده می شود.

در این ناحیه می‌توانید ساختمان‌های گوتیک، مراکز قرون وسطی با خیابان‌های سنگفرش باریک، میدان‌های زیبا با کافه و رستوران را مشاهده کنید.

در میان جاذبه‌های برتری که در این ناحیه به چشم می خورد خرابه‌های یک قلعه قدیمی نیز دیده می‌شود. شما می‌توانید سری به پارک Penha بزنید و از نمای پانومارایی لذت ببرید.

  1. دره Douro

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

این دره همانند کارت پستال طبیعی و زیباست. مناظر دیدنی آن تنها یک دلیل برای مسافرت و لذت بردن از دره محسوب می شود. شما می‌توانید رودخانه Douro را در آن مشاهده کنید که از میان فضای سبز موجود عبور می‌کند.

روستای زیبایی نیز در آن وجود دارد. زمانی که به این ناحیه سفر می‌کنید بازدید از روستا را فراموش نکنید. این دره به خاطر نوشیدنی‌هایی که در آن وجود دارد مشهور و شناخته شده است. بنابراین زمانی که به این ناحیه سفر می کنید نوشیدنی‌هایش را فراموش نکنید.

  1. پورتو

جاهای دیدنی پرتقال,مقاصد گردشگری شمال پرتغال

پس از لیسبون، پورتو دومین شهر بزرگ در پرتغال محسوب می شود. این شهر به یک مقصد مسافرتی برتر در اروپای غربی تبدیل شده است. پورتو خیابان‌های باریکی در بخش شهر قدیمی Ribeira دارد.

سعی کنید از یک تور راهنما برای کاوش تمامی نواحی آن استفاده کنید. اگر به تاریخ علاقه مند هستید، می‌توانید ساختمان‌های باروک متعدد و بناهایی را در شهر قدیمی پیدا کنید. به عنوان مثال می‌توانید مجسمه پادشاه Pedro IV را در Praça da Liberdade مشاهده کنید.

همانطور که دیدید شمال پرتغال نواحی جذاب متعددی دارد. پس سفر به این ناحیه را از دست ندهید و از مناظر و بناهای تاریخی آن لذت ببرید.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار