gardeshban.ir

اولین رالی تور رسمی موتورسواری کشور از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۲۰۴
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 14
گردشبان (gardeshban.ir) :

این ویژه برنامه فرهنگی ورزشی، امروز چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به مناسبت فرارسیدن سالگرد رحلت امام خوبی‌ها و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، در مسیر برج میلاد تهران تا حرم مطهر امام خمینی (ره) اجرا شد.

اردشیر درویشی مدیر حوزه اتومبیل رانی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی، ضمن تسلیت به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: اولین رالی تور رسمی موتورسواری با هدف ارج نهادن به آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت نمادین و با شرکت ۳۱ موتورسوار با موتور‌های زیر ۲۵۰ سی سی، برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت ساماندهی موتور سیکلت‌های درون شهری به صورت هدفمند و قانونی، اظهار کرد: در این راستا، کلوپ موتورسواری که رالی امروز نخستین فعالیت رسمی آن بود، همزمان با مراسم گرامیداشت رحلت رهبر کبیر انقلاب در سراسر کشور، آغاز به کار کرد.

درویشی خاطر نشان کرد: به زودی برنامه‌های متنوع و متعددی در قالب تور‌های گردشگری، فرهنگی و مذهبی در سطح ملی و بین‌المللی از سوی این کلوپ اجرایی خواهد شد.

مدیر حوزه اتومبیل رانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ادامه داد: زمینه سازی شرایط مناسب و استاندارد برای تخلیه انرژی و هیجان جوانان علاقه‌مند به موتورسواری و برگزاری برنامه‌های متمرکز و دوره‌ای که از اهداف و برنامه‌های کلوپ موتورسواری کشور است، به طور حتم موجب ایجاد نظم و انضباط عمومی، ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و در نتیجه کاهش تصادفات، خواهد شد.

درویشی ضمن قدردانی از حمایت‌های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از برگزاری رالی‌های گردشگری و فرهنگی، خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلفی با شعار آموزش مستمر در راستای ایمنی بیشتر موتورسواران درون و برون شهری، در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همکاری سایر ارگان‌های ذیربط و عموم علاقه‌مندان به نحو شایسته‌ای به اجرا در آید.

او همچنین از حمایت و همراهی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، همکاری پلیس راهور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی کرد.

 
باشگاه خبرنگاران 


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار