gardeshban.ir

بدون شک معروف ترین میدان استانبول میدان دوست داشتنی تکسیم است، میدانی که در اطراف آن می توانید به راحتی مترو، تاکسی و اتوبوس سوار شوید و رفت و آمد آسانی در شهر داشته باشید.
کد خبر: ۲۷۲۸۴
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
در کنار این میدان خیابان معروف استقلال قرار دارد، خیابان سرزنده ای که پر از جاذبه هایی مثل گالری، موزه، کافه، رستوران و مغازه های مختلف است. 

در این خیابان نمایش های زنده، شاد و مهیج زیادی برگزار می شود که آن را تبدیل به یکی از محبوب ترین خیابان های این شهر کرده است. 

با این همه تعریفی که از میدان تکسیم و خیابان استقلال کردیم گرفتن هتلی در نزدیکی این میدان، اقامت بسیار لذتبخشی را برای شما به وجود بیاورد. در این مطلب همراه با ما باشید تا با هتل های نزدیک به میدان تکسیم آشنا شوید.

نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول

هتل های نزدیک میدان تکسیم

هتل ۵ ستاره دیوان استانبول در قلب استانبول در چند قدمی میدان تکسیم قراردارد. این هتل با طراحی و معماری مدرن خود ۱۹۱ اتاق ارائه می دهد که امکانات آن ها شامل تلویزیون ال سی دی، مینی بار و … است. 

در رستوران هتل منوی متنوعی از غذاهای ترکی و بین المللی در جلوی شما قرار می گیرد که می توانید از طعم غذاهای منحصربفرد ترکی و مدیترانه ای لذت ببرید. در رستوران ژاپنی مارومی بهترین غذاهای ژاپنی سرو می شود. 

اگر اهل ورزش و تمرینات ورزشی هستید باشگاهی با امکانات کامل در اختیار شما قرار دارد، بعد از ساعتی تمرین برای اینکه خستگی را تن بیرون کنید به سونا یا حمام ترکی بروید. فاصله هتل تا ورزشگاه وودافون ا کیلومتر، تا کاخ دلما باغچه ۱٫۳ کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک ۲۰ کیلومتر است. 

بیشتر جاذبه های تاریخی استانبول در منطقه سلطان احمد قرار دارد که برای رفتن به آنجا می توانید از مترو استفاده کنید و خود را به راحتی به آنجا برسانید. 

قرار داشتن در چند قدمی میدان تکسیم امتیازی ویژه برای هتل است که می تواند دسترسی بسیار راحتی به همه جای شهر برای شما ایجاد کند. به منظور آشنایی بیشتر و کاملتر با هتل دیوان استانبول می توانید مطلبی که در این خصوص نوشته ایم را مطالعه نمایید.

نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول

هتل تکسیم گونن

هتل ۴ ستاره تکسیم گونن در چند قدمی میدان تکسیم قرار دارد، این هتل ۱۵۷ اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات ماهواره، تلویزیون، مینی بار، سشوار و … هستند. اگر به موزه و گالری علاقه داشته باشید خیابان استقلال در چند قدمی این هتل پر از آثار هنری است و اگر قصد خرید داشته باشید باز هم خیابان استقلال مغازه های بسیاری دارد، هتل استخر سرپوشیده، حمام و سونا دارد، در رستوران هتل غذاهای سنتی خوشمزه ای سرو می شود. 

صبحانه در این هتل از ساعت ۷ تا ۱:۳۰ سرو می شود و شامل نان، کره، پنیر، تخم مرغ، میوه، قهوه، چای، غذاهای گرم، آب میوه و مربا می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به فکس، کپی، اتاق جلسه، واکس، کرایه اتومبیل و… اشاره کرد. جاذبه های گردشگری مثل تنگه بسفر، کاخ دلمه باغچه، مسجد آبی، برج گالاتا همگی تقریبا در نزدیکی هتل هستند و اگر خواستید جاههای دیگر شهر و جنوب خلیج شاخ طلایی را هم بگردید می توانید از متروی نزدیک هتل استفاده کنید. 

این هتل نیز یکی از بهترین هتل های نزدیک میدان تکسیم است که می توانید در سفرتان به استانبول آن را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل Marmara استانبول

از پنجره های برج بلند هتل ۵ ستاره مارمارا، میدان تکسیم و خیابان استقلال دیده می شود. هتل ۳۸۸ اتاق لوکس دارد دارد که همه آن ها امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، چشم اندازی زیبا از شهر و تنگه بسفر، کف پوش پارکت، کمد و میز کار دارند. 

این هتل یک استخر فضای باز و حمام ترکی دارد. مسافران می توانند تماس تلفنی رایگان به بعضی از کشورهای مشخص داشته باشند. در رستوران طوطی برای صبحانه، ناهار و شام غذاهای متنوعی دارید. در کافه طوطی هم نوشیدنی ها و آب میوه های متنوعی به همراه چشم انداز زیبا از شهر در اختیار شما قرار دارد. 

در رستوران رایکا غذاهای متنوعی از منطقه آناتولی و غذاهای مخصوص محلی سرو می شود. این هتل در میدان تکسیم قرار دارد، فاصله آن تا کاخ دلما باغچه ۱۵ دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه آتاترک ۲۱ کیلومتر است.

نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول

هتل گرین پارک تکسیم

هتل ۴ ستاره گرین پارک از دیگر هتل های نزدیک میدان تکسیم است که دارای ۱۸۱ اتاق می باشد. تمامی اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون، تلفن، سشوار و … هستند و در همه اتاق ها سبد میوه، دو بطری آب و روز نامه روزانه هم وجود دارد، فاصله هتل تا ایستگاه متروی میدان تکسیم ۳ دقیقه است که برای شما دسترسی راحتی به دیگر نقاط شهر فراهم می کند، در رستوران هتل غذاهای متنوع بین المللی و محلی سرو می شود، باشگاه هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا و حمام ترکی است. جاذبه های گردشگری مهمی مثل مسجد آبی و کاخ تاپکاپی هر دو در ۳٫۵ کیلومتری هتل گرین پارک هستند و فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک ۲۰ کیلومتر است.

هتل Midtown استانبول

هتل ۴ ستاره میدتاون در ۱۰۰ متری میدان و ایستگاه متروی تکسیم قرار دارد. اگر قصد خرید داشته باشید می توانید سوار بر متروی میدان تکسیم شده و ۲ ایستگاه بعد به مرکز خرید معروف جواهر برسید. این هتل ۸۰ اتاق دارد که همه آن ها به زیبایی دکوربندی شده اند و دارای امکاناتی مثل تلویزیون ال سی دی، وای فای رایگان و میز کار هستند، هر اتاق برای خود حمامی مدرن به همراه دوش آب، دمپایی و سشوار دارد. 

در هنگام چک این یه مهمانان آب بطری شده رایگان داده می شود. به غیر از رستورانی که در آن صبحانه مفصلی شامل پنکیک و میوه های تازه داده می شود رستوران های دیگری هم وجود دارد که در آن ها می توانید طعم غذاهای قدیمی استانبول را بچشید. 

سر آشپزهای حرفه ای رستوران غذاهای مکزیکی، ایتالیایی و سوئدی هم درست می کنند. فاصله هتل تا کاخ دلما باغچه ۱۵ دقیقه پیاده روی و تا برج و پل گالاتا ۵ دقیقه پیاده روی است. منطقه سلطان احمد با جاذبه ها تاریخی خود در ۵ کیلومتری و فرودگاه آتاترک در ۲۰ کیلومتری هتل است.

نزدیک ترین هتل ها به میدان تکسیم در استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم

هتل ۴ ستاره تایتانیک سیتی تا میدان تکسیم ۵ دقیقه پیاده روی فاصله دارد، ۱۸۳ اتاق دارد که همه اتاق ها با دکوراسیونی مدرن چیدمان شده اند و کف پوش چوبی دارند. 

صبحانه مفصل این هتل شامل تخم مرغ، گوجه و خیار، انواع پنیرها، همبرگر و میوه های تازه می باشد، کافه هتل در طبقه همکف است که می توانید انواع نوشیدنی های داغ را در آنجا میل کنید، خدماتی مثل لاندری، خشکشویی و اتوکشی با هزینه اضافی انجام می شود، دیگر امکانات هتل شامل استخر سرپوشیده، حمام ترکی، فکس، کپی، مرکز بیزنس و … می باشد؛ هتل تایتانیک سیتی یکی از جذاب ترین هتل های نزدیک میدان تکسیم است. به منظور آشنایی بیشتر و کاملتر با هتل تایتانیک سیتی می توانید مطلبی که در این خصوص نوشته ایم را مطالعه نمایید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار