gardeshban.ir

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به وجود ترافیک در محورهای هراز و کندوان مسیر شمال به جنوب، گفت: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران و محور شهریار-تهران سنگین است.
کد خبر: ۲۷۲۸۷
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
ایمان محرابی‌نیا، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* افزایش 30 درصدی ترافیک جاده‌ها

وی افزود: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌ 2236 دستگاه ترددشمار فعال ‌جاده‌ای، نسبت به روز قبل 29.4 درصد افزایش دارد، در همین مدت ‌سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 9.5 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 19 تا 20 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج-تهران پرترافیک ترین جاده کشور

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در آزادراه کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج و آزادراه کرج-قزوین در شبانه روز گذشته بیشترین تردد ثبت شد.

* ممنوعیت تردد کامیون در هراز

محرابی‌نیا یادآور شد: در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون‌ ممنوع است همچنین در محور هراز تردد ‌تریلرها کماکان ممنوع است.

وی افزود: تردد کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی تا ساعت 18 روز شنبه 17 خرداد در ‌محور هراز ممنوع ‌است.

* ترافیک در هراز و کندوان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک‌ در محور چالوس مسیر شمال به جنوب حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن در برخی از مقاطع سنگین است.

محرابی‌نیا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر شمال به جنوب محدوده شاهاندشت، گفت: در محور فیروزکوه‌، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت در حال حاضر تردد روان است.

* باران در محور کندوان

وی با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان مازندران، اظهار داشت: در حال حاضر در محور چالوس‌ باران می‌بارد و در و محورهای هراز، فیروزکوه‌، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، بارش یا ‌مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

*  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، از بروز ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران خبر داد.

‌* انسداد 6 جاده به دلیل نداشتن ایمنی 

وی اظهار داشت: در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، ‌محور قزوین - همدان در کیلومتر 110‌‌،‌ محور خرم آباد-پل‌دختر ‌در استان لرستان، ‌محور سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و جاده شهداد-نهبندان در استان کرمان و محور فرعی شمشک-دیزین ‌‌به دلیل نداشتن ایمنی مسدود است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار