gardeshban.ir

رئیس جامعه هتلداران استان مرکزی از تحمیل خسارت ۱۱ میلیارد تومانی به هتل های استان در اثر شیوع کرونا خبر داد.
کد خبر: ۲۷۳۰۲
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
مهرداد سمیعی در حاشیه برگزاری مجمع عمومی جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر جامعه هتل داران از اساسنامه تیپ یک استان‌ها برخوردار است با این تفاسیر تفویض اختیار اجرایی هتل‌ها و نظارتی از میراث فرهنگی به هتل‌ها واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۲ واحد اقامتی در استان مرکزی شامل ۱۷ هتل، یک هتل آپارتمان و ۴ مهمانپذیر در مرحله بهره برداری است و ۲ الی سه مجموعه نیمه آماده نیز وجود دارد که با وجود ایرادات جزئی آماده بهره برداری خواهد بود.

سمیعی در خصوص خسارت وارد شده از شیوع کرونا به هتل‌های استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون نزدیک به ۱۱ میلیارد تومان به هتل‌های استان خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه در تعطیلات عید فطر درصد اشغال هتل‌های استان با تغییر چندانی مواجه نبوده است، گفت: در این تعطیلات ظرفیت هتل‌های استان نزدیک به ۱۰ درصد بود و با توجه ویروس کرونا اقامت خاصی مشاهده نشده است.

رئیس جامعه هتلداران استان مرکزی عنوان کرد: تمام قسمت‌های هتل‌ها از جمله تالارها، سالن‌های همایش با حفظ پروتکل‌های بهداشتی آماده خدمات رسانی و پذیرایی از تمامی مردم و میهمانان استان از تمام نقاط کشور هستند.

به گزارش مهر، در این مجمع، مهرداد سمیعی با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جامعه حرفه ای هتلداران استان مرکزی، خانم ستوده نایب رئیس، عیوضی خزانه دار و مهدی رمضانی به عنوان بازرس جامعه حرفه ای هتل داران استان برای مدت چهار سال انتخاب شدند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار