gardeshban.ir

گزارش/
آفریقای جنوبی اعلام کرد که تا فوریه ۲۰۲۱ به روی گردشگران بین المللی باز نمی شود و حتی گردشگری داخلی نیز تا دسامبر سال ۲۰۲۰ شروع به کار نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۷۳۹۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 19
گردشبان (gardeshban.ir) :
شورای مبارزه با کورونا در آفریقای جنوبی در تاریخ ۱ ژوئن کشور را به سطح ۳ استراتژی خطر رساند، که بدان معنی است که سفرهای داخلی و بین المللی هنوز ممنوع است - به جز سفرهای کاری.

دیدنی های آفریقا

در صورتی که هتل ها اقامتگاه هایی را برای مسافران کاری فراهم کنند، مجاز به بازگشایی هستند. همه جاذبه های تفریحی در این مرحله بسته هستند. در حالی که آفریقای جنوبی همچنان در یک شرایط فاجعه ملی قرار دارد، تمام فعالیت گردشگری و مسافرت های کاری در تلاش برای محدود کردن اثرات ویران کننده ویروس کرونا، زیر نظارت قرار می گیرد.

براساس پیش بینی، مرحله اول بهبودی بیماری همه گیر کرونا توسط گردشگری داخلی هدایت می شود و سال آینده نیز گردشگری منطقه ای و بین المللی بازگشایی خواهد شد.

دیدنی های آفریقا

 وزیر جهانگردی در ادامه به چگونگی همکاری دولت با افراد تحت تأثیر برای ادامه فعالیت مشاغل اشاره کرد: «دو ماه گذشته و تعطیلی برای بخش گردشگری دشوار بوده است. ما همچنین شاهد بودیم که بسیاری از مشاغل در این بخش برای بقا می جنگند و پیش‌بینی‌های ما نشان داد که اگر این بخش تا سپتامبر سال ۲۰۲۰ به بهره برداری نرسد تقریبا 600هزار شغل در معرض خطر قرار می‌گیرند.

این واقعیت باعث شد که برای بازپرداخت این بخش هم دولت و هم بخش خصوصی با هم همکاری کنند. با بازگشایی این بخش، ما اطمینان داریم که اقدامات لازم برای حمایت از کارکنان، تأمین کنندگان، گردشگران و همه کسانی که با این بخش درگیر هستند، انجام شده است. " بسیاری از کشورها در حال شروع مجدد مرحله به مرحله هستند، زیرا موج های ابتدایی همه گیر این ویروس در سطح جهان شروع به فروپاشی کرده است.

دیدنی های آفریقا
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار