gardeshban.ir

کمبود ماجراجویی در کلمبیا وجود ندارد. اگرچه در مورد بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی این جمله صادق است.
کد خبر: ۲۷۴۳۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
کلمبیا با دو خط ساحلی - کارائیب و اقیانوس آرام- ارتفاعات آندس و اعماق جنگل آمازون، ذهن، بدن و روح شما را تحریک می کند. مردم لزوما این کشور را با ماجراجویی برابر نمی دانند و به همین سبب ما این دیدگاه را اصلاح می کنیم. 

مهم نیست که می خواهید چه کاری انجام دهید، پیاده روی، کوهنوردی، غواصی یا پرواز؛ همه چیز برای تفریح در کلمبیا حس حماسی دارد. 

این کشور به شما اجازه نمی دهد چیزهایی را که تجربه کرده اید، از یاد ببرید و بهترین مقاصد و فعالیت های کنجکاوانه در کلمبیا وجود دارند. با ما در مقاله گشت و گذار در کلمبیا همراه شوید تا کمی از برترین جاذبه های گردشگری کلمبیا برایتان سخن بگوییم.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر


سن گیل

سن گیل که لقب پایتخت ماجراجویی کلمبیا را گرفت، پر از فعالیت های ورزشی و ماجراجویی است که باعث می شوند ضربان قلب شما بالا برود و آدرنالین ترشح شود. این مورد از برترین جاذبه های گردشگری کلمبیا دارای یکی از مهیج ترین مسیرهای قایقرانی در دنیاست.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر

سانتا مارتا

قدمت سانتا مارتا به عصر استعمار برمی گردد. این شهر بدلیل نزدیکی به مواردی که حس و حال تفریح در کلمبیا را دارند، یک مکان عالی هست. فراتر از قدمت تاریخی این کلانشهر، سیر نوادا (Sierra Nevada) در سانتا مارتا جایی بوده که کوهنوردان می توانند به گشت و گذار در صحراها بپردازند و در امتداد مسیرهای پیاده روی از گیاهان و جانوران لذت ببرند. روستای مینکا (Minca) که بدلیل پرندگان و آبشارهایش شناخته می شود و شهر سیوداد پردیدا (Ciudad Perdida) که قرن ها قبل از ماچو پیچو ساخته شده است، در محدوده کوه های ساحل کارائیب واقع شده اند.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر


پاراگلایدر

کلمبیا تعداد قابل توجهی مکان برای پاراگلایدر دارد. بادهای حرارتی و صخره های مرتفع باعث دیده شدن این کشور از بالا و پایین می شوند. زمانیکه خط ساحلی دیدنی کلمبیا را می بینید، متوجه می شوید که راه بهتری برای گشت و گذار در کلمبیا جز این وجود ندارد. بهترین قسمت این است که حتی اگر پاراگلایدر را آموزش ندیده اید، می توانید این ورزش جذاب را تجربه کنید، زیرا بیشتر سفرها به همراه یک مربی انجام می شوند و هنگامیکه شما از سفر لذت می برید، همه چیز را مدیریت می کند! اگر می خواهید پرواز انفرادی انجام دهید، مدرسه هایی در کلمبیا وجود داشته که بتوانید گواهینامه دریافت کنید.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر

پیاده روی

کلمبیا از نظر تنوع منظره غنی است. از ارتفاعات آندس و سرزمین های بیابانی گرفته تا جنگل های آمازون و ساحل کارائیب را پیاده روی کنید. اگر در آمریکای جنوبی بدنبال چیزی کمی دور از ذهن هستید، کلمبیا بهترین گزینه شماست؛ بخصوص هنگامیکه بدانید برخی از تماشایی ترین پیاده روها را می توان در کلمبیا یافت. به جای مسیر بسیار شلوغ اینکاها، شهر گمشده ترک (Trek) را بررسی کنید که به عنوان کویداد پردیدا هم شناخته می شود. این مسیر فوق العاده 44 کیلومتری پاداش پیاده روها را با جنگل و کوهستان های بکر می دهد. از آنجا که هنوز هم در خارج از کلمبیا کاملا ناشناخته است، شما با توده جهانگردان مواجه نخواهید شد.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر


کنیونینگ

به قلب طبیعت هم در زمان تفریح در کلمبیا توجه داشته باشید. کنیونینگ زمانی است که شما برای کشف شگفتی های طبیعی مانند آبشارها، دره ها و استخرهای سنگی غول پیکر از روش هایی مانند پیاده روی، مقیاس گذاری، چهار دست و پا رفتن، پریدن و حتی شنا استفاده می کنید. این ورزش ماجراجویانه فیزیکی بسیار هیجان انگیز بوده و توپوگرافی کلمبیا باعث ایجاد رغبت برای کنیونینگ می شود.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر

موج سواری

مانند بسیاری از بخش های تفریح در کلمبیا حتی موج سواری هم عقل و هوش شما را می برد. اگرچه این کشور دارای دو خط ساحلی است، ولی کلمبیا به خاطر موج سواری شناخته نمی شود. با این حال، در هر دو ساحل نقاط خارق العاده ای وجود داشته و در برخی نقاط دوردست تر نیز می توانید روی تخته موج سواری کنید. البته، منظور موج سواری با کایت (kite) نیست. در حالیکه سواحل دریای کارائیب برای مبتدیان سهل الوصل تر و بهتر بوده، اما ممکن است شلوغ باشند. رسیدن به سواحل اقیانوس آرام کمی سخت تر است اما، این سواحل آرامش بیشتری دارند. بهترین زمان برای موج سواری در کلمبیا از دسامبر تا مارس و از جولای تا سپتامبر هست.

جاذبه های دیدنی کلمبیا؛ کشور افسانه ای آمریکای جنوبی/تصاویر

دوچرخه سواری

برای افراد محلی این یک روش محبوب برای گذراندن زمان است. در آخر هفته ها دوچرخه سواران زیادی را می بینید که در شهرهای بزرگ در حال گردش هستند. البته، یکی از بهترین موارد در مورد این کشور این است که این امکان را برای علاقمندان به دوچرخه سواری فراهم می کند تا در برخی از مسیرهای بسیار دیدنی شهر به گشت و گذار بپردازند. جاده های کوهستانی آسفالت شده برای مبتدیان و حرفه هایی که می خواهند مکان های دیدنی و طبیعت آرامش بخش کلمبیا را تجربه کنند، مناسب هستند. می توانید در مسیرهای کوهستانی کلمبیا حرکت کنید یا به مسیرهای انفرادی بروید. به لطف آب و هوای نسبتا ثابت، شرایط خوبی برای این ورزش پر هیجان در طول سال خواهید یافت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار