gardeshban.ir

در گزارش زیر طرز تهیه یک برگر خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.
کد خبر: ۲۷۴۴۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 20
گردشبان (gardeshban.ir) :
گوشت چرخ‌کرده در عین لذیذ بودن بسیار آسان‌پز است. به همین دلیل آشپزی با این گوشت همیشه طرفداران زیادی دارد. حالا شما تصور کنید که با گوشت چرخ‌کرده در خانه‌هایتان یک همبرگر خوشمزه ایتالیایی آماده کنید و تنها در چند دقیقه غذایی شبیه به برگر‌های خوشمزه رستورانی را روی پیشخوان آشپزخانه‌تان بگذارید! در این دستور پخت ما به شما آسان‌ترین روش تهیه یک ساندویچ همبرگر خوشمزه را آموزش می‌دهیم.  همراه ما باشید تا این بار با ترکیب برگر گوشت خانگی، شاهی و پیاز کاراملی یک غذای فوق‌العاده را آماده کنیم.



مواد لازم برای تهیه برگر خوشمزه

گوشت گاو بدون چربی ۵۰۰ گرم
تخم مرغ یک عدد
فلفل سبز یک عدد
جعفری تازه خرد شده دو قاشق غذاخوری
آویشن یک قاشق غذاخوری
رزماری یک قاشق غذاخوری
ریحان تازه دو قاشق غذاخوری
نان سیبا (یا نان دلخواه) چهار رول
سبزی روکولا ۷۰ گرم
سس مایونز بدون چربی به مقدار لازم

طرز تهیه برگر خوشمزه

جعفری، آویشن، رزماری، ریحان و فلفل با یکدیگر خرد کنید و در یک ظرف بریزید. سپس گوشت چرخ شده گوساله را به همراه یک عدد تخم مرغ به آن‌ها اضافه کنید. مواد را کاملا ورز دهید تا حالتی چسبانک پیدا کند و سفت شود. سپس مواد را به چهار قسمت تقسیم کنید و هر کدام به صورت دایره‌های همبرگر شکل دهید.


کف ماهیتابه نچسب را با فرچه آشپزی چرب کنید و گوشت‌ها را یکی پس از دیگری سرخ کنید. اجازه دهید تا همبرگر‌ها تغییر رنگ داده و قهوه‌ای شوند. این کار بین چهار تا پنج دقیقه زمان می‌برد. ترکیب این همبرگر‌ها با طعم پیاز کاراملی فوق‌العاده می‌شود.


همبرگر‌ها را داخل نان‌های ساندویچ بگذارید و سطح آن‌ها را با سس پیاز کاراملی بپوشانید. در انتها روی آن‌ها برگ‌های شاهی بچینید. به همین سادگی ساندویج خوشمزه شما آماده است. شما می‌توانید این وعده غذایی را به همراه نوشیدنی محبوب‌تان میل کنید.

چند نکته

در صورت تمایل می‌توانید از پیاز سرخ شده یا گوجه برای این ساندویچ استفاده کنید.
برای برگر خوشمزه‌تان می‌توانید نان همبرگر خانگی هم تهیه کنید.
به جای روکولا می‌توانید از شاهی استفاده کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار