gardeshban.ir

برای آنکه سفری اقتصادی و پربار را در وین تجربه کنید راهنمایی را ترتیب داده‌ایم تا با هاستل‌های ارزان این شهر آشنا شوید.
کد خبر: ۲۷۵۶۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگر می‌خواهید در وین اقامتی ارزان داشته باشید باید یکی از هاستل‌های این شهر را انتخاب کنید. برای آنکه از استرس شما کم کنیم فهرستی از بهترین هاستل‌های وین را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید روی مسیر گردشتان تمرکز کنید. این هاستل‌ها مطمئناً به غنی‌تر شدن تجربه شما در مقصد کمک شایانی کرده و به بودجه شما هم آسیب نمی‌زنند. چه دنبال یک هاستل خودمانی راحت باشید یا هاستلی که مناسب برنامه شلوغ و فشرده‌تان باشد، وین برای شما چیزی در نظر دارد.

۱. هاستل روتهن اشتاینر

با یک پیاده‌روی کوتاه از مرکز شهر و «کاخ شونبرون»، می‌توانید به «هاستل روتهن اشتاینر» (Hostel Ruthensteiner) برسید. این هاستل اتاق‌های تمیز، آشپزخانه‌ای مدرن، تخت‌هایی راحت و باغ‌هایی خیره‌کننده دارد. همچنین می‌توانید از اینترنت رایگان و نقشه و حتی سازهای موسیقی برای تفریح بهره‌مند شوید! کارکنان اینجا بسیار صمیمی و مسئول هستند و به بهترین نحو ممکن به مهمانان کمک می‌کنند. اتاق‌ها به خوبی طراحی شده‌اند و سوئیت‌های شخصی یا اتاق‌های چند نفره بیشترین راحتی و آرامش را در طول روز برایتان تضمین می‌کنند. علاوه بر این دوچرخه هم با قیمتی بسیار اندک برای اجاره در اختیار مهمانان می‌گذارند و می‌توانید با سرعت دلخواه خودتان به تماشای شهر بروید. روتهن اشتاینر یکی از بهترین هاستل‌های وین بوده و برای پیدا کردن دوستان جدید ایده‌آل خواهد بود.

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۲. ومبت سیتی

هاستل «ومبت سیتی» (Wombat’s City) جایی عالی در «نش مارکت» (Naschmarkt) است و با اپرا هاوس وین، «هوفبورگ» (Hofburg) یا «سکسسیون هاوس» (Secession Haus) فاصله اندکی دارد. ومبت سیتی توانسته دو بار جایزه «هاستل ورلد» (Hostelworld) را از آن خود کند. اینجا با کارت هوشمند ورودی برای در جلویی، اتاق‌ها و کمدها امنیت بالایی داشته و همچنین وای فای رایگان و جایی برای چمدان در اختیارتان می‌گذارد. در بدو ورود با یک نوشیدنی به شما خوشامدگویی می‌کنند و به رایگان دفترچه راهنما و نقشه برایتان فراهم می‌کنند تا بتوانید خودتان در میان زیبایی‌های شهر ماجراجویی کنید. تمام اتاق‌ها تخت چوبی، توالت و امکانات حمام اختصاصی دارند. با اقامت در این هاستل بهترین امکانات را حین بازدید از وین در اختیار خواهید داشت.

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۳. ماینینگر وینا

اگر به اتمسفری آرام، تمیز و امن نیاز دارید، «ماینینگر وینا» (MEININGER Vienna) باید در صدر فهرست شما برای انتخاب هاستل قرار بگیرد. اینجا از ایستگاه متروی «شاتنرینگ» (Schottenring) فاصله زیادی ندارد و در ساختمانی مدرن با دیزاین بتنی واقع شده است. این هاستل اتاق بازی سرگرم کننده و آشپزخانه‌ای دارد که می‌توانید در آن با سایر مهمانان ملاقات کنید و غذای خودتان را بپزید. حتی یک فوتبال دستی هم برای هیجان بیشتر وجود دارد. می‌توانید در قسمت پذیرش خود را به صرف نوشیدنی‌های محلی، ساندویچ‌های خوشمزه، بیسکوئیت یا مافین مهمان کنید. اتاق‌ها همیشه بسیار تمیز هستند و در هر زمانی که چک- این کنید با استانداردهایتان روبرو می‌شوید. 

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۴. دو استپ این

اگر می‌خواهید لذت درست کردن غذا و نوشیدنی‌ خودتان را تجربه کنید و اقامت ارزانی هم داشته باشید، باید هاستل «دو استپ این» (Do Step Inn) را انتخاب کنید. این هاستل بین مرکز شهر باروکی و کاخ شونبرون واقع شده و خیابان خرید اصلی وین یا همان «ماریا هیلفر» (Mariahilfer) را هم در نزدیکی‌اش پیدا خواهید کرد. تمام جاذبه‌های مهم شهر در فاصله اندکی از اینجا قرار دارند و تا اولین وسیله نقلیه عمومی تنها ۳ دقیقه راه است. در اینجا نقشه رایگان، ملحفه، حوله و کمد در اختیار مهمانان می‌گذارند. 

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۵. های هاستل

آیا شما هم از تمام هزینه‌های پنهانی که بعد از ورود به سرتان می‌ریزند خسته و ناراحت هستید؟ پس باید به «های هاستل» (HI Hostel) سر بزنید که یکی از بهترین موارد وین بوده و هزینه‌های بسیار مناسبی دارد. اینجا اقامتگاهی هیجان‌انگیز بوده و هیچ هزینه پنهانی برای مهمانانش در نظر ندارد. باغ‌های بزرگ های هاستل و اتاق مشترک تلویزیونش جذاب هستند. حتی اینترنت پر سرعت هم در لابی برای مهمانان فراهم کرده‌اند تا بتوانند لحظات خود را در کنار سایر کوله‌گردها و مسافران به راحتی در فضای مجازی به اشتراک بگذارند. سیستم کلید‌های اینجا امنیت شما و وسایلتان را تضمین می‌کند. 

۶. هوتلدورف

«هوتلدورف» (Hütteldorf) هاستلی ۵۰ ساله است که برخی از مدرن‌ترین خدمات و کارمندان جوان را در کنار هم گرد آورده و تنها ۱۰ دقیقه از کاخ شونبرون فاصله دارد. این هاستل در لبه یک بیشه با چندین مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری واقع شده است. کارکنان همیشه در دسترس بوده و سؤالاتتان را به خوبی پاسخ می‌دهند. ملحفه تخت، اینترنت، کمد شخصی، نقشه شهر و انبار چمدان از امکاناتی هستند که در اختیارتان قرار خواهند گرفت. در بیرون هم پارکینگ رایگان وجود دارد. 

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۷. وست اند سیتی هاستل

«وست اند سیتی هاستل» (Westend City Hostel) در کنار خیابان ماریاهیلفر واقع شده و همچنین از ایستگاه قطار «وست بانهوف» (Westbahnhof) نیز فاصله کمی دارد. اتاق‌های این هاستل از ۲ تخته تا ۱۲ تخته متغیر هستند و اتاق‌های با ممنوعیت سیگار مجهز به دوش و توالت، روتختی‌های نرم و پتوهای راحت و گرم هستند. در تمام نقاط اینجا از اینترنت رایگان بهره‌مند خواهید بود و حوله تمیز و نو به همراه اتو و میز اتو همیشه حاضر هستند.

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۸. ای اند تی هالیدی

اگر دنبال مدرن‌ترین هاستل‌های وین هستید، باید حتماً به «ای اند تی هالیدی» (A&T Holiday) هم فکر کنید. کارکنان اینجا بسیار عالی بوده و به تمام نواحی تاریخی شهر دسترسی فوری دارید. برای مثال کلیسای جامع سنت استفان تنها ۱۱ دقیقه با شما فاصله خواهد داشت. اتاق‌های بزرگ این هاستل گنجایش ۶ تخت را دارند و همچنین مجهز به کمد شخصی، دوش و حوله و ملحفه تمیز هستند. تمام غذاهایی که ارائه می‌شوند خوشمزه و دلچسب بوده و قیمت مناسبی هم دارند. برای استراحت و سرگرمی می‌توانید به سراغ میز فوتبال دستی بروید و با مهمانان دیگر آشنا شوید. 

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر

۹. هپی هاستل

«هپی هاستل» (Happy Hostel) تجربه اقامتی دلپذیر را برایتان می‌سازد. این هاستل تنها ۳ دقیقه با ایستگاه راه‌آهن غرب فاصل داشته و به خیابان محبوب ماریاهیلفر هم نزدیک است. مسافران تنها، خانواده‌ها و کودکان و حتی گروه‌های ورزشی می‌توانند روی اینجا حساب کنند زیرا بهترین خدمات را با قیمتی بسیار اقتصادی به شما ارائه می‌کند. مهم‌ترین چیز برای مسافران تنها حریمشان است و هپی هاستل برای این مقوله گزینه اتاق‌های خصوصی را هم در نظر دارد.

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر


۱۰. پلس هاستل

آیا دنبال جایی شگفت‌انگیز برای اقامت در وین می‌گردید؟ با این حساب باید «پَلِس هاستل» (Palace Hostel) را هم در نظر داشته باشید. موقعیت عالی و خیره‌کننده اینجا با مناظری جذاب، برای کسانی که به فضای باز علاقه دارند ایده‌آل است. درست از در جلویی می‌توانید سوار دوچرخه کوهستان شوید یا در مسیرهای پیاده‌روی قدم بگذارید. جلوی اینجا یک پارک بزرگ وجود دارد که می‌توانید در آن به ورزش پرداخته یا با دیگران معاشرت کنید.

10 مورد از بهترین هاستل های وین برای اقامت اقتصادی+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار