gardeshban.ir

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج به تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: روز گذشته شاهد حجم بالای تردد در بسیاری از محور‌های کشور از جمله محور‌های شمالی و محور‌های اطراف کلانشهر‌ها بودیم، اما از صبح امروز تردد در اکثر این محور‌ها به حالت عادی بازگشته است.

وی ادامه داد: در حال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک سراسر کشور ترافیک در هر دو مسیر محور هراز در محدوده تونل شماره یک پر حجم و روان است. مشابه همین وضعیت در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیز ترافیک پرحجم گزارش شده و در دیگر محور‌های کشور گره ترافیکی خاصی وجود ندارد.


سرهنگ رحمانی در مورد وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در تمامی جاده‌های کشور است، اما با توجه به گرمای هوا و همچنین طولانی بودن روز، توصیه ما به تمامی رانندگان این است که از رانندگی طولانی مدت خودداری کرده و با انجام استراحت رانندگی کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار