gardeshban.ir

شرکت هواپیمایی آمریکن ایرلاینز به تازگی برآورد و اعلام کرده است که درآمدزایی آن در سه ماهه دوم سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹۰ درصد کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۲۷۶۰۵
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
آمریکن ایرلاینز که بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان از لحاظ سایز ناوگان هوایی، تعداد مسافران جابجا شده و درآمدزایی به شمار می‌رود، به تازگی برآورد و اعلام کرده است که تحت تاثیر شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا درآمدزایی آن در دومین فصل از سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک کاهش ۹۰ درصدی را تجربه خواهد کرد.

البته این در حالی است که تقاضا برای سفرهای هوایی در ماه جاری میلادی(ژوئن ۲۰۲۰) نسبت به ماه‌های قبل از آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و امیدواری مدیران ایرلاین‌های فعال و مستقر در سراسر جهان نیز به تبع آن نسبت به بهبود وضعیت پرواز و درآمدزایی شرکت‌های هواپیمایی مختلف رشد کرده است.

این شرکت هواپیمایی آمریکایی همچنین اعلام کرده است که ۵۵ درصد از ظرفیت پروازهای داخلی و ۲۰ درصد از ظرفیت پروازهای بین‌المللی خود را در ماه آینده میلادی ژوئیه ۲۰۲۰ از سر خواهد گرفت. این بدان معناست که به طور میانگین حدود ۴۰ درصد از خطوط و ظرفیت پروازی آمریکن ایرلاینز در ماه آینده میلادی باز خواهد گشت.

آمریکن ایرلاینز یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی مستقر در ایالات متحده آمریکاست که دفتر مرکزی و مقر آن در شهر تگزاس واقع شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار