gardeshban.ir

براساس سخنان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان، ممنوعیت اسکان مسافر در مریوان صورت گرفت.
کد خبر: ۲۷۷۳۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
فریاد حدادیان اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان به این ویروس اسکان مسافران و میهمانان در شهرستان مریوان با دستور مقام قضایی ممنوع اعلام شد.

وی افزود: تمام واحدهای اقامتی و استیجاری از پذیرش مسافر تحت هرعنوانی منع شده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه، ضمن پلمب شدن، واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مریوان یادآور شد: باتوجه به اینکه مریوان منطقه ای گردشگری با جاذبه های تاریخی و دیدنی است، میهمانان و مسافران زیادی به این شهرستان سفر می کنند لذا، مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه اسکان موضوع را سریعا به میراث فرهنگی اعلام کنند.

استاندار کردستان پیشتر در نشست ستاد مقابله با ویروس کرونا استان با اشاره به اینکه بازار و مراکز تجاری و خرید شهرستان مریوان در تعطیلات هفته جاری برای پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا بسته است، گفته بود: مجموعه تفریحی زریبار و قلعه ایمام این شهرستان هم تعطیل است.

رئیس شورای اسلامی بخش هورامان اظهار داشت: به علت شیوع بیماری کرونا تمام خانه های اجاره ای، هتل ها، رستوران ها، قهوه خانه، مکان های تفریحی، رفاهی و گردشگری تا پایان هفته جاری به صورت خود جوش تعطیل هستند و هیچگونه خدماتی در این بخش ارائه نخواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار