gardeshban.ir

پس از دو ماه تعطیلی، فرودگاه‌های سراسر هند بالاخره مجدد بازگشایی می‌شوند. بااین‌حال، انتظار نداشته باشید که فرودگاه‌ها چون قبل از شروع همه‌گیری و جهانی شدن ویروس کرونا در اوایل سال جاری، مانند گذشته ظاهر شوند. پروتکل فاصله‌گذاری اجتماعی نقش مهمی در ایمن‌سازی مسافران دارند.
کد خبر: ۲۷۷۸۶
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
در فرودگاه بین‌المللی ایندیرا گاندی، که در پایتخت ملی دهلی‌نو قرار دارد مسافران ملزم هستند قبل از آمدن به فرودگاه، به‌صورت آنلاین از محل اختصاصی گذرگاه‌های ورودی شبانه‌روزی برای ورود به ساختمان فرودگاه، خود را اسکن و چک کنند.

صف‌های امنیتی به‌گونه‌ای قرارگرفته‌اند که مسافران بتوانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند و همه باید از طریق یک ایستگاه غربالگری دمای بدنشان کنترل شوند و فرم تعهد سفر را پر کنند.

پس از ورود به محل امنیتی و خروج از آن بخش، مسافران متوجه می‌شوند که صندلی‌ها بافاصله چیده شده‌اند و نشانگرهایی در کف وجود دارد که نشان می‌دهد کجا بایستند.

  اما در هواپیماها نیز پرواز متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

خدمه کابین ملزم به پوشاندن کامل بدن خود با PPE هستند و مسافران باید ماسک داشته باشند. در حال حاضر، هیچ سرویس غذا و نوشیدنی در هواپیماها وجود ندارد، اما مسافران می‌توانند برخی از اقلام را همراه خود داشته باشند به‌شرط اینکه غذا  "خشک " باشد (خوراکی‌هایی از قبیل چیپس یا کراکف) و  "مرطوب " نباشد.

هر مسافر فقط مجاز به حمل یک چمدان کوچک (مانند کیف پول، کیف لپ‌تاپ یا کیف‌دستی) می‌باشد. در حال حاضر، فقط پروازهای داخلی با هواپیماهایی مانند Air India و SpiceJet انجام می‌شود زیرا مرزهای هند برای غیر ساکنان بسته است. به‌منظور کنترل قیمت‌ها، دولت قیمت بلیط ها را اعلام کرده است.

براساس داده‌های سازمان بهداشت جهانی، هند دارای 131،868 جمعیت است و 3800 نفر براثر ابتلا به ویروس کووید 19 فوت کرده‌اند. این آمار مورد تائید است.

بازگشایی فرودگاه های هند+تصاویر

بازگشایی فرودگاه های هند+تصاویر

بازگشایی فرودگاه های هند+تصاویر

بازگشایی فرودگاه های هند+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار