gardeshban.ir

گزارش/
شهر تفریحی پاتایا به‌ عنوان یکی از محبوب ‌ترین مقاصد توریستی تایلند شناخته می ‌شود و همه ساله میزبان مسافران زیادی است به همین علت تنوع هتل ‌های پاتایا فراتر از تصور است.
کد خبر: ۲۷۸۱۵
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 31
گردشبان (gardeshban.ir) :

اگرچه جمعیت رسمی این شهر ساحلی 107 هزار نفر است اما جمعیت واقعی شهر توریستی پاتایا به ۱ میلیون نفر می‌رسد چرا که این شهر دوست‌داشتنی و سرگرم‌کننده، خانه دوم و یا خانه فصلی مردمان زیادی است.

توریست‌های فراوانی به پاتایا سفر می‌کنند تا در کنار سواحل زیبای آن آفتاب بگیرند، از جشنواره‌های سال نو ژاپنی لذت ببرند و یا از ده‌ها جاذبه تاریخی پاتایا دیدن کنند. باید بگویم که پاتایا شهریست پر از تفریحات و رستوران‌های متنوع خانوادگی که می‌تواند کل اعضای یک خانواده را حسابی مجذوب خود کند؛ مثلاتجربه غذاها و میوه‌جات تایلندی، دیدن جهان زیر آب، معابد مرتفع، گالری‌ها و موزه‌ها، حیوانات نایاب و ده‌ها سرگرمی دیگر که تمام لحظات سفر شما به پاتایا را پر خواهند کرد.

برای لذت‌بردن از این شهر توریستی، پیدا‌کردن یک اقامتگاه با‌کیفیت می‌تواند قدم اول سفر باشد. خوشبختانه هتل ‌های پاتایا از تنوع قابل‌توجهی برخوردار هستند و در این مقاله تلاش شده تا لیست بهترین هتل های پاتایا با عکس را در اختیار شما بگذاریم. از لیست هتل ‌های پنج ستاره پاتایا گرفته تا لیست هتل های سه ستاره پاتایا و حتی گلچینی از هاستل های ارزان پاتایا را به شما معرفی خواهیم کرد.

اگر بخواهیم یک تخمین کلی از هتل های پاتایا با قیمت داشته باشیم، متوسط قیمت یک هتل ۳ ستاره در پاتایا ۵۶ دلار، برای هتل ۴ ستاره در پاتایا ۷۱ دلار و قیمت متوسط برای یک هتل ۵ ستاره در پاتایا ۱۱۷ دلار است.

لیست بهترین هتل‌ های پاتایا تایلند

در ادامه با بهترین هتل های پاتایا آشنا خواهید شد. راستی قبل از شروع سفر، حتما در مورد بهترین زمان سفر به تایلند اطلاعات داشته باشید.

هتل های ۵ ستاره پاتایا

هتل گراند سنتر پاتایا (Grande Centre Point Pattaya)

هتل گراند سنتر در سال ۲۰۱۸، در مرکز شهر پر‌هیاهوی پاتایا تاسیس شد. این هتل مرتفع، تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های پاتایا شد که منظره‌ای خیره‌کننده رو به کل شهر را به مهمانانش هدیه می‌دهد!

این هتل در شمال پاتایا و در نزدیکی مرکز بزرگ تجاری پاتایا به نام مرکز بزرگ تجاری ترمینال ۲۱ واقع شده است. گراند سنتر تنها چند قدم با ساحل پاتایا فاصله دارد و شما می‌توانید به راحتی از میان مرکز زنده شهر بگذرید و به ساحل زیبای پاتایا برسید.

این هتل دارای ۳۹۶ اتاق بزرگ و سوئیت به همراه تمام امکانات رفاهی است. جالب است بدانید که رستوران این هتل روی پشت‌بام قرار دارد و شما می‌توانید شام خود را با دیدن منظره نورانی شهر که زیر پایتان است، میل کنید.

این هتل دارای پارک آبی است و شما و خانواده‌تان می‌توانید بدون خارج شدن از هتل، حسابی در این پارک آبی سرگرم شوید. اضافه بر این، این هتل دارای مرکز ورزشی و اتاق‌هایی برای جلسات کاری است.

به شما پیشنهاد می‌دهم که یکی از تفریحات ویژه این هتل را حتما تجربه کنید. توپ‌های گردان بسیار بزرگ (Rolling Ball)در منطقه سبز این هتل تعبیه شده است. شما می‌توانید وارد این توپ‌های شفاف شوید و به همراه توپ در فضای آزاد بچرخید! تجربه‌ای هیجان‌انگیز که شما را یاد دوران کودکی و ماجراجویی‌هایش خواهد انداخت.

طراحی این هتل برای شما آرامش اقیانوس را تداعی خواهد کرد. اتاق‌ها با رنگ‌های آبی و مرجان‌های دریایی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید از بالکن و یا پنجره‌های بزرگ اتاق‌تان ساعت‌ها به تماشای دریای آبی بنشینید و یک نوشیدنی خنک میل کنید.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل موج پاتایا (Wave Hotel Pattaya)

موج یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌ های پاتایا به حساب می‌آید. شما می‌توانید از هتل موج، تنها در چند دقیقه قدم‌زنان به ساحل برسید. همچنین این هتل دارای یک استخر بسیار بزرگ است و شما می‌توانید فارغ از هیاهوی ساحل در کنار این استخر بسیار بزرگ آفتاب بگیرید.

هتل موج پاتایا سبک کلاسیک میامی را با طراحی مدرن تایلند ترکیب کرده است و توانسته فضایی خاص خلق کند. در این هتل شما آثار و طراحی‌هایی نمادین از آمریکای جنوبی را مشاهده خواهید کرد.

این هتل چهار طبقه، ۲۴ ساعته برنامه‌های شاد و مفرحی برای مهمانان خود برگزار می‌کند. شما می‌توانید از فضای شاد و مفرح این هتل بسیار لذت ببرید. هتل موج یک ماشین متعلق به سال ۱۹۴۰ دارد و می‌توانید عکس‌های یادگاری جذابی از خود و این ماشین به یادگار بگیرید.

هتل ـ بوتیک لوکس موج ۱۸ اتاق با دکوری به سبک آرت دکو دارد و درست در مقابل ساحل پاتایا در مرکز شهر واقع شده است. همچنین این هتل به مراکز تفریحی و تجاری شهر پاتایا بسیار نزدیک است.

خوشبختانه، آی مک و آی پد در دسترس همه مهمانان خواهد بود و شما می‌توانید به راحتی کار‌های اینترنتی خود را انجام دهید. همچنین برای مطلع‌شدن از برنامه‌ها و جاذبه‌های توریستی پاتایا می‌توانید با پرسنل هتل صحبت کنید تا شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند.

به شما پیشنهاد می‌کنم حتما به کافه کادیلاک معروف هتل موج سر بزنید. کافه کادیلاک فضای پر زرق و برق دهه چهل آمریکا را به نمایش گذاشته است. این کافه پر‌ طرفدار، غذاهای آسیایی و آمریکایی خوش‌طعمی سرو می‌کند.

جالب است بدانید که به ازای هر سه روز اقامت در هتل موج، شما ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کنید!

معروف ترین هتل ‌های پاتایا


هتل سیام سیام پاتایا (Siam Design Hotel Pattaya)

هتل سیام درست رو‌بروی دریا واقع شده است. این هتل به‌خاطر مناظر پانارومای رو به شهر و دریای پاتایا، بسیار معروف شده است. هتل سیام کاملا مدرن طراحی شده است و تمام امکانات رفاهی به روز را در اختیار مهمانانش می‌گذارد.

یکی از قسمت‌های منحصر‌به‌فرد هتل سیام، دو استخر آن است که در دو طبقه آخر و رو به دریا واقع شده است. گویی شما در آب‌هایی در امتداد دریا شنا می‌کنید. جالب است بدانید که از استخر سر باز این هتل شما چشم‌اندازی وسیع رو به شهر نیز دارید. شب‌ها در این استخر نورانی زیبا، فیلم نیز پخش می‌شود و با کوکتل‌های تازه و خوش‌طعمی از شما پذیرایی می‌کنند.

این هتل زیبا دارای اتاق‌های بسیار متفاوتی برای سنین و سلیقه‌های متفاوت است. اگر قصد یک سفر کاری دارید شما می‌‌توانید اتاقی رزرو کنید که مجهز به میز کار و دارای سایر امکانات برای تمرکز روی پروژه کاریتان است.

همچنین کافه‌ای در طبقه هم‌کف واقع شده است که حال و فضایی کاملا خودمانی دارد و شما می‌توانید اسنک‌های خیابانی و نوشیدنی‌های اصیلی سفارش دهید. این کافه یک فضای کاملا متفاوت دارد که با رنگ‌های گرم و قطعات اتومبیل طراحی شده است.

هتل ایوان پاتایا (One Patio Hotel Pattaya)

هتل ایوان یکی از لوکس‌ترین هتل های پاتایا در قلب شمال شهر است. این هتل به طراحی بسیار مدرن و در عین حال راحت و آرامش‌بخش خود معروف شده است. اگر طرفدار اقامت در یک هتل آرام و دور از هیاهو هستید، هتل ایوان یک گزینه مطمئن است.

این هتل دارای ۱۳۳ اتاق و سوئیت لوکس و راحت است که تمامی امکانات رفاهی را در اختیار شما گذاشته می‌شود. همه اتاق‌ها بسیار بزرگ و دلباز هستند. این اتاق‌ها با مبلمان‌های بسیار لوکس اما ساده‌ طراحی شده‌اند که می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد.

هتل ایوان فاصله کمی با مراکز خرید بزرگ پاتایا، فرودگاه، ساحل و رستوران‌ها دارد. جالب است بدانید که اطراف این هتل را رستوران‌های بسیار متنوعی فرا گرفته است. شما می‌توانید تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به این رستوران‌ها بروید و طعم غذاهای کره‌ای، ژاپنی، چینی و روسی را تجربه کنید.

هتل ایوان مجهز به سالن ورزش کاملا مدرن و سالن‌های ماساژ درمانی است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها بسیار متنوع هستند و شما می‌توانید بسته به سلیقه و نیازتان، آزادنه اتاق مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

هتل ساحلی میت (Mytt Beach Hotel)

هتل ساحلی میت همانطور که از نامش پیداست در جاده ساحلی و رو به دریا واقع شده است. به شما پیشنهاد می‌دهم اتاقی رو به دریا رزرو کنید و از بالکن اتاقتان شاهد منظره‌ای فراموش‌نشدنی باشید. این هتل برای ظرافت در طراحی بسیار لوکس و مجلل خود، بسیار معروف شده است.

اگر نیاز به خدمات درمانی و یا امکاناتی برای معلولین همچون ویلچر داشته باشید، هتل میت می‌تواند کاملا نیاز‌های شما را برآورده کند. خوشبختانه پرسنل هتل، ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی هستند. سطح کیفی هتل میت از امتیاز بسیار بالایی بر‌خوردار است و احتمالا شما دل‌تان نمی‌خواهد هرگز آن‌جا را ترک کنید.

این هتل ۲۳۶ اتاق، مرکز ورزشی، ماساژ‌درمانی، استخر سرباز و سالن سینما دارد. به شما پیشنهاد می‌دهم رفتن به رستوران هتل میت را از دست ندهید. این رستوران غذاهای محلی تایلندی را برای مهمانان سرو می‌کند و شما را حسابی با طعم اصیل غذاهای تایلندی آشنا می‌کند.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل ساحلی آوانی (AVANI Pattaya Resort)                                                                              

هتل آوانی تنها سه دقیقه با ساحل فاصله دارد. این هتل درست در مرکز شهر واقع شده است. شعار این هتل می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد: «در این هتل با شما همچون یک سلبریتی برخورد خواهیم کرد…»

جالب است بدانید که استخر سرباز این هتل ۶۵۰ متر مربع مساحت دارد. این هتل مجهز به استخر بازی برای کودکان به صورت مجزا است. همچنین می‌توانید پرستار کودک داشته باشید و کمی گرفتاری‌های خود را در سفر کم کنید. اگر دلتان می‌خواهد دریا و جنگل را همزمان در افق دید خود داشته باشید، هتل آوانی بین سایر هتل های پاتایا بهترین گزینه است. این هتل منظره‌ای بسیار زیبا از باغی سرسبز را به نمایش می‌گذارد.

هتل آوانی می‌تواند باب طبع کسانی باشد که می‌خواهند اقامت خود را فارغ از هیاهوی شهری و در یک آرامش عمیق در کنار طبیعت بگذرانند. این هتل ۳۰۰ اتاق و سوئیت دارد که هر کدام رو به جنگل و یا دریا واقع شده‌اند. رستوران هتل آوانی هم غذاهای محلی و هم غذاهای غربی را برای سلایق مختلف سرو می‌کند.

شما می‌توانید در کلاس‌های ویژه هتل برای یادگیری پخت غذاهای تایلندی شرکت کنید! وقتی از سفر بازگشتید، پختن یک غذای لذیذ تایلندی برای دوستانتان می‌تواند سوغاتی شما به آن‌ها باشد.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل آماری پاتایا (Amari Pattaya)

هتل آماری در نقطه‌ای آرام از شمال شهر پاتایا واقع شده است. این هتل تلاش کرده تا فضایی آرام و خودمانی همچون یک خانه برای مهمانانش مهیا کند. همچنین تلاش کرده فضای سنتی تایلندی را با طراحی معاصر تایلندی ترکیب کند. اتاق‌های هتل آماری پنجره‌های سرتاسری دارد و شما می‌توانید یک منظره پاناروما از مناظر زیبای بیرون را در اتاق خود داشته باشید.

این هتل زیبا فرصتی فراهم کرده تا برای بچه‌ها تورهای هیجان‌انگیز و ماجراجوبانه در محوطه هتل بگذارد و آن‌ها را حسابی سرگرم کند. شاید این فرصت خوبی باشد برای پدر و مادرها که بدون نگرانی به گشت و گذار بروند. این هتل دسترسی بسیار آسانی به مراکز تجاری و برند فروشی‌ها دارد.

اضافه بر خدمات گفته شده، هتل آماری تلاش کرده تا بازی‌ها و سرگرمی‌های مفرح خانوادگی برگزار کند و اعضای خانواده را گرد هم نگه دارد. از طرفی اگر شما جلسات کاری و یا رسمی داشته باشید می‌توانید از سالن‌های مجزا و کاری هتل آماری استفاده کنید.

هتل آماری تنها دو ساعت با بانکوک فاصله دارد و شما می‌توانید سری به این شهر زیبا نیز بزنید.

هتل ساحلی سنتارا گرند میراژ پاتایا (Centara Grand Mirage Beach Resort Pattaya)

هتل سنتارا گرند میراژ یکی از بهترین هتل‌های پاتایا است. احتمالا در جستجوی خود برای پیدا‌کردن یک هتل پنج ستاره در پاتایا، اسم این هتل را شنیده باشید. از معماری هتل گرفته تا امکانات رفاهی و تفریحات متنوع، هتل سنتارا زبانزد توریست‌ها شده است.

می‌توانید یک هفته را بدون خارج شدن از این هتل، سرگرم تفریحات رنگارنگ شوید! مهمانان این هتل نمره ۶/۸ را از ۱۰ به این هتل داده‌اند. شما در هتل سنتارا گرند میراژ می‌توانید از پارک آبی، زمین بازی تنیس، سخره‌نوردی و غواصی لذت ببرید.

این هتل متشکل از دو ساختمان ۱۸ طبقه عظیم است که با یک پل به یکدیگر وصل شده‌اند. خوشبختانه دارای اتاق‌های بزرگ خانوادگی است و تفریحات متعددی برای سنین مختلف ارائه می‌دهد.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

رزرو هتل ساحلی سنتارا گرند میراژ پاتایا

هتل هیلتون پاتایا (Hilton Hotel Pattaya)

هتل هیلتون درست در کنار بزرگ‌ترین مجتمع فستیوال ساحلی پاتایا واقع شده است. این مجتمع یکی از مکان‌های اصلی توریستی پاتایاست. مجتمع فستیوال ساحلی دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه، سینما و بازی بولینگ است که حسابی شما را به وجد خواهد آورد.

شما شانس این را دارید که در ساحل هتل هیلتون فعالیت‌های زیادی مانند غواصی، اسکی جت و شنا در کُه لارن (جزیره مرجانی) را تجربه کنید. همچنین در خود هتل از اسب‌سواری و گلف‌بازی لذت خواهید برد.

در حالی که خود هتل امکانات و تفریحات بسیار مدرنی را فراهم کرده است شما دسترسی بسیار آسانی به بازار‌ها و رستوران‌های محلی پاتایا خواهید داشت. به شما پیشنهاد می‌دهم طعم غذاهای دریایی هتل هیلتون که روی آتش طبخ می‌شود را حتما بچشید و از سالن آب‌گرم درمانی هتل نیز لذت ببرید.

هتل بزرگ و مجلل صخره‌ای پاتایا (Royal Cliff Grand Hotel)

هتل رویال کلیف پاتایا نماینده سنت‌های اصیل تایلندی است! طراحی هتل، فضای افسانه‌های ملی تایلند را برای شما زنده خواهد ساخت. سمبل این هتل پر رمز و راز قهرمانی اسطوره‌ای به نام فارا آپای مانی (Phra Apai Mani) است که توسط شاعر مشهور تایلندی، سانتورن فو، خلق شده است. قهرمانی اسطوره‌ای که با فلوت جادویی خود، ملودی‌های غیر زمینی می‌نواخته است. شما می‌توانید مجسمه این اسطوره تایلندی را در هتل رویال کلیف پاتایا مشاهده کنید.

این هتل پر رمز و راز به جزیره مرجانی زیبای تایلند بسیار نزدیک است. در این جزیره امکانات رفاهی- توریستی کاملی برای شما فراهم شده است. همچنین رویا کلیف دسترسی بسیار آسانی به مراکز تجاری و توریستی پاتایا دارد.

رویال کلیف منظره‌ای بکر رو به اقیانوس دارد و شما می‌توانید از ساخل اختصاصی این هتل حسابی لذت ببرید. اتاق‌هایی برای جلسات کاری، سالن‌های آرایشی، ماساژ‌درمانی و بیلیاردبازی، زمین تنیس و فروشگاه‌های جذابی در این هتل بزرگ وجود دارد.

یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این هتل، رستوران و شیرینی‌پزی آن است. شما می‌توانید شیرینی‌های تازه‌ تایلندی را به محض پخته‌شدن، میل کنید. در رستوران هتل رویال کلیف، منوی غذاهای تایلندی و بین‌المللی با سرو کاملا حرفه‌ای مهیا است. حتی شما می‌توانید غذای خاصی را به سرآشپز سفارش دهید تا به طور اختصاصی برای شما آماده کنند!

لیست بهترین هتل های سه ستاره پاتایا، تایلند

شهر توریستی پاتایا یکی از آن مقاصد پر طرفدار توریستی است که می‌تواند حسابی شما را به وجد آورد. یکی از خوبی‌های این شهر، تنوع و کیفیت بالای هتل‌هایش است. هتل های سه ستاره پاتایا تایلند می‌تواند شما را حسابی به اشتباه بیاندازد چرا که این هتل‌ها با وجود ارزان‌تر‌‌بودن، از کیفیت خود کم نکرده‌اند. شما می‌توانید پول یک هتل سه ستاره را بدهید اما تجربه‌ای مشابه یک هتل ۴ ستاره را داشته باشید.

اگر هم دوست دارید جاهای دیدنی پاتایا را بشناسید این راهنما را ببینید.

همیشه کم‌بودجه سفر‌کردن به معنای بد سفر‌کردن نیست. شما می‌توانید با انتخاب یک هتل سه ستاره با یک قیمت منطقی، در هزینه‌های سفر خود حسابی صرفه‌جویی کنید و یا پول خود را بیشتر صرف تفریحات کنید به جای هزینه محل اقامت… این تصمیم می‌تواند بسیار هوشمندانه باشد، به شرطی که یک هتل ۳ ستاره اما با‌کیفیت بالا پیدا کنید.

در این قسمت لیست ۶ هتل سه ستاره معروف در پاتایا را معرفی خواهیم کرد.

هتل نورصباح (Noursabah Pattaya)

همانطور که از اسم این هتل پیداست، هتل نورصباح یکی از هتل‌های محبوب ما ایرانی‌ها می‌تواند باشد. نورصباح درست در مرکز شهر واقع شده است و تنها ۲۰ دقیقه با فستیوال ساحلی پاتایا فاصله دارد.

این هتل به معماری و طراحی بسیار آرامش‌بخشش معروف شده است. نورصباح یک هتل کوچک و ساده است که کاملا به رنگ سفید طراحی شده است. اتاق‌های این هتل با مبلمان‌ها و تخت‌های چوبی سفید یا آبی کمرنگ، تزئین شده‌اند و هر اتاق بالکنی دلنشین نیز دارد.

در این هتل غذاهای حلال تایلندی سرو می‌شود و شما می‌توانید سرویس نوشیدنی گرم در اتاق خود داشته باشید. این هتل دارای یک استخر نیز هست. همچنین پرسنل هتل می‌توانند تور‌های گردشگری در پاتایا را به شما معرفی کنند تا با خیال راحت از نقاط توریستی پاتایا دیدن کنید.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل نالانتا پاتایا (Nalanta Pattaya)

این هتل سه ستاره نیز در مرکز شهر پاتایا واقع شده است. هتل نالانتا با هتل‌های لوکس پنج ستاره تفاوت بسیاری دارد اما یکی از هتل‌های با کیفیت سه ستاره است. می‌توانید با خیال راحت یک اتاق تمیز و مجهز به امکانات ضروری و اولیه با قیمتی مناسب رزرو کنید.

تمام اتاق‌های هتل نالانتا دارای بالکن با مناظر پاناروما هستند. هتل نالانتا تنها ۷۵۰ متر با ساحل پاتایا فاصله دارد. همچنین به میدان بزرگ پاتایا و فرودگاه نیز نزدیک است.

امکانات تهیه نوشیدنی گرم در تمام اتاق‌ها موجود است. اگر با فرزندتان که کم‌تر از ۸ سال سن دارد سفر می‌کنید، هزینه اقامت فرزندتان رایگان خواهد بود. یک پارک آبی و یک زمین گلف در این هتل وجود دارد که می‌تواند برایتان مفرح باشد.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل سفرنامه پاتایا (Travelodge Pattaya)

هتل سفرنامه در مرکز شهر پاتایا قرار دارد. با یک پیاده‌روی کوتاه از هتل، شما به قلب شهر پر هیاهوی پاتایا خواهید رسید. همچنین به بازار‌ها و برنامه‌های جذابی که شب‌ها در پاتایا برگزار می‌شود بسیار نزدیک است.

این هتل سه ستاره کاملا مدرن طراحی شده است. اتاق‌های هتل سفرنامه بسیار بزرگ و پر نور هستند. مزیت اصلی این هتل نسبت به سایر هتل های پاتایا، استخر روی پشت‌بام آن است که بسیار زیبا و امروزی طراحی شده است. شما می‌توانید از خوردن غذاهای بین‌المللی و بسیار با کیفیت رستوران این هتل لذت ببرید. هتل سفرنامه دارای یک سالن ورزشی کوچک اما تمیز و مجهز نیز است.

اگر مایلید که در یک هتل مدرن در دل شهر پاتایا اقامت کنید، هتل سفرنامه می‌تواند یک انتخاب منطقی و به‌صرفه باشد.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل کورنر لاج (The Corner Lodge)

هتل کورنر لاج یا کنج کلبه در مرکز شهر واقع شده است و دارای ۵۴ اتاق بالکن‌دار است. در مقایسه با هتل‌های سه ستاره دیگر، کورنر لاج از امکانات بسیار خوبی برخوردار است. این هتل دارای استخر و همچنین استخری مجزا برای بچه‌ها است. یک باغ کوچک سرسبز نیز دارد که در آن صبحانه‌های محلی لذیذی برای مهمانان سرو می‌شود.

شما می‌توانید از سالن ورزشی مجهز هتل نیز استفاده کنید. کورنر لاج دسترسی خوبی به فرودگاه و مراکز تجاری شهر دارد. اتاق‌های این هتل با وسایل چوبی و رنگ‌های روشن طراحی شده‌اند. اگر طرفدار اقامت در هتلی ساده و خودمانی همچون یک خانه هستید، این هتل گزینه خوبی می‌تواند باشد.

هتل آیبیز پاتایا (ibis Pattaya)

هتل آیبیز در یکی از پر هیاهوترین مناطق شمالی پاتایا واقع شده است. این هتل درست نزدیک جاذبه‌های شهر پاتایا و خیابان‌های شلوغ پاتایا خود را جا کرده است. شما می‌توانید بیرون بروید و با شهر زنده پاتایا رو‌به‌رو شوید. از اغذیه‌فروشی‌های خیابانی گرفته تا فروشگاه‌ها و جشن‌های شبانه، همگی در نزدکی هتل آیبیز قرار دارند.

رستوران و کافه آیبیز جز بهترین مکان‌های پاتایا برای خوردن یک غذای درجه یک است. شما می‌توانید در برنامه‌های رستوران شرکت کنید و طعم غذای خود را شخصا با مواد اولیه و ادویه‌جات تایلندی درست کنید. همچنین کافه آیبیز تلاش کرده تا مجموعه‌ای از بهترین نوشیدنی‌های بین‌المللی را عرضه کند.

این هتل دارای امکانات رفاهی برای یک سفر خانوادگی و یا کاری را دارد. همچنین دو استخر بزرگ برای بچه‌ها و بزرگ‌ترها در حیاط هتل مهیا شده است.

جالب است بدانید که آیبیز در لیست هتل‌ های فری شارژ free charge پاتایا قرار دارد. شما می‌توانید مهمان خود را بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی به اتاقتان در هتل آیبیز دعوت کنید.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هتل رویال پالاس (Royal Palace Hotel Pattaya)

هتل بسیار بزرگ رویال پالاس در قلب شهر پاتایا قرار دارد. این هتل جز هتل‌های فری شارژ پاتایا است. هتل رویال پالاس داری یک محوطه بیرونی سر سبز و دو استخر است. این هتل تنها پنج دقیقه با ساحل پاتایا فاصله دارد. صبحانه در سالن عمومی هتل سرو می‌شود که از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار است.

اتاق‌های این هتل بسیار ساده طراحی شده‌اند اما امکانات ضروری برای اقامت شما را تهیه کرده‌اند. هر اتاق دارای یک یخچال و ماکروفر است. با وجود سادگی اما این هتل بخاطر پرسنل خوش‌برخورد و محیط بسیار تمیز خود، امتیاز بالایی از مهمانان خود دریافت کرده است.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

طرفدار سفری ارزان و بی‌دغدغه همچون سفر یک جهانگرد هستید؟

شاید اولین تصویری که از یک سفر اصیل به ذهن خیلی‌ها به‌خصوص جوان‌تر‌ها بیاید، سفری با یک کوله‌پشتی و یا با یک دوست قدیمی باشد. این روز‌ها ماجراجویی در گوشه و کنار جهان بسیار پر طرفدار شده است. سفر‌هایی که اگر کم‌هزینه برگزار نشوند می‌تواند برای خیلی‌ها ناممکن باشد.

سفر به شهر توریستی پاتایا یکی از همان مقاصد ماجراجویانه و هیجان‌انگیز است. خوشبختانه این شهر می‌تواند میزبان قشر‌های متنوع توریستی باشد. از طرفداران سفر‌های لوکس افسانه‌ای گرفته تا جوانان مشتاق به کشف سرزمین‌های جدید به ارزان‌ترین شکل ممکن!

در این بخش از مقاله، لیست بهترین هاستل ‌های پاتایا را معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید با هزینه‌های بسیار کمی برای اقامت در این هاستل‌ها، آرزوی جهانگردی خود را برآورده کنید.

هاستل و کافه ۱۸سکه پاتایا (18 Coins Cafe & Hostel) 

هاسل ۱۸ کوینز یکی از هاستل‌های بسیار معروف پاتایا است. این هاستل ۶۶ اتاق خصوصی و ۱۰ اتاق چند نفره همچون یک خوابگاه دارد. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوعی است و شما می‌توانید بی‌دغدغه استراحت کنید.

این هاستل از امنیت بالایی برخوردار است و امکانات اولیه را برای مهمانانش مهیا کرده است. خوشبختانه ۱۸ کوینز به ساحل و تفریحات شهری پاتایا بسیار نزدیک است. شما می‌توانید از راهنمایی پرسنل هاستل نیز استفاده کنید تا رویداد‌های خاص شهر را از دست ندهید.

هاستل نانزه پاتایا (Nonze Hostel) 

هاستل نانزه در جاده ساحلی پاتایا واقع شده است و دارای ۱۱۰ تخت راحت است. در طراحی تخت‌های این هاستل تلاش‌شده تا هر مهمان حریم خصوصی خود را داشته باشد. این هتل کاملا مدرن و امروزی طراحی شده است.

خوشبختانه نانزه فضاهای مجزای داخلی و خارجی عمومی برای آشنایی و گفت‌و‌گو با سایر مهمانان را در خود دارد. اگر در طبقات بالای این هاستل اقامت کنید می‌توانید از منظره رو به دریای هاستل لذت ببرید. خوشبختانه بوفه‌ غذاهای غیر گوشتی نیز در محوطه هاستل مهیا شده است.

هاستل شادی پاتایا (Happy Hostel) 

طرفداران سفر به پاتایا معمولا به دنبال تجربه یک فضای شاد و خودمانی هستند. هاسل شادی که در مرکز شهر واقع شده است یک انتخاب بسیار ایده‌آل برای این هدف می‌تواند باشد. شما می‌توانید بدون هزینه فراوان برای رفت و آمد، به راحتی از جاذبه‌های توریستی پاتایا سر بزنید.

پرسنل هاستل به شما برنامه پیشنهادی برای بازدید از شهر خواهند داد. همچنین می‌توانند تورهای توریستی محبوب را برایتان رزرو کنند. این هاستل دارای ۲۴ اتاق‌خواب مبله است که به زیبایی طراحی و تزئین شده‌اند. این هاستل تلاش کرده تا فضای یک خانه گرم را برای شما بسازد.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هاستل هالیدی لاج پاتایا (Pattaya Holiday Lodge)

هاستل هالیدی لاج یا کلبه تعطیلات یکی از اقامت‌گاه‌های با کیفیت پاتایا است. این هاستل به بازارهای پاتایا و ساحل بسیار نزدیک است. تمام اتاق‌ها خصوصی و بسیار بزرگ هستند و هر سوئیت دارای یک سرویس حمام است.

هر اتاق دارای یک تلوزیون ۳۲ اینچی به همراه سیستم تهویه مناسب است. صبح‌ها در تراس از شما با قهوه و ۱۵ مدل چایی پذیرایی می‌شود و می‌توانید روز خود را پر انرژی شروع کنید. بعد‌از ظهرها نیز می‌توانید یک غذای گرم و یا اسنک میل کنید. همچنین این هاستل دارای یک بار ۲۴ ساعته است که فرصت مناسبی برای آشنایی با سایر توریست‌هاست.

بریز هاستل پاتایا (Breeze Hostel)

بریز هاستل یکی از اقامتگاه‌هایی است که به ترمینال اصلی اتوبوس شهری و فرودگاه بسیار نزدیک است. این هاستل در نزدیکی ساحل جامتین، مغازه‌ها و رستوران‌های محلی واقع شده است.

هاستل بریز یک سالن عمومی دارد که می‌توانید با دوستان جدیدتان بازی‌های ویدئویی کنید. اگر دوست‌دار گربه‌ها هستید، این هاستل در کنار پرسنل خونگرم خود، دو گربه دوست‌داشتنی هم دارد که حسابی سرگرمتان خواهند کرد! خوبی هاستل بریز به فضای بسیار آرام و کم هیاهو است که بسیاری از مسافران همیشگی پاتایا را طرفدار خود کرده است.

معروف ترین هتل ‌های پاتایا

هاستل کِین پاتایا (Kaen Hostel)

هاستل کین در نزدیکی ساحل‌های پاتایا و ده‌ها فروشگاه واقع شده است. این هاستل یکی از مدرن‌ترین و ارزان‌قیمت‌ترین هاستل‌های پاتایاست که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. این هتل دارای ۱۵ اتاق و چندید سرویس بهداشتی است. باید بگویم که هاستل کین بسیار کوچک است اما کاملا با سلیقه طراحی شده است و محیطی امن را برای مهمانانش فراهم کرده است.

جالب است بدانید که یک محوطه دلنشین در پشت بام هاستل وجود دارد که از آنجا می‌توانید منظره‌ زیبای شهری را ببینید. همچنین بعد از یک ماجراجویی طولانی در پاتایا می‌توانید ساعتی را در فضای دلنشین بار کین بنشینید و استراحت کنید.

درست است که ما مطلب را در مورد هتل های پاتایا نوشته‌ایم اما برای در نظر گرفتن محدودیت بودجه برای همه اقشار، در کنار هتل های پاتایا چند مورد هم هاستل برای شما معرفی کردیم.

شروع یک ماجراجویی در مناطق توریستی جهان می‌تواند از شهر دیدنی پاتایا آغاز شود. این شهر ساحلی، دیدنی‌های طبیعی و تفریحات متعددی را برای شما خواهد داشت که حسابی شما را پر انرژی و مشتاق به ادامه سفر‌کردن می‌کند.

اگر به شهر پاتایا سفر کردید بازدید از بودای بزرگ را از قلم نیاندازید؛ مجسمه‌ای ۶۰ فوتی که در مراتع سرسبز و دیدنی پاتایا واقع شده است. شما می‌توانید از تپه‌های سبز این منطقه، شهر پر هیاهوی پاتایا را تماشا کنید.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار