gardeshban.ir

سفر انفرادی به دوسلدورف با داشتن جاذبه‌های گردشگری متعدد، شبکه‌ی حمل‌ونقل عمومی عالی و امنیت کامل، می‌توان سفری ایده‌آل خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
دوسلدورف با داشتن طیف گسترده‌ای از جاذبه‌ها، از کشتی‌های کروز رودخانه‌ای و معماری تاریخی گرفته تا غذای عالی، ساختمان‌های آینده‌نگر و باغ‌های سرسبز، گردشگران بسیاری را به‌سوی خود جلب می‌کند. به‌علاوه، گشت‌وگذار در دوسلدورف بسیار آسان است و امنیت کامل در همه‌جا حکمرانی می‌کند. این ویژگی‌ها دوسلدورف را به انتخابی ایده‌آل برای مسافران تنها تبدیل کرده‌اند. این مقاله نیز سعی دارد مسافران تنها برای سفر به دوسلدورف را راهنمایی کند.

چگونه سفری تنهایی به دوسلدورف آلمان داشته باشیم؟/عکس

گرفتن اطلاعات

مرکز اطلاعات گردشگری مکان خوبی برای شروع سفر خود در دوسلدورف است. مسافران می‌توانند در این مرکز نقشه‌های شهر را دریافت کنند، به رزرو هتل بپردازند، نگاهی به تورهای گردشگری و تفریحی بیندازند، چند سوغاتی بخرند و پاسخی برای تمامی سؤالات خود در مورد دوسلدورف بیابند. دوسلدورف کارت نیز در این مرکز در دسترس است و گزینه‌ی بسیار خوبی برای افرادی است که به دنبال استفاده از

وسایل حمل نقل عمومی و دیدار از جاذبه‌های گردشگری متعدد شهر هستند.

یافتن جایی برای اقامت

دوسلدورف طیف گسترده‌ای از هتل‌ها، متناسب با سلیقه‌ها و بودجه‌های مختلف، دارد. مسافرانِ تنهایی که مشتاق دیدار با فردی به‌مانند خودشان هستند، احتمالاً از اقامت در هاستل‌های شهر نظیر هاستل جوانان دوسلدورف (Youth Hostel)، بک‌پکرز دوسلدورف (Backpackers Dusseldorf) یا برولینا هاوس (Berolina Haus) لذت ببرند. هاستل ها در دوسلدورف به‌شدت مقرون‌به‌صرفه هستند و از نظر نظافت و تمیزی چیزی کم ندارند. افراد ماجراجوتر و مسافرانی که وسواس زیادی در مدیریت بودجه‌ی خود دارند، می‌توانند در کمپ‌های در نظر گرفته‌شده در دوسلدورف چادر بزنند.

چگونه سفری تنهایی به دوسلدورف آلمان داشته باشیم؟/عکس

جابجایی در شهر

چرخ زدن در اطراف دوسلدورف به لطف شبکه‌ی حمل‌ونقل عمومی شگفت‌انگیز این شهر، ازجمله تراموا، اتوبوس و تاکسی، فوق‌العاده است. خرید کارت‌های اعتباری، با توجه به مدت اقامت در این شهر، ارزشمند است، زیرا به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و کاهش استرس خرید بلیط در هر نوبت کمک می‌کند.

مسافران می‌توانند هرلحظه یک تاکسی از فرودگاه به مقصد هرکجا در شهر رزرو کنند. برای جابجایی در شهر، علاوه بر تاکسی، می‌توان به‌صورت تلفنی یا آنلاین یک خودرو اجاره کرد. به‌علاوه، ایستگاه مرکزی راه‌آهن دوسلدورف نیز کاملاً به تمام نقاط اروپا متصل است و سفرهای روزانه، کوتاه و بلندمدت به تمام این قاره را میسر می‌کند.

چگونه سفری تنهایی به دوسلدورف آلمان داشته باشیم؟/عکس

دیدار با افراد جدید

مسافران تنها که خواهان ارتباط‌گیری و یافتن دوستان جدید هستند، باید یک‌راست راهی شهر قدیمی دوسلدورف شوند. این منطقه با داشتن ۳۰۰ کافه و بار، طولانی‌ترین راسته‌ی بارها در جهان را دارد. مردم از سراسر جهان برای وقت گذراندن راهی این بارها و کافه‌ها می‌شوند و در این میان از شنیدن موسیقی زنده یا تماشای یک مسابقه به‌صورت دسته‌جمعی لذت می‌برند. یافتن مسافران و محلی‌هایی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، در این منطقه بسیار آسان است.

تورهای گروهی

درحالی‌که جاذبه‌های گردشگری دوسلدورف به‌راحتی در دسترس قرار دارند، شاید پیوستن به یک گروه یا تور گروهی همراه با راهنما راحت‌تر و جذاب‌تر باشد. مسافران می‌توانند، با توجه به اولویت‌های خود، به یک تور پیاده‌روی، یک تور با دوچرخه، یک تور اتوبوس‌های دوطبقه یا یک تور بدون موانع در مسیر گردشگری (مخصوص افراد کم‌توان جسمی) بپیوندند. تور کشتی‌های کروز در رود راین نیز یکی از واجبات سفر به دوسلدورف است.

تمامی این تورها جاذبه‌های مهم گردشگری دوسلدورف را در معرض دید توریست‌ها قرار می‌دهند و راهنماهای گردشگری نیز اطلاعات شگفت‌انگیزی در طول مسیر در اختیار مسافران می‌گذارند. تورهای دارای راهنما فرصت شگفت‌انگیزی برای آشنایی مسافران تنها با یکدیگر است.

چگونه سفری تنهایی به دوسلدورف آلمان داشته باشیم؟/عکس

خود را آماده کنید

همه‌ی گردشگران، به‌خصوص مسافران تنها، باید شماره‌های ضروری هر کشوری که به آن سفر می‌کنند را داشته باشند. در آلمان، شماره‌های ضروری به‌این‌ترتیب هستند: شماره‌ی ۱۱۰ برای پلیس و شماره‌ی ۱۱۲ برای آمبولانس و آتش‌نشانی.

کمی آلمانی یاد بگیرید

زبان انگلیسی به‌وفور در تمام دوسلدورف، به‌خصوص هتل‌ها و رستوران‌ها، شنیده می‌شود و اکثر مردم باید بتوانند در صورت نیاز به زبان انگلیسی صحبت کنند. بااین‌حال، دانستن چند کلمه و عبارت ساده به زبان آلمانی، ضرری ندارد. محلی‌های دوسلدورف نیز به‌مانند دیگر نقاط جهان، همواره تلاش شما برای یادگیری زبانشان را تحسین خواهند کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار