gardeshban.ir

کرمی گفت: عملکرد افراد غیر مجاز در حوزه گردشگری، اعتماد عمومی جامعه به دفاتر خدمات مسافرتی که به صورت مجاز و قانونی فعالیت می‌کنند را خدشه دار می‌کند.
کد خبر: ۲۷۸۸۰
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 01
گردشبان (gardeshban.ir) :

محمد کرمی معاون گردشگری استان تهران  امروز یکشنبه اول تیرماه ۹۹ با بیان اینکه کسانی که به صورت غیر قانونی در فضای مجازی خدمات سفر ارائه می‌کنند به هیچ عرف و قانونی در قبال مسافران و گردشگران پایبند نیستند و متاسفانه بیشترین صدمه را صنعت گردشگری از فعالیت این افراد سودجو خورده است، اظهار کرد: با توجه به داغ شدن تور‌های طبیعت گردی با آغاز فصل گرما افراد سودجو و فرصت طلب به بهانه عرضه خدمات بدون داشتن هیچ گونه مجوز قانونی اقدام به فروش تور و خدمات سفر در فضای مجازی به ویژه شبکه‌های اجتماعی می‌کنند که بیشترین مشکلات را برای مسافران و گردشگران ایجاد می‌کنند.

وی افزود: عملکرد افراد غیر مجاز در حوزه گردشگری در ارائه خدمات سفر، اعتماد عمومی جامعه به دفاتر خدمات مسافرتی که به صورت مجاز و قانونی فعالیت می‌کنند را نیز خدشه دار می‌کند.

کرمی از همشهریان درخواست کرد که قبل از هرگونه خرید خدمات سفر در فضای مجازی از داشتن مجوز بند «ب» فروشنده خدمات سفر اطمینان حاصل کنند.


باشگاه خبرنگاران


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار