gardeshban.ir

دبیر انجمن ایرلاین‌ها خبر داد/
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از آغاز فروش بلیت پروازهای مستقیم تهران-استانبول با ایرلاین های داخلی برای تاریخ شنبه ۱۱ مرداد به بعد خبر داد.یک ایرلاین ایرانی نیز پیش فروش بلیت پروازهای تهران-استانبول را با قیمت یک و نیم میلیون تا ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز کرده است.
کد خبر: ۲۷۹۵۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۹-1399 April 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
پس از آنکه محمد جواد ظریف و داوود چاووش اوغلو وزرای خارجه ایران و ترکیه در نشست خبری سفر ۲۶ خرداد ماه امسال ظریف به آنکارا، از آغاز پروازهای مستقیم تهران-استانبول در ۱۱ مرداد خبر داده بود، یک ایرلاین داخلی فروش بلیت پروازهای روزانه از تاریخ شنبه ۱۱ مرداد به بعد را آغاز کرده است.

این در حالی است که ایرلاین ملی ترکیه (ترکیش ایر) نیز فروش بلیت پروازهای مستقیم تهران-استانبول از ۵ شنبه ۲۶ تیرماه را کلید زده است.

در حال حاضر هواپیمایی قطر پرواز تهران-دوحه-استانبول را انجام می‌دهد که قیمت آن بین ۶ تا ۱۵ میلیون تومان در نوسان است؛ این در حالی است که ترکیش ایر قیمت پرواز مستقیم تهران-اسنانبول را از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان از ۳۶ تیر به بعد به مسافران استانبول عرضه می‌کند.

همچنین یک ایرلاین ایرانی نیز پیش فروش بلیت پروازهای تهران-استانبول را با قیمت یک و نیم میلیون تا ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آغاز کرده است.

پیش از این اعلام شده بوده ۳۱ خرداد ماه و آغاز تیرماه، پروازهای مستقیم تهران-استانبول از سر گرفته می‌شود که با سفر ظریف به آنکارا، تاریخ ازسرگیری پروازها به ۱۱ مرداد موکول شد.

مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر، از آغاز پروازهای مستقیم تهران-استانبول با ایرلاین‌های ایرانی از ۱۱ مرداد خبر داد.

وی افزود: ترک‌ها اعلام کرده اند که فرودگاه‌های این کشور از ۱۱ مرداد برای ورود هواپیماهای ایرانی آمادگی داشته و پذیرای آنها خواهند بود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار