gardeshban.ir

معرفی/
گردشگران در سائوپائولو در مورد انتخاب محل اقامت گزینه‌های متعدد و متنوعی را خواهند داشت که هتل‌های ارزان با خدمات خیلی خوب را هم شامل می‌شود.
کد خبر: ۲۸۱۹۸
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹-1399 April 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
از هتل‌های گران قیمت مانند هتل یونیک (Hotel Unique) یا اینترکانتینِنتال (InterContinental) تا اقامتگاه‌های عالی ایر بی‌ان‌بی (Airbnb) در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف در سائوپائولو حق انتخاب وجود دارد که گردشگران را سردرگم می‌کند. در این میان ممکن است شما به دنبال یک هتل راحت و با رفاه کافی باشید بدون این‌که قصد داشته باشید هزینه‌ی زیادی برای آن پرداخت کنید. در این صورت این مطلب را بخوانید تا شما را با فهرستی از بهترین هتل‌های ارزان سائوپائولو آشنا کنیم.

۱. اچ ۳ هتل پائولیستا

در محله‌ی بلا ویستا (Bela Vista) هتل سه ستاره‌ی اچ ۳ هتل پائولیستا (H3 Hotel Paulista) را باید کشف کنید که هزینه‌ی آن به نسبت خدمات ارائه شده بسیار ارزنده است. این هتل در یک ساختمان نو واقع شده و اتاق‌هایش به‌طور شگفت‌آوری نسبت به قیمت آن، بزرگ هستند. آن‌ها همچنین اتاق‌های درجه بالاتری برای گردشگران تجاری دارند که یک فضای کاری شخصی را هم شامل می‌شود. خدمات هتل در حد استاندارد است، اگرچه صبحانه‌ی همراه آن بیش از چیزی است که از یک اقامتگاه سه ستاره انتظار دارید. از نظر موقعیت هم تنها به اندازه‌ی پنج دقیقه پیاده‌روی از خیابان پائولیستا که خیابان اصلی سائوپائولو محسوب می‌شود، فاصله دارد و در کنار محله‌ی ایتالیایی افسونگر بیشیگا (Bixiga) واقع شده که رستوران‌های عالی آن زبانزد است.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۲. ایبیس پائولیستا

هتل‌های ایبیس (Ibis) در سراسر جهان به عنوان یک گزینه‌ی فوق العاده برای مسافرانی شناخته می‌شوند که می‌خواهند راحتی را با صرف هزینه‌ی کم تجربه کنند. بیش از ۱۰۰۰ هتل از آن در ۶۵ کشور مختلف فعالیت می‌کنند و در سائوپائولو هم چندین شعبه‌ی ایبیس وجود دارد که بهترینِ آن ایبیس پائولیستا (Ibis Paulista) به شمار می‌آید. موقعیت قرارگیری فوق العاده، اتاق‌های ساده و ارزان قیمت و خدمات عالی از مزایای این هتل در خیابان پائولیستا است. هتل در فاصله‌ی کمی از قلب مدرن سائوپائولو و همچنین در نزدیکی بسیاری از ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی قرار دارد. اگر گزینه‌ی ارزان‌تری را بخواهید می‌توانید به ایبیس باجت هتل (Ibis Budget hotel) در کنج خیابان کونسولاسو (Consolação) بروید یا برای اقامت در نزدیکی مناطق تاریخی شهر، ایبیس باجت سائو ژائو (Ibis Budget Sao João) را انتخاب کنید.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۳. نوبیل داون تاون سائوپائولو

هتل‌های زنجیره‌ای برزیلی نوبیل (Nobile) در سراسر کشور شعبه‌های متعددی دارند که داون تاون (Downtown) سائوپائولو مکان یکی از جدیدترین هتل‌های آن است و یک گزینه‌ی فوق العاده برای هرکسی خواهد بود که به این شهر سفر می‌کند. خدمات و امکانات هتل به نسبت هزینه‌ای که پرداخت می‌شود بسیار بیشتر به نظر می‌رسد. دکوراسیون خوب اتاق‌ها، صبحانه‌ی عالی، استخر و سالن بدنسازی رایگان از مزایای آن به شمار می‌آید. موقعیت این هتل نیز بسیار خوب ارزیابی می‌شود چرا که در وسط مرکز تاریخی پر جنب و جوش سائوپائولو قرار گرفته و تنها یک بلوک از میدان جمهوری (Praça da Republica) و ایستگاه متروی جمهوری فاصله دارد.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۴. بوربن کانونشن ایبیراپوئرا

هتل ممتاز بوربن کانوِنشن ایبیراپوئرا (Bourbon Convention Ibirapuera) راحتی، وسایل بسیار خوب و آرامش خاطر را برای شما فراهم می‌کند و از معدود هتل‌هایی است که شرایط متعادلی از نظر موقعیت مکانی و آرامش دارد. این هتل در محله‌ی اعیانی موئما (Moema) و بسیار نزدیک به پارک ایبیراپوئرا واقع شده و از فرودگاه کونگونیاس (Congonhas) به راحتی می‌توان به آن دسترسی داشت. با وجود رستوران‌های پرشمار در اطراف آن، اما به‌طور شگفت‌آوری این ناحیه آرام و بی سروصدا است که در کلان شهر پرتکاپوی سائوپائولو به ندرت چنین جایی یافت می‌شود.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۵. دبلیو ای هاستل

در عمارت بازسازی شده‌ی جذابی در محله‌ی ویلا ماریانا (Vila Mariana)، هاستل فوق العاده‌ای به نام دبلیو ای هاستل (WE Hostel) وجود دارد که با کارکنان خوش برخورد است، اتاق‌های بسیار متنوع مشترک یا خصوصی دارد و در آن همه‌ی امکاناتی که برای یک اقامت عالی در سائوپائولو به آن نیازمندید، منتظر شما است. 

این هاستل در نزدیکی پارک ایبیراپوئرا و ایستگاه متروی آنا رزا (Ana Rosa) واقع شده به طوری‌که پیاده می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. ویلا ماریانا که پیش از این دست کم گرفته شده بود، حالا تبدیل به منطقه‌ای شیک و رو به پیشرفت شده که جمعیت جوان و امروزی زیادی را به رستوران‌ها و کافه‌های خیابان ژوآکیم تاوورا (Joaquim Tavora) جذب می‌کند.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۶. مرکیور سائوپائولو آلامیداس

مرکیور (Mercure) نام هتل‌های زنجیره‌ای مشهور دیگری است که چندین اقامتگاه خوب برای گردشگران در سائوپائولو تدارک دیده است که گزینه‌هایی برای نیازهای گوناگون از اقامت برای خانواده تا مسافران انفرادی را شامل می‌شود. بهترین انتخاب شعبه‌ی آلامیداس (Alamedas) است که در منطقه‌ی سرسبز و گران قیمت ژاردینز (Jardins) واقع شده و تنها دو بلوک با خیابان پائولیستا فاصله دارد. اتاق‌های استاندارد آن بزرگ و راحت به‌نظر می‌آیند و مهمانان در صورت تمایل می‌توانند اتاق‌های ویژه در طبقات بالاتر را هم انتخاب کنند که کمی مجلل‌تر هستند.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۷. نووتل سائوپائولو ژاراگوا کانونشنز

نُووتِل سائوپائولو ژاراگوا کانوِنشنز (Novotel Sao Paulo Jaragua Conventions) در یک ساختمان تاریخی که به خوبی حفظ شده، در مرکز شهر قرار دارد و بهترین گزینه برای گردشگرانی محسوب می‌شود که می‌خواهند راحتی و خدماتی که از هر هتل نووتل در سراسر دنیا انتظار می‌رود را در حین اقامت در محله‌ی قدیمی روستایی سائوپائولو تجربه کنند. در این‌جا ایستگاه متروی آنیانگابائو (Anhangabau) بسیار نزدیک به شما خواهد بود و رستوران‌ها و کافه‌های خوبی را در اطراف آن خواهید دید. همچنین به پاتوق‌های شبانه‌ی خیابان آگوستا (Rua Augusta) و میدان روزِولت (Praça Roosevelt) در نزدیکی آن به راحتی دسترسی خواهید داشت.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۸. پوسادا والپارایسو

در برزیل به هر اقامتگاه بی اند بی (B&B)، پانسیون خانوادگی یا هتل کوچک، پوسادا (Pousada) می‌گویند. در بین پوساداهای سائوپائولو، والپارایسو (Valparaiso) یکی از بهترین‌هاست که بیش از قیمتش می‌ارزد. اتاق‌های آن به قدری بزرگ است که می‌تواند برای خانواده‌ها هم مناسب باشد و خدمات و صبحانه‌ی آن عالی است. در کمتر از یک دقیقه می‌توان به ایستگاه متروی پارایسو (Paraiso) رسید که به اغلب نقاط شهر متصل می‌شود. همچنین با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توانید در خیابان پائولیستا حاضر شوید. این هتل برای هر نوع مسافر با هر تعداد جمعیت گزینه‌ای عالی است.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر


۹. هتل پرگامون سائوپائولو فری کانکا

هتل پرگامون (Hotel Pergamon)، هتل چهار ستاره‌‌ی ارزان قیمتی است که در خیابان فری کانکا (Frei Caneca) در منطقه‌ی به‌روز کونسولاسو قرار دارد. مهمانان به راحتی می‌توانند با پای پیاده به ایستگاه‌های مترو دسترسی داشته باشند و قطب تفریحات شبانه‌ی شهر یعنی خیابان آوگوستا نیز تنها یک بلوک با آن فاصله دارد. کارکنان هتل خوش برخورد و اهل کمک و راهنمایی هستند و اتاق‌های هتل بزرگ و تمیز است. این گزینه می‌تواند هم برای مسافران انفرادی و هم زوج‌ها بسیار خوب باشد.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر

۱۰. بی دبلیو هاستل

گردشگران انفرادی که به دنبال جایی راحت برای خواب با موقعیت مناسب و مکانی برای پیدا کردن دوستان تازه هستند، لازم نیست جز بی دبلیو (Bee.W) به جایی سر بزنند. این هاستل مخصوص بزرگسالان است و از سراسر جهان مسافر می‌پذیرد. فضاهای عمومی داخلی و بیرونی آن فوق العاده است و می‌توانید از دیگران برای جستجوی مکان‌های دیدنی راهنمایی بگیرید یا همسفرانی تازه را برای گردش در شهر پیدا کنید چرا که سائوپائولو شهری است که باید با بیش از یک جفت چشم آن را دید. این هاستل تنها سه بلوک با خیابان پائولیستا فاصله دارد و پایگاه خوبی برای از سر گرفتن گردش در شهر است و بار‌های باحال فراوانی در اطراف آن وجود دارد. در آخر هفته‌ها بارِ هاستل، خود یکی از نقاط جمع شدن مردم محلی محسوب می‌شود.

۱۰ هتل ارزان در سائوپائولو/اقامتی راحت بدون پرداخت هزینه زیاد برای گردشگران/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار