gardeshban.ir

اصفهان یکی از گردشگری‌ترین شهرهای ایران است و هر ساله هزاران مسافر به این شهر سفر می‌کنند. اقامت مناسب در اصفهان یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های زیادی در اصفهان وجود دارد که می‌تواند برای شما مناسب باشد، اما باید قیمت و امکانات هتل مناسب خود را قبل از رزرو هتل اصفهان بررسی کنید. هتل‌های موجود در اصفهان بازه‌های قیمتی مختلفی دارند و شما باید متناسب با امکاناتی که دارید یک هتل مناسب رزرو کنید.
کد خبر: ۲۸۲۰۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۹ تير ۱۳۹۹-1399 April 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
هزینه اقامت در هتل برای یک شب از حداقل ۱۰۰ هزار تومان شروع می‌شود و با افزایش امکانات و کیفیت تا یک میلیون تومان هم می‌رسد. هتل‌های ۲ ستاره و ۳ ستاره قیمت بسیار مناسبی دارند. اگر می‌خواهید هزینه مناسبی پرداخت کنید هتل‌های ۲ و ۳ ستاره می‌توانند انتخاب معقولی باشند. البته در نظر داشته باشید که امکانات هتل‌های ۲ و ۳ ستاره نیز در حد قیمت پرداختی است. هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره نیز گزینه گران‌ قیمت‌تر و باکیفیت‌تر است که هزینه رزرو آن‌ها از ۲۵۰ هزار تومان آغاز می‌شود. بسیاری از مسافران به دنبال رزرو هتل‌های سنتی اصفهان هستند چراکه هتل‌های سنتی اصفهان را در کمتر شهری می‌توانید پیدا کنید. درست مانند دیگر هتل‌ها، هتل‌های سنتی نیز بازه‌های قیمتی متفاوتی دارند و انتخاب آن برعهده شما است.

در ادامه این مطلب لیست هتل‌ های اصفهان را بررسی می‌کنیم و بهترین هتل‌های اصفهان (سنتی) را به شما معرفی می‌کنیم. در نظر داشته باشید که برای پرداخت حداقل هزینه اقامت‌تان می‌توانید به سایت علی‌بابا مراجعه کنید. اگر بلیط هواپیما خود را نیز از این وب سایت تهیه کنید می‌توانید از ۵ درصد تخفیف بیش‌تر هتل استفاده کنید. برای این که بتوانید بهترین بلیط را با کمترین قیمت خریداری کنید بهتر است از تقویم قیمتی وب سایت علی بابا استفاده کنید. این تقویم قیمتی می‌تواند در کاهش هزینه‌های سفر شما به اصفهان نقش ویژه‌ای داشته باشد. تقویم قیمتی در هنگام رزرو بلیط، به‌صورت نواری در بالای سایت و اپلیکیشن علی بابا ظاهر می‌شود و عملکرد آن به این صورت است که کمترین قیمت بلیط را در روزهای قبل و روزهای بعد به شما نشان می‌دهد. برای مثال فرض کنید که شما قرار است که در روز ‌شنبه ۱۳ تیر به مسافرت بروید و اگر سفر شما یکی دو روز هم عقب و جلو شود مشکلی برای شما پیش نمی‌آید؛ در این حالت تقویم قیمتی علی بابا به شما کمک می‌کند تا کم‌ترین قیمت‌های بلیط هواپیما از ۱۰ تیر تا ۱۶ تیر را به‌صورت آنلاین و لحظه‌ای مشاهده کنید.

۱ـ هتل عباسی
هتل عباسی قطعا یکی از شاهکارهای معماری در هتل‌های ایران است. ساخت این هتل به اواخر دوره حکومت شاه عباس برمی‌گردد که البته در سال‌ها بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل عباسی در بین مسافران داخلی و خارجی ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. این هتل در ۳ طبقه و ۲۲۵ اتاق ساخته شده است و درست در مرکز شهر اصفهان واقع شده است. هتل عباسی یکی از زیباترین اقامت‌گاه‌های جهانی شناخته شده است و مسافران خارجی این هتل همواره این هتل را یکی از بهترین اقامت‌گاه‌های گردشگری می‌دانند. هزینه اقامت در این هتل برای یک شب در حدود ۵۰۰ هزار تومان است که این مقدار تقریبا در تمامی طول سال یکسان است اما در تعطیلات مقداری افزایش می‌یابد. در نظر داشته باشید که برای رزرو هتل اصفهان (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-isfahan) می‌توانید از وب سایت‌های معتبر استعلام قیمت بگیرید.

امکانات هتل عباسی اصفهان: روم سرویس صبحانه شبکه پخش فیلمیخچال مبلمان دراور آباژور چای سازآب رایگانرخت آویزکمد لباستلفن در اتاقتلویزیونامکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم اعلام حریق مینی بار با هزینه سیستم تهویه مطبوع دراتاق صندوق امانات داخل اتاق سیستم اطفاء حریق دراتاق تلویزیون در اتاقاینترنت در اتاق حماملوازم بهداشتیدمپاییسیستم گرمایش و سرمایش نوع قفل درب اتاقسرویس بهداشتی فرنگی در اتاقفتوکپی فکس پرینتر اتاق چمدان صرافی جکوزی لابیآسانسور صندوق امانات نمازخانه کتابخانه فروشگاه آژانس مسافرتی مرکز خرید چایخانه سنتی کافی شاپروزنامهکافی نت پذیرش ۲۴ ساعته دستگاه واکس کفش

۲ـ هتل سنتی اصفهان
هتل سنتی اصفهان نیز یکی دیگر از بهترین هتل ‌های اصفهان است که فضای بسیار دلنشینی دارد. هتل سنتی اصفهان در خیابان سپه و نزدیکی میدان نقش جهان واقع شده است و از ۱۶ اتاق تشکیل شده است. قدمت این هتل به بیش‌تر از ۴۰۰ سال می‌رسد و در این سال‌ها مورد بازسازی‌های جزیی و کلی زیادی قرار گرفته است. آب‌نمای حیاط این هتل جلوه بسیار زیبایی به این هتل داده است. وسایل مورد استفاده در این هتل بسیار مدرن هستند. این هتل به دلیل موقعیت جغرافیایی بی نظیر یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های گردشگران داخلی و خارجی است. هزینه اقامت در این هتل از ۲۵۰ هزار تومان شروع می‌شود.

امکانات هتل سنتی اصفهان: روم سرویس IPTV صبحانه یخچال مبلمان دراور چای ساز بالکنرخت آویزکمد لباستلفن در اتاقتلویزیونحماملوازم بهداشتیدمپاییامکان شارژ وسایل الکترونیکی سیستم تهویه مطبوع دراتاق تلویزیون در اتاقاینترنت در اتاقسیستم گرمایش و سرمایشلابیصندوق امانات آژانس مسافرتی فتوکپی فکس پرینتر گشت نیم روزیچایخانه سنتی کافی شاپتاکسی سرویس اتاق چمدان فضای سبز خدمات باربری خدمات تور اصفهان (https://www.alibaba.ir/tour/iran-isfahan)پذیرش ۲۴ ساعته ترانسفر رفت با هزینه ترانسفر برگشت با هزینه کپسول آتش نشانی خدمات بیدار باش خدمات خانه داری خدمات تهیه بلیط


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار