gardeshban.ir

بعضی از افراد در این روزها مجبورند سفر هوایی داشته باشند بنابراین شرکت های هوایی باید پروتکل‌های بهداشتی رادر نظر بگیرند .
کد خبر: ۲۸۲۳۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹-1399 April 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
بعضی از افراد در این روزها مجبورند سفر هوایی داشته باشند بنابراین شرکت های هوایی باید پروتکل‌های بهداشتی رادر نظر بگیرند . با رعایت این نکات می‌توان از گسترش ویروس جلوگیری کرد.

 وظایف شرکت‌های هواپیمایی

شرکت های مسافرتی باید بین پروازها، کابین مسافران و خلبان و تمام تجهیزات اعم از ظروف، سطوح، دستگیره‌ها و سرویس‌های بهداشتی را ضدعفونی کنند.

 نکاتی برای سفرهای هوایی درمحیط هواپیما

  دستان خود را تمیز و ضدعفونی نگه دارید و از تماس دست با صورت خودداری کنید.ویروس کرونا درون مخاط از جمله بزاق و آب بینی وجود دارد. از طرفی راه ورود این ویروس به بدن از طریق دهان، بینی و چشم است.

بنابراین پس از شستن مداوم دست ها طبق پروتکل‌های پیشنهادشده از طرف سازمان جهانی بهداشت و ضد عفونی کردن آن ها، از لمس سطوح اعم از چمدان‌ها و کیف، دستگیره‌ها، صندلی‌ها و موارد مشابه جدا خودداری کنید.

 در صورت امکان صندلی نزدیک پنجره را رزرو کنید.مطالعات محققان دانشگاه اموری در آمریکا نشان می‌دهد صندلی‌های کنار پنجره امن‌ترین مکان هستند و کمترین ارتباط را با سایر مسافران و خدمه دارند.

 سعی کنید در طول پرواز حرکت نکنید.

 وسایلتان را ضدعفونی کنید.

 شیرها و دستگیره‌های سرویس بهداشتی را با دستمال باز و بسته کنید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار