gardeshban.ir

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی از استان‌های کشور طی دو روز آینده گفت: در سواحل شمالی کشور به تدریج افزایش نسبی دما رخ می دهد.
کد خبر: ۲۸۲۵۰
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹-1399 April 10
گردشبان (gardeshban.ir) :

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی از استان‌های کشور طی دو روز آینده گفت: در سواحل شمالی کشور به تدریج افزایش نسبی دما رخ می دهد. صادق ضیاییان اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز و فردا (۱۰ و ۱۱ تیر) در نیمه شمالی آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران و گلستان به ویژه در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با بیان این که طی امروز و فردا در سواحل شمالی کشور نیز افزایش نسبی دما خواهیم داشت، تصریح کرد: از امروز تا پنج شنبه (۱۰ تا ۱۲ تیر) طی ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر همراه با رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان افزود: از روز پنج شنبه تا شنبه (۱۲ تا ۱۴ تیر) در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل جنوبی دریای خزر و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: از امروز تا پنج شنبه در خراسان رضوی، جنوب سمنان، یزد، اصفهان، قم، مرکزی و جنوب تهران وطی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین روز پنج شنبه (۱۲ تیر) شرق دریای خزر مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۱ تیر) صاف در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز پنج شنبه (۱۲ تیر) نیز صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار