gardeshban.ir

اگر می‌خواهید شهر رم را با هزینه‌ای اندک بازدید کنید، می‌توانید به یکی از هتل‌های اقتصادی‌ آن سر زده و برای اقامت مبالغ بالایی پرداخت نکنید.
کد خبر: ۲۸۲۷۸
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
شهر رم ایتالیا پر از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و هنری فراوان بوده و برای آنکه بتوانید در عین لذت بردن حساب بانکی خود را هم مصون نگه دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ هتل‌های اقتصادی آن بروید. شاید انتخاب از میان آن‌ها کار گیج کننده‌ای باشد اما لازم نیست نگران باشید زیرا در این راهنما شما را با بهترین هتل‌های ارزان این شهر آشنا کرده‌ایم.

1. رم هلو

«رم هلو» (The RomeHello) کاملاً مجهز به اینترنت وای فای رایگان بوده و موقعیت آن در شهر رم به گونه‌ای است که از ایستگاه متروی «رپوبلیکا» (Republica) تنها ۳ دقیقه پیاده‌روی داشته و تا فواره تروی فقط ۱ کیلومتر فاصله دارد. همچنین مهمانان می‌توانند از باغ زیبای آن نیز لذت ببرند. در این هاستل هر واحد یک میز تحریر، تهویه مطبوع و تلویزیونی تخت و مدرن دارد. همگی اتاق‌ها نیز حمام و توالت اختصاصی دارند. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

2. دوموس هلنا

«دوموس هلنا» (Domus Helena) در مسافت ۲۰۰ متری ایستگاه متروی «ویتوریو امانوئل» (Vittorio Emanuele) واقع شده و تراسی مشترک و اتاق‌های مبله مدرن با اینترنت وای فای رایگان به مهمانان هدیه می‌کند. اگر بخواهید به دیدن کولوسئوم بروید تنها ۱۰ دقیقه راه دارید. تمام اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع بوده و به تلویزیون و ماهواره مجهز هستند. حمام اختصاصی آن‌ها نیز به سشوار، دوش و لوازم بهداشتی رایگان مجهز است. برخی از اتاق‌ها بالکونی هم دارند. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

3. رزیدنتسه آرجیلتو

«رزیدنتسه آرجیلتو» (Residenze Argileto) اسپای رایگان و یک تراس پشت بام عالی با مناظری پانورامیک دارد. همزمان که در وان آب گرم ریلکس می‌کنید می‌توانید از مناظر دیدنی رومن فروم نیز لذت ببرید. این هتل در یک ساختمان قرن هجدهمی واقع شده و اینترنت وای فای رایگان نیز در اختیارتان می‌گذارد. همه اتاق‌ها کف‌پوش مرمری داشته و اکثرشان سقف‌هایی با تیرک‌های چوبی دارند. حمام اختصاصی اتاق‌ها به سشوار و دوش هیدرو ماساژ نیز مجهز بوده و همچنین می‌توانید از تلفن‌های هوشمند چند کاره با اینترنت و تماس‌های تلفنی رایگان استفاده کنید. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

4. ناتسیوناله ۵۱ گروپ

«ناتسیوناله ۵۱» (Nazionale 51 Group) اتاق‌هایی مدرن با تهویه مطبوع و اینترنت رایگان را به مهمانان پیشنهاد می‌کند. این هتل در قلب رم و در فاصله ۴۵۰ متری از ایستگاه متروی رپوبلیکا و فاصله ۱۰ دقیقه‌ای از ایستگاه «ترمینی روما» (Termini Roma) قرار دارد. اتاق‌ها کفپوش پارکت داشته و با مبلمانی شیک دیزاین شده‌اند. علاوه بر این در تمام آن‌ها از تلویزیونی مدرن هم بهره‌مند خواهید بود. همه روزه صبحانه‌ای شیرین برایتان آماده می‌کنند و می‌توانید بدون هزینه‌ای اضافه آن را داخل اتاق نوش جان کنید. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

5. روله دولوپرا گروپ

«روله دولوپرا» (Relais de l'Opéra Group) تنها یک ربع با آبنمای معروف تروی فاصله داشته و در یک ساختمان قرن نوزدهمی بازسازی شده قرار دارد. در تمام نقاط هتل از اینترنت وای فای رایگان بهره‌مند خواهید بود. همه اتاق‌ها از تهویه مطبوع و تلویزیون و ماهواره برخوردار هستند. بوفه صبحانه بین‌المللی در اتاق مخصوص صبحانه ارائه شده و غذاهای بومی و کلاسیک ایتالیایی را هم می‌توانید در رستوران‌ها و کافه‌های اطراف پیدا کنید. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

6. هتل دلا کونچیلیاتسیونه

«هتل دلا کونچیلیاتسیونه» (Hotel Della Conciliazione) با «کلیسای سن پیتر» تنها ۱۰۰ متر فاصله دارد و اگر به خواهید به ترمینال اتوبوس ۴۰ اکسپرس بروید بیش از دو دقیقه پیاده‌روی ندارید. این اتوبوس‌ها پیوند مستقیمی با ایستگاه قطار «روما ترمینی» دارند. اتاق‌ها نیز همگی به تلویزیونی مدرن و تخت مجهز هستند. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

7. روله ۶ ویا تولمینو

«روله ۶ ویا تولمینو» (Relais 6 Via Tolmino) در یک ساختمان باشکوه دهه ۱۹۳۰ در محله مسکونی جذابی در رم واقع شده است. این هتل لانج‌هایی راحت، تراسی روباز و یک باشگاه ورزشی دارد. اگر بخواهید به مرکز شهر سر بزنید با یک سواری یک ربعه اتوبوس می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. رله ۶ زمانی پناهگاه جنگی بود و بعدها توسط سازمان جاسوسی متفقین در جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت. امروزه نمایشگاهی جذاب از دست سازه‌های اصیل جنگی در آن وجود دارد. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس

8. سان آنسلمو

«سان آنسلمو» (San Anselmo) در منطقه مسکونی شیکی به نام «آونتینو» (Aventino) واقع شده و در یک ویلای قرن نوزدهمی داخل یک باغ قرار دارد. معمولاً صبحانه را زمانی که هوا خوب باشد در این باغ سرو می‌کنند. اتاق‌های این هتل شیک بوده و به کلیسای «سنت آنسلمو» مشرف هستند. 

اقامت در بهترین و ارزان ترین هتل های ارزان رم/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار