gardeshban.ir

آبهایی به رنگ سبز آبی، صخره های بلند، جنگل های انبوه سبز و قله های پوشیده شده از برف، صدای نوازشگر باد، بوی خوش کاج موجود در هوا، صدای پای گوزن ها، خرس ها و موس ها. اما، اینها تنها چیزهای اولیه ای هستند که در ورود به کانادا آنها را می بینید و حس می کنید.
کد خبر: ۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۹-1399 April 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
هر چقدر که بیشتر در این کشور بسر می برید، دلایل بیشتری پیدا می کنید که این کشور را زیباترین کشور بدانید. در این مقاله خواندنی با ما همراه شوید تا برایتان بطور کامل بگوییم که زیباترین کشور جهان کجاست.

اگر بخواهیم از اندازه این کشور آغاز کنیم، کانادا بعد از روسیه دومین کشور بزرگ دنیا بشمار می رود. اگر از زیبایی هایش سخن بگوییم، بسیاری از طبیعت بی مثال این کشور و کوه های راکی مثال می زنند. برخی دیگر نیز از شهرهای بزرگ و باشکوهی که گردشگران را با طعم های جالب و شگفتی های متعدد به خود جذب می کنند، نام می برند. اما، برای کشوری که تا این اندازه بزرگ است، می بایست جاذبه های خیلی بیشتری وجود داشته باشد که بتوان از آن به عنوان زیباترین کشور دنیا نام برد.

کبک Quebec و اونتاریو Ontario

کسانی که برای بار اول به کانادا سفر می کنند، اغلب این نقاط را برای بازدید انتخاب نمی کنند؛ اما اینها از بهترین و زیباترین نقاط کشور کانادا هستند. چشم اندازهای فوق العاده پویای شهر تورنتو واقعا ارزش زمانی که می گذارید و پولی که صرف می کنید را دارند. این شهر به آبشار نیاگارا Niagara Falls نزدیک است. مونترال و کبک نیز ارزش آن را دارند که چند روزی از وقت خود را به آنها اختصاص دهید. جاذبه های فرهنگی که شامل گالری هنری، موزه ملی National Museum، موزه جنگ کانادا Canadian War Museum هستند، برای جذب افراد تشنه فرهنگ و هنر کافی به نظر می رسند.

کانادای مرکزی Central Canada

براساس مقاله زیباترین کشور جهان کجاست باید بدانید که کانادای مرکزی یکی از کاملترین مناطق طبیعی کشور کانادا را به گردشگران و علاقمندان به طبیعت ارائه می کند. با اینکه گشت و گذار در چمنزارهای وسیع و مزارع قدیمی بسیار خوشایند است، بعد از ساعتهای طولانی ممکن هست کمی یکنواخت و کسل کننده شود. اما، چیزهای بسیار زیادی برای انجام دادن و نقاط بسیار زیادی برای بازدید در قلب کانادای مرکزی موجود هستند. ضمنا می توانید خودتان را به چرچیل Churchill برسانید و اوقات بسیار دوست داشتنی و خوبی را با خرس های قطبی بگذرانید.

کوه های راکی Rockies

تورهای بازدید از کوه های راکی Rockies بهتر است از کلگری Calgary شروع شوند. البته، بهترین سفر به کوه های راکی Rockies باید از انگلستان آغاز شود، در کلگری Calgary ادامه یابد. اگر به اندازه کافی وقت داشته باشید، می توانید از پارک ملی بانف Banff، کوتنی Kootenay، یوهو Yoho و جسپر Jasper دیدن کنید و به تماشای مناظر زیبای پارک ملی دریاچه های واترلو Waterloo Lakes National Park بروید. 

سایر جاذبه هایی که می توانید روز خود را با بازدید از آنها به پایان برسانید، دریاچه مالین Maligne بوده که می توانید در آن به قایق سواری مشغول شوید و کوه رابسون Mount Robson که می توانید در امتداد جاده آن به سمت کلییر واتر Clearwater رانندگی کنید و یک روز کامل را به وقت گذرانی در پارک استانی ولز گری بپردازید. کشور کانادا علاوه بر اینها، زیبایی های طبیعی و بناهای تماشایی دیگری نیز دارد که اجازه می دهند تجربیات فوق العاده ای داشته باشید و یک عمر در خاطرات شما خواهند ماند.

آیا می دانید زیباترین کشور جهان کجاست؟

آیا می دانید زیباترین کشور جهان کجاست؟

آیا می دانید زیباترین کشور جهان کجاست؟
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار