gardeshban.ir

گزارش/
آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای تعطیلات تابستانی است و هتل‌های لوکس بی‌شماری هم برای پیشنهاد به گردشگران دارد.
کد خبر: ۲۸۳۶۳
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹-1399 April 13
گردشبان (gardeshban.ir) :
آنتالیا فقط به خاطر مناظر مدیترانه‌‌ای زیبایی که با ویرانه‌های امپراطوری‌های باستانی همراه می‌شود شناخته نشده است، این شهر هتل‌های ساحلی لوکسی هم دارد که می‌توان در آن‌ها تعطیلات تابستانی را به شیک‌ترین حالت ممکن سپری کرد؛ اما واقعاً باید کدام یک از آن‌ها را انتخاب کرد؟ پیشنهاد می‌کنیم در این راهنما با ما همراه شوید و هتلی مناسب نیازها و سلایق خود پیدا کنید.

کمپینسکی د دوم

«کمپینسکی د دوم» (Kempinski The Dome) با ۴۰ هزار متر مربع مساحت، هر چیزی که برای تعطیلات تابستانی نیاز داشته باشید را برایتان فراهم کرده است. در اینجا ۱۳۹ اتاق دولوکس، ۱۸ سوئیت و ۱۶ ویلای «رویال گلف» (Royal Golf) برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده و برای طراحی داخلی باشکوه و شیک این مجموعه از الگوهای تزئینی سلجوقی استفاده کرده‌اند. 

می‌توانید با انتخاب این هتل از بهترین مناظر دریایی و یکی از بهترین زمین‌های گلف اروپایی بهره‌مند شوید. برای غذا هم سه رستوران با سبک آشپزی مختلف از نقاط گوناگون جهان را در نظر گرفته‌اند. پیشنهاد می‌کنیم برای تماشای غروب خورشید حتماً یک نوشیدنی سفارش داده و در تراس بنشینید. اگر تمام این امکانات برایتان کافی نبود، اسپای «سانیتاس» (Sanitas) با ۳۶۰۰ متر مربع مساحت و انواع درمان‌های ویژه و یک حمام مرمری اقامتتان را به اوج کمال خواهد رساند.

چند مورد از بهترین هتل های لوکس آنتالیا/گذراندن تعطیلات تابستانی در بهترین سواحل ترکیه/تصاویر

مکس رویال کمر

«مکس رویال کمر» (Maxx Royal Kemer) برای ترکیبی بی‌همتا با محیط طبیعی اطرافش ساخته شد. این بوتیک هتل بزرگ در تمام جزئیاتش حسی از شکوه را منعکس می‌کند. اتاق‌های آن با طراحی منحصر به فرد خود، دکوری شیک و مدرن داشته و همگی رو به دریا هستند و حتی از تختتان هم می‌توانید از این مناظر لذت ببرید. 

در آشپزخانه هتل انواع غذاهای آسیایی و اروپایی را برای مهمانان آماده می‌کنند و می‌توانید از سه ساحل عالی آن با شن سفیدشان نهایت استفاده را کرده و ریلکس کنید. چهار استخر، یک باشگاه ورزشی کاملاً مجهز و یک اسپای لوکس هم برای تکمیل تمام تجربه‌های بی‌نظیرتان فراهم شده است.

چند مورد از بهترین هتل های لوکس آنتالیا/گذراندن تعطیلات تابستانی در بهترین سواحل ترکیه/تصاویر

اقامتگاه گلف و اسپای رگنوم کاریا

«رگنوم کاریا» (Regnum Carya) با ساحل شن سفیدی که به مدیترانه زیبا با آبی تیره‌اش اشراف دارد، تمام تلاش و تمرکز خود را به کار بسته تا حریم خصوصی و جاذبه‌های مختلف انحصاری را برای مهمانانش فراهم کند. 

از اتاق‌های بزرگ گرفته تا ویلاها، ورودی اختصاصی به بزرگ‌ترین تم پارک آنتالیا، شش رستوران درجه یک، ساحل خصوصی، سه استخر، یک اسکله ورزش‌های آبی و اسپای باشکوهی با انواع محصولات ارگانیک، در اینجا گزینه‌های زیادی برای برنامه روزانه شما وجود خواهد داشت. همانطور که از نامش پیداست، این هتل دو زمین گلف عالی هم دارد.

چند مورد از بهترین هتل های لوکس آنتالیا/گذراندن تعطیلات تابستانی در بهترین سواحل ترکیه/تصاویر

گلوریا سرنیتی ریزورت

«گلوریا سرنیتی ریزورت» (Gloria Serenity Resort) در میان طبیعت سر سبز آنتالیا واقع شده و برای علاقه‌مندان گلف یا گردشگرانی که به آرامش و سکوت جدی نیاز دارند ایده آل خواهد بود. اتاق‌های اینجا به طور ویژه‌ای طراحی شده‌اند و می‌توانید از مناظر مدیترانه‌ای، غذاهای مختلف ۹ رستوران آن، ساحل زیبای طبیعی‌اش با آلاچیق‌های خصوصی، استخر دریایی، اسپا با آئین‌های شرقی و کلوب مخصوص کودکان بهره‌مند شوید. برای کسانی که به فعالیت بیشتری علاقه دارند، ورزش‌هایی مانند پیلاتس، یوگا، زومبا، کلاس‌های رقص، والیبال ساحلی یا تایچی هم وجود دارد.

چند مورد از بهترین هتل های لوکس آنتالیا/گذراندن تعطیلات تابستانی در بهترین سواحل ترکیه/تصاویر

ریکسوس پرمیوم بلک

در «ریکسوس پرمیوم بلک» (Rixos Premium Belek) هیچ چیزی را از قلم نینداخته‌اند. در محوطه ۴۰۵ هزار متری آن بیش از ۷۰۰ اتاق و سوئیت وجود دارد که همگی به منظره مدیترانه مشرف بوده و ۷ رستوران عالی و یک اسپا با درمانگران متخصص هم برایتان در نظر گرفته‌اند. در زمینه هیجان و سرگرمی می‌توانید به اجراهای مختلف دی‌جی‌ها، پارتی‌های موضوعی، ورزش‌های آبی و آکوا پارک اینجا اعتماد کنید. اگر به صورت خانوادگی سفر می‌کنید و فرزند کوچک دارید، کلوب ریکسی یک استخر، دیسکو، زمین بازی و حتی رویدادهای ویژه‌ای هم برای این مسافران کوچک فراهم کرده است.

چند مورد از بهترین هتل های لوکس آنتالیا/گذراندن تعطیلات تابستانی در بهترین سواحل ترکیه/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار