gardeshban.ir

هتل سنتی ددمان زنجان اولین و تنها هتل سنتی این استان می‌باشد که در بهار سال ۱۳۹۷ بعد از مرمت و بازسازی، شروع به فعالیت خود نموده است.
کد خبر: ۲۸۴۳۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹-1399 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
این عمارت قدیمی با قدمت حدود ۲۰۰ ساله در محله میدان انقلاب که در مرکزی ترین و قدیمی ترین نقطه زنجان می‌باشد، واقع شده است. 

این هتل شامل حیاط درونی که حوض آب گردی در میان آن جای گرفته است و اتاق های کاملا سنتی در دو طبقه می‌باشد که هر اتاق معرف یک جاذبه و مسیر گردشگری استان زنجان است. 

هتل سنتی ددمان دارای چشم اندازی بسیار زیبا و متفاوت، با محیطی آرام و نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی از جمله بازار سرپوشیده، موزه مردان نمکی و رختشوی‌خانه بوده که آماده پذیرایی از شما میهمانان عزیز می‌باشد.

اقامتگاه سنتی ددمان زنجان اولین اقامتگاه سنتی این استان می‌باشد. این عمارت قدیمی با قدمت حدود ۲۰۰ سال در محله میدان انقلاب که در مرکزی‌ترین و قدیمی‌ترین نقطه زنجان می‌باشد واقع شده است که در ابتدا به عنوان کاروانسرای مسافران بوده است و سپس به مدت حدود ۸۰ سال یکی از فقهای نامی زنجان به نام شیخ جلال اصحابی در آن سکونت داشته است. 

از سال ۷۶ به مدت ۲۰ سال خالی از سکنه بود و سپس در سال ۹۶ شروع به مرمت گردیده و هم اکنون به عنوان هتل سنتی شروع به کار نموده است. این هتل شامل یک حیاط درونی با حوض آب گردی در میان آن است. این مکان شامل ۱۱ اتاق کاملا سنتی در دو طبقه است که هر اتاق معرف یک جاذبه و مسیر گردشگری استان زنجان می‌باشد. 

در گوشه شمال غربی محوطه، مطبخی با تنوری سنتی دایر است که در زمان سرو صبحانه نان تازه پخت و سرو می‌گردد. علاوه بر این هتل سنتی ددمان دارای چشم اندازی زیبا و متفاوت، با محیطی آرام و نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی از جمله بازار سرپوشیده، موزه مردان نمکی، رختشویخانه و… است.

علاوه بر امکانات هتل که شامل پارکینگ، اینترنت رایگان نامحدود، خشکشویی و رستوان است تمامی اتاق‌های عمارت دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، گاو صندوق، یخچال، تختخواب، تلفن، آباژور، کمد، تلویزیون و مبلمان هستند.

اتاق سهروردی در طبقه بالای عمارت قرار گرفته است و دارای یک تخت دو نفره است و ظرفیت یک سرویس خواب اضافه را دارد. هزینه‌ی اقامت در اتاق به ازای هر شب و شامل صبحانه رایگان است و برای نفر اضافه به ازای هر شب مبلغ جداگانه دریافت می‌شود.

اقامتگاه سنتی ددمان؛اولین و تنها هتل سنتی زنجان/عکس

اقامتگاه سنتی ددمان؛اولین و تنها هتل سنتی زنجان/عکس

اقامتگاه سنتی ددمان؛اولین و تنها هتل سنتی زنجان/عکس

اقامتگاه سنتی ددمان؛اولین و تنها هتل سنتی زنجان/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار