gardeshban.ir

با ادامه بیماری همه گیر کرونا، بسیاری از برنامه های سفر و تعطیلات به حالت تعلیق درآمده است. با این حال، برخی از سفرها ضروری است و در برخی مقاطع، مردم قادر خواهند بود به سفر بروند.
کد خبر: ۲۸۴۴۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹-1399 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :

با انجام پنج نکته زیر می توانید اطمینان حاصل کنید که برنامه های سفر شما تا حد ممکن بدون خطا انجام شود

اصول اولیه را فراموش نکنید
 
در حالی که بدیهی است که گذرنامه برای مسافرت های خارج از کشور ضروری است، بسیاری از مردم نمی دانند که برای ورود به برخی از کشورها، بازدید کنندگان به شش ماه اعتبار در گذرنامه احتیاج دارند.  بعضی از کشورها به ویزا احتیاج دارند که ممکن است برای تأیید چند هفته یا بیشتر طول بکشد. بیمه انصراف از سفر نیز یکی دیگر از موارد ضروری سفر است.

از تخفیف‌ها استفاده کنید

بسیاری از کارتهای اعتباری برای مواردی از قبل بنزین زدن به خودرو، خرید مواد غذایی یا سایر خریدهای روزمره، پول نقدی برگشتی دارند. این نوع خرید به شما اجازه میدهد تا باوانید میزان بیشتری نسبت به بودجه خود هزینه کنید. در حقیقت، کاربران کارت های اعتباری هوشمند اغلب می توانند به اندازه کافی امتیاز، پول و پاداش پس انداز نقدی را برای پائین آوردن کل هزینه های تعطیلات برای خود یا کل خانواده خود از جمله پرواز و هتل جمع کنند.

چمدان خود را سبک و هوشمندانه ببندید

بسته بندی سبک و هوشمند می تواند به شما کمک کند از پرداخت بسیاری از هزینه ها خودداری کنید. همچنین فرودگاه را نیز سریعتر ترک میکنید در مقصد زیرا مجبور نیستید صبر کنید تا نقاله چمدان شما را بیاورد.   بسته بندی مکعبی به نظم و ترتیب لباس و جدا شدن از وسایل توالت کمک می کند. لباس هایی به همراه داشته باشید که بتوانید به راحتی و مدل های مختلف آنها را با هم جور کنید. لباس و کفش سنگین خود را در هواپیما بپوشید.

۵ نکته برای اینکه مانند یک حرفه ای سفر کنید

یک شال به همراه داشته باشید

هواپیماها اغلب سرد هستند و پتو و بالش های هواپیمایی می توانند کثیف باشند. شال های بزرگ می توانند وظیفه مضاعف را انجام دهند. اگر می خواهید در یک پرواز طولانی چرت بزنید، روسری را می توانید در اطراف بالش هواپیمایی بپیچید. حتماً روسری را در سینک ظرفشویی در اتاق هتل شسته و روی میله دوش قرار دهید تا خشک شود.

فرودگاه ورودی خود را شناسایی کنید

این قابل درک است که بخواهید به محض رسیدن به مقصد خود، از فرودگاه خارج شوید. در این صورت، این یک راه حل هوشمندانه است که برای بیرون رفتن از محیط فرودگاه خود چند دقیقه وقت بگذارید. بررسی کنید که نقاط خروجی در کجا قرار  دارد. مشخص کنید که محل‌های استراحت کجاست و محاسبه کنید که تا رسیدن به اولین خیابان خارج از فرودگاه چقدر زمان می برد. این همه اطلاعات ارزشمندی است که می تواند باعث شود در پایان سفر کمتر استرس داشته باشد.

مسافرت مثل یک حرفه‌ای

شما ممکن است به دلیل همه گیر شدن کرونا در حال برنامه ریزی برای رفتن خیلی دورتر از فروشگاه های مواد غذایی نباشید. با این حال، در برخی از زمان‌ها ممکن است شما نیاز به سفر داشته باشید و هنگامی که شیوع کرونا تحت کنترل قرار گرفت، به احتمال زیاد شما می خواهید به تعطیلات بروید یا سفرهای دیگری را برای تفریح ‌برنامه ریزی کنید. در هر صورت، اتجام ۵ نکته بالا باعث می شود شما در سفر از استرس کمتری برخوردار باشید.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار