gardeshban.ir

اگر از اتاق «۱۰۰ سال با هالیوود» در هتل کلوما لوتوس (Coloma Lotus) کالیفرنیا بازدید کرده باشید، متوجه خواهید شد که یک چیز اضافه در محل اقامت شما وجود دارد.
کد خبر: ۲۸۴۷۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۹-1399 April 16
گردشبان (gardeshban.ir) :
محل اقامت شما به یک بخش مخفی مجهز است که شما می‌توانید با کشیدن یک کتاب ویژه در کتابخانه به آن دسترسی داشته باشید. مارک باچا (Marc Bächtold) که متخصص توریسم و مهمانداری است، زمانی که به عنوان یک مهمان در این اتاق اقامت داشته، راز این اتاق را فاش کرده است. او ویدیویی از این مکان گرفته که نشان می‌دهد چقدر این اتاق زیبا و جذاب است.

کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!+عکس

این محل اقامت به اندازه کافی خوب و عالی است اما با داشتن یک اتاق دنج برای استراحت پیش از پیش برای اقامت جذاب و عالی می‌باشد. این در حالی است که اتاق اصلی این اقامتگاه از هالیوود الهام گرفته و به نظر می‌رسد فضای مخفی نیز از همان حال و هوا نشات می‌گیرد. با این حال این فضای محرمانه کاملا متفاوت نسبت به اتاق، دکور و طراحی شده است. درست مانند فیلم‌های هالیوود که از یک در وارد فضای کاملا متفاوت با فضای کلی فیلم می‌شوید.

کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!+عکس

باچا می‌گوید: «اتاق مخفی یک کتابخانه دو طبقه با یک صندلی بود که پنجره‌ای بزرگ داشته و یک دیوار به مانند گالری‌های هنری نیز در آن دیده می‌شد. اتاق دارای چشم‌اندازی شگفت‌انگیز به رودخانه آمریکای جنوبی و زمین‌های اطراف هتل دارد که قسمت‌هایی از این زمین‌ها تالاب، بخشی جوبیار و آبشار را به تصویر می‌کشد.»

کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!+عکس

به نظر می‌رسد هرکسی مشتاق این باشد که در این هتل اقامت کند، اینطور نیست؟

کلوما لوتوس؛هتلی که یک کتابخانه پنهان دارد!+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار