gardeshban.ir

انواع فینگر فود را می توان برای تولد انتخاب کرد. فینگر فودها علاوه بر خوشمزه بودن، ظاهر زیبا و رنگی داشته و می توانند گزینه ی خوبی برای تزیین میز تولد و جشن شما باشند. فینگر فودها نه تنها برای تولد و عروسی بلکه برای سمینارها و کنفرانس ها که زمانی برای درست کردن غذا و یا خوردن آن وجود ندارد، گزینه ی مناسبی است. طرز تهیه فینگر فود هم بسیار آسان است. ایران کوک قصد دارد با آموزش فینگرفود به شما طرز تهیه فینگرفود را یاد دهد.
کد خبر: ۲۸۵۴۲
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹-1399 April 18
گردشبان (gardeshban.ir) :

با توجه به لیست کارهایی که برای یک تولد باید انجام داد، همه ترجیح می دهند حداقل درست کردن غذا به این لیست اضافه نشود. درست کردن فینگر فود کار را برای شما آسان می کند و بهترین گزینه برای پذیرایی از مهمان است. انواع فینگر فود بدون فر با توجه به حجم کوچک اما تنوع انواع آن، در کنار دیگر خوراکی های تولد مانند کیک و شیرینی بهترین گزینه برای جشن تولد شما می باشند. اگر به دنبال درست کردن فینگر فود ساده و کم هزینه هستید با ایران کوک همراه شوید تا انواع فینگر فود برای تولد را به شما آموزش دهیم.

1- فینگر فود سرد با نان تست


فینگر فود سرد با نان تست بسیار متنوع است. اگر به دنبال فینگر فود سرد هستید، انواع فینگر فود با نان تست بهترین گزینه است. شما می توانید مواد غذایی متنوعی را روی نان تست گذاشته و به غذاهای فینگر فودی خود تنوع دهید. یکی از آسان ترین فینگر فودها با نان تست، کاناپ ژامبون و پنیر است. طرز تهیه تست زامبون و پنیر به زمان کمی نیاز دارد و بسیار ساده است. برای تهیه کاناپ ژامبون و پنیر روی نان تست را با یک لایه پنیر و یک لایه ورق پنیر گودا بپوشانید و با جعفری خرد شده یا گوجه گیلاسی تزیین کنید. برای این که لایه های تست روی هم بمانند، از یک خلال دندان استفاده کنید.

2- اسپرینگ رول فینگر فود تولد


اسپرینگ رول بهترین فینگر فود برای تولد است. مواد اصلی برای تهیه اسپرینگ رول بسیار متنوع بوده و می تواند به میز شما و غذاهای فینگرفودی تنوع بخشد. اسپرینگ رول را با توجه به مواد اولیه آن می توان به سه دسته تقسیم کرد:

– اسپرینگ رول گوشت


طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت بسیار آسان است. کافی است پیاز را تفت دهید و گوشت چرخ کرده را به آن اضافه کنید. بعد از اضافه کردن ادویه هایی مانند نمک، فلفل و زرد چوبه، کمی رب بزنید. بعد از آماده شدن آن را در لایه های خمیر یوفکا بپیچید و سرخ کنید.

– اسپرینگ رول مرغ


طرز تهیه اسپرینگ رول مرغ بسیار متنوع است زیرا می توان آن را با مواد غذایی متنوع دیگر مانند قارچ و… درست کرد. برای تهیه اسپرینگ رول مرغ، ابتدا سینه مرغ را به همراه قارچ تفت دهید و به آن ادویه های دلخواهتان را اضافه کنید. مواد را در خمیر یوفکا بریزید و داخل روغن داغ سرخ کنید.

– اسپرینگ رول سبزیجات

اگر دیگر فینگر فودهای شما با مرغ و قارچ درست شده، زمان آن است که طرز تهیه اسپرینگ رول سبزیجات را یاد بگیرید و به فینگر فود های خود تنوع دهید. تنوع اسپرینگ رول سبزیجات نیز زیاد است و بسته به سلیقه می توانید از انواع سبزیجات استفاده کنید. داخل این نوع اسپرینگ رول پر از سبزیجات بخارپز شده و تفت داده شده با قارچ و پیاز است که آن ها را داخل خمیر یوفکا می ریزند و سرخ می کنند. به طور کلی مواد لازم برای تهیه اسپرینگ رول سبزیجات هویج، سیب زمینی و قارچ است. اما می توانید سبزی های دیگر مانند پیازچه، کلم و… را نیز به آن اضافه کنید.

3- فینگر فود الویه


سالاد الویه از معروف ترین و محبوب ترین سالادهاست که به عنوان غذای اصلی نیز سرو می شود. همه با طرز تهیه سالاد الویه آشنا هستید. این غذای خوشمزه می تواند به شکل های گوناگون به عنوان فینگر فود سرو شود. فینگر فود الویه را می توان در نان تارت نمکی در شکل های مختلف ریخت و به میز جلوه داد. همچنین می توانید برای فینگر فود الویه از مینی ساندویچ الویه استفاده کنید. با استفاده از قالب می توانید کاناپ الویه در شکل های مختلف به عنوان فینگر فود تولد نیز داشته باشید.

4- فینگر فود کوکو سبزی



شاید تهیه کوکو سبزی برای جشن تولد متداول نباشد اما طرز تهیه کوکو سبزی بسیار آسان است و می توان به عنوان فینگر فود ساده از آن استفاده کرد. فینگر فود کوکو سبزی در مواقعی که به دنبال فینگر فود غیر گوشتی هستید بهترین گزینه است. همچنین رنگ سبز کوکو سبزی باعث رنگی شدن میز شما می شود و به آن زیبایی می بخشد. می توانید کوکو سبزی را به صورت رول کوکو سبزی درست کنید و داخل رول کوکو سبزی کالباس نیز اضافه کنید تا علاوه بر طعم بهتر زیباتر شود. کوکو سبزی را می توانید به صورت مربع کوچک ببرید و روب نان تست بگذارید. همچنین با استفاده از قالب های سیلیکونی طرح دار می توانید مایع کوکو سبزی را داخل آن ریخته، داخل فر بگذارید و کوکو سبزی در شکل های مختلف درست کنید. به همین سادگی می توانید با کوکو سبزی فینگر فود تولد درست کنید.

5- فینگر فود کشک و بادمجان


کشک و بادمجان نیز از غذاهایی است که می توان از آن به عنوان فینگر فود تولد استفاده کرد. می توانید کیک و بادمجان را در نان تارت شور بریزید و سرو کنید. از محاسن فینگر فود کشک و بادمجان این است که می توان آن را به صورت سرد نیز سرو کرد.
به طور کلی برای تهیه فینگر فود خلاقیت بیشتر از هر چیز به شما کمک می کند و در کنار موارد ذکر شده، می توانید با ساده ترین و دم دستی ترین مواد غذایی فینگر فود درست کنید.
– می توانید میوه های فصل را خرد کنید و به سیخ چوبی بزنید و به عنوان فینگر فود سرو کنید تا راحت تر خورده شود.

– لقمه های کوچک نان و پنیر و خیار به عنوان اردو یکی از فینگر فود های مناسب برای فصل تابستان است که نیاز به گرم کردن ندارد و به میز شما تنوع می دهد.
– نان تارت آماده بهترین گزینه برای فینگر فودها هستند. می توانید داخل نان تارت نمکی را با هر چه می خواهید پر کنید و از آن به عنوان فینگر فود استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر از انواع غذا با نان تارت نمکی به مقاله انواع فینگر فود با نان تارت شور مراجعه کنید.
– رول های کوچک کالباس از فینگر فود های خوشمزه و پر طرفدار جشن تولد است که به صورت سرد سرو می شود. کافی است ورقه های کالباس را رول کنید و گوجه گیلاسی یا زیتون را با یک خلال دندان به آن وصل کنید تا رول کالباس نیز به همان شکل بماند.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار