gardeshban.ir

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون بار ترافیکی از جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم در جریان است.
کد خبر: ۲۸۶۳۱
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹-1399 April 20
گردشبان (gardeshban.ir) :

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، ادامه داد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده و خودروها به مرور در حال تخلیه این محور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، نیمه سنگین و روان در جریان است و هموطنان به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این محورها، بدون گره ترافیکی در حال تردد هستند.

سرهنگ محبی اضافه کرد: پیش‌بینی شده فردا در صورت افزایش بار ترافیکی، محور هراز از ساعت ۱۵ از رودهن به سمت شمال مسدود و از ساعت ۱۷ لغایت ۱۲ این محور از آب اسک به سمت رودهن به صورت یک طرفه در خواهد آمد.

وی تأکید کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، رعایت مدیریت زمان سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و رعایت حقوق شهروندی می‌تواند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار