gardeshban.ir

با هدف تسریع در بهره‌برداری کمپینگ گردشگری فاروج، مسائل مربوط به واگذاری این پروژه به سرمایه‌گذار از سوی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان پیگیری و با حضور مسئولان این شهرستان تسهیل شد.
کد خبر: ۲۸۶۴۷
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ تير ۱۳۹۹-1399 April 20
گردشبان (gardeshban.ir) :

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان شمالی، در نشست مشترکی که روز پنج‌شنبه 19 تیرماه 99 با حضور فرماندار، شهردار و رئیس شورای شهر و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فاروج در محل دفتر امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، مسائل مربوط به واگذاری پروژه کمپینگ گردشگری فاروج بررسی و رفع شد.

حجت‌الاسلام نوروزی امام‌جمعه فاروج در این نشست با تأکید بر تسریع در بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام، اظهار کرد: «شهرستان فاروج به دلیل قرار گرفتن در مسیر پرتردد مسافران، نیازمند ایجاد اماکن گردشگری و خدماتی است.»

او افزود: «خوشبختانه در این حوزه پروژه‌های خوبی در شهرستان کلید خورده که یکی از آن‌ها کمپینگ گردشگری فاروج است که باید مسئولان استانی و شهری ازجمله شهرداری با همفکری و تعامل بیشتر، این پروژه را به بهره‌برداری برسانند.»

آلاچیق، سکوی نشیمن، غرفه فروش، محوطه‌سازی،سرویس بهداشتی، پارکینگ، نمازخانه و... ازجمله امکانات کمپینگ گردشگری فاروج است که تاکنون 9 میلیارد ریال برای این پروژه، اعتبار هزینه شده است.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار