gardeshban.ir

گزارش/
چندين تن از كاركنان ايراني تركيش ايرلاين در تماس با گردشبان از تعديل يك شبه خود خبر دادند .
کد خبر: ۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۹-1399 April 22
گردشبان (gardeshban.ir) :

با توجه به شيوع كرونا در چند ماه اخير و كاهش چشم گير سفرها خطوط هوایی در سراسر جهان به اخراج کارکنان خود متوسل شده اند، زیرا همه گيري اين ويروس ضربه سنگینی به صنعت حمل و نقل هوایی وارد کرده است. دراين ميان دفتر ايران هواپيمايي تركيش نيز، عصر چهارشنبه تعدادي از كاركنان ايراني خود را تعديل كرد.

يكي از كاركنان تعديل شده اين ايرلاين در تماس با خبرنگار گردشبان گفت: آن گونه كه مطلع شده ايم اين تعديل از جانب دفتر تركيه نبوده و با تصميم مديران ايراني دفتر صورت ميگيرد. كاركنان ترك دفتر تهران كه بعضا حقوق هاي ماهانه چند هزاردلاري دارند، كماكان در داخل كشور فعال هستند اما كاركنان ايراني اين شركت با حقوق هاي بسيار ناچيز تعديل ميشوند.

يكي ديگر از كاركنان با سابقه اين ايرلاين عنوان كرد، من و بسياري ديگر از اين افراد سرپرست خانواده هستيم و اين اخراج ناگهاني ضربه اي سنگين به زندگي و معيشت ما وارد ميكند، گلايه اصلي من و ساير كاركنان تعديل شده عدم دريافت حق و حقوق قانوني است.

خبرنگار ديده بان گردشگري ايران، براي تكميل اين گزارش با مديرعامل دفتر هواپيمايي تركيش در تهران و همچنين مدير فرودگاه اين ايرلاين تماس گرفت، كه هيچكدام حاضر به پاسخگويي نشدند.

گردشبان حق پاسخگويي تركيش ايرلاين را محفوظ دانسته و آمادگي انتشار جوابيه اين هواپيمايي دارد.

پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار