gardeshban.ir

مونس یکی از شهرهای زیبای بلژیک با آثار تاریخی و فرهنگی زیاد است. اگر به این شهر سفر می‌کنید حتما یافتن اقامتگاهی مناسب برایتان بسیار پراهمیت خواهد بود؛ پس بهترین هتل‌های مونس را بشناسید.
کد خبر: ۲۸۷۴۳
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹-1399 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
از سال ۲۰۱۵، زمانی‌که مونس (Mons) به‌عنوان پایتخت فرهنگی اروپا انتخاب شد، توجهات بیشتری را به خود جلب کرد. این شهر مرتفع در بلژیک با حال‌وهوای رازآلودش نه‌تنها به‌عنوان میدان نبردِ جنگ جهانی دوم شهرت دارد، بلکه مکان‌های باارزش فرهنگیِ زیادی ازجمله موزه‌ی فرانسوا دوسبرگ (François Duesberg) را در خود جای داده است. به‌علاوه برخی از فستیوال‌ های بلژیک ازجمله فستیوال دودو (Doudou Festival) هم در این شهر برگزار می‌شود. اگر قصد دارید به مونس، این شهر فرهنگی، سفر کنید بهتر است با بهترین هتل‌های شهر آشنا شوید.

هتل دریم

زمانی‌که به ساختمان نئوکلاسیکِ هتل دریم (Hotel Dream) که در قرن نوزدهم کلیسا و پناهگاهی برای راهبه‌ها بود، قدم می‌گذارید، انتظار دکوراسیونِ مدرن و هنریِ آن را نخواهید داشت. مبل‌هایی با طرحِ گاو، بلوک‌هایی با رنگ‌های روشن و نقاشی‌هایی با الهام از آثار ماگریت به این هتل حال‌وهوایی خاص و رویایی بخشیده‌اند. اتاق‌های این هتل با پنجره‌های بسیار بزرگ با شیشه‌های رنگی و جزئیاتِ زیبای معماری بسیار شگفت‌انگیز هستند.

بهترین هتل های مونس؛شهر زیبای بلژیک/تصاویر

یوتوپیا هتل

امکانات یوتوپیا هتل (Utopia Hotel) برازنده‌ی نامی است که بر روی آن گذاشته شده است؛ یک ساختمان غیرفعال که کمترین اثر را بر روی اکولوژی می‌گذارد. این ساختمان هم برای بازدیدکنندگان و هم برای طبیعتی که آن را احاطه کرده، بسیار تلاش می‌کند. بخش‌های چوبی این هتل با زیبایی درختان و برکه‌ها آمیخته شده‌اند. این ویژگی‌ها یوتوپیا هتل را به مکانی آرامش‌بخش در منطقه‌ی مونس تبدیل کرده است. آخرین تکه‌ی این پازلِ اکولوژیکی، رستورانِ این هتل به نام لِسالین (Les Salines) است که با استفاده از محصولات فصلی غذاهای خوشمزه‌ای سرو می‌کند.

بهترین هتل های مونس؛شهر زیبای بلژیک/تصاویر

هتل سنت جیمز

پشت ظاهر زیبای هتل سنت جیمز (Hotel St. James) با آجرهای قرمزرنگش یک فضای مدرن انتظار شما را می‌کشد. ممکن است از ظاهر این هتل انتظار یک فضای داخلی مدرن را نداشته باشید؛ هتلی شیک با پس زمینه‌ی سیاه و سفید. کارهای ظریفِ چوبی و اتاق‌های پر نور، این هتل را بسیار شیک و مجلل ساخته است. در بازسازی‌های اخیرِ هتل بخش‌هایی مدرن به آن افزوده شده است.

بهترین هتل های مونس؛شهر زیبای بلژیک/تصاویر

کانگرس هتل مونس وان در والک

هتل جدید، زیبا و راحتِ مونس وان دِر والک (Mons Van Der Valk) بین دو جاذبه‌ی مهمِ شهر مونس یعنی معادن اسپیِن (Spiennes mines) و موزه‌ی دوسبِرگ واقع شده است. این هتل بزرگ با ۱۲۵ اتاق، حمامِ ترکی، زمین گلف، سالن کودکان و سیاست‌های موافقِ حیوانات خانگی به هتلی محبوب در میان خانواده‌ها و افرادی که در سفر کاری به‌سر می‌برند، تبدیل شده است.

بهترین هتل های مونس؛شهر زیبای بلژیک/تصاویر

هتل اینفوتل

ساختمان نارنجی رنگ هتل اینفوتل (Hotel Infotel) تنها صد متر با میدان اصلی شهر مونس یعنی مونس گراند پلاس (Mons’ Grand Place) فاصله دارد. البته قرار گرفتن در مرکز شهر در راحتیِ این هتل خللی ایجاد نمی‌کند؛ حیاط بزرگ و حال‌وهوای آرامِ شهر باعث می‌شود در این هتل خوابی راحت داشته باشید. اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری را در شهر آرامش‌بخش مونس سپری کنید، می‌توانید هتل‌ آپارتمان‌های این شهر را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل آپارتمان‌ها دارای یک سالن و آشپزخانه هستند.

اوبرژ دو ژونس دو مونس

یکی از هتل‌های ارزانی که می‌توانید در مونس برای اقامت خود انتخاب کنید یک هاستل محلی است که در مرکز شهر قرار دارد. این هاستل در پایینِ برج ناقوس کلیسا و در فاصله‌ی دو دقیقه‌ای از میدان اصلی بازار، مکانی ایده‌آل برای شروع گردش پس از آغاز یک روز تعطیل و خوردن صبحانه است. همچنین می‌توانید در حیاط این هتل که مملو از آثار هنری است، قدم بزنید. گِیم روم یا اتاق بازی یکی دیگر از  امکانات این هتل است که به شما امکان آشنایی با مسافران دیگر را می‌دهد.

بهترین هتل های مونس؛شهر زیبای بلژیک/تصاویر


هتل آپارتمان سنت جورج

نام هتل آپارتمان سنت جورج از یکی از شناخته‌شده‌ترین قدیس‌های مونس به نام سنت جورج (Sain George) گرفته شده است. مبارزه‌ی افسانه‌ایِ این قدیس با یک اژدها هر سال در فستیوال محلی دودو (Doudou) توسط مردم محلی اجرا می‌شود. هتل سنت جورج مجموعه‌ای از آپارتمان‌ها است که برای اقامت‌های طولانی مناسب هستند. افرادی که می‌خواهند در طول اقامت خود احساس کنند در خانه‌ی خودشان هستند، این آپارتمان‌ها را برای اقامت انتخاب می‌کنند. شومینه، مبل‌های چسترفیلد (Chesterfield) و لوازم یک خانه‌ی روستاییِ انگلیسی فضا را برای شما بسیار راحت و آرامش‌بخش می‌سازد.

بهترین هتل های مونس؛شهر زیبای بلژیک/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار