gardeshban.ir

کاروانی لوکس با امکاناتی فراتر از انتظار برای مسافرت برون شهری حتما رویای هر علاقه مند به گردش های طولانی مدت است که می خواهد هر جا که قصد داشته باشد برای مدت ها اتراق کند و از بابت اقامتش هم مشکل انتخاب هتل، مهمانسرا و یا اقامتگاه نداشته باشد و هم در پرداخت هزینه ها صرفه جویی کند و از همه مهمتر فرد و بهتر بگوییم افراد در هر گشت و گذارشان بتوانند در خانه خودشان باشند.
کد خبر: ۲۸۷۵۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۹-1399 April 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
کاروانی لوکس و زیبایی که امروز می خواهیم آن را برای شما معرفی کنیم نمونه مشابه زیادی دارد اما ان کاروان نمونه ای خاص ، تک و لوکسی است که تا به حال دیده ایم.

با این حال این که در آپارتمان ها و حتی خانه های کوچک معمولا داشتن یک راهرو که کمد هایی در آن تعبیه شده باشند از ویژگی های خوب آن محسوب می شود و هرگز دور از انتظار نخواهد بود اما در یک کاروان و یا خانه بسیار کوچک قرار گرفته بر روی چرخ داشتن همچین امکاناتی و یا بهتر بگوییم طراحی و ساخت کمد های دیواری بسیار کارآمد و در نوع خودش خاص است.

این کاروان لوکس با مساحت ۳۰ متر مربعی خود علاوه بر راهرو و کمد ها دارای یک بالکن یک دفتر و یک سالن است که از چوب ساخته شده و فضای داخلی آن از استاندارد های بالایی برخوردار نیز است .

توضیح بیشتر این که در این کاروان لوکس مالک و ساکنین آن از تمامی ملزوماتی که در یک خانه مدرن وجود دارد، برخوردار بوده و حتی همانند یک آپارتمان کوچک از راهرویی که ارتباط استاندارد فضاها را برقرار می کند، بهره می برد.

این کاروان لوکس دو اتاق دارد که از یک اتاق آن به عنوان اتاق خواب استفاده می شود و و یک اتاق دیگر که به عنوان اتاق مهمان مورد استفاده قرار می گیرد، یک آشپزخانه مجهز شامل یخچال فریزر چهار مشعل گاز ماشین لباس شویی و سینک ظرف شویی و همچنین حمام توالت و یک وان به سبک ژاپنی ها که قفسه مربوط به ظروف در آشپز خانه است نیز به زیبایی هر چه تمامتر در این کاروان لوکس تعبیه شده است.

دو طرف راهروی این کاروان که آشپزخانه و محیط خانه را به اتاق خواب مرتبط می کند، کمد های دیواری وسایل بسیار ضروری تعبیه است که می توان وسایل ورد نیاز را در بهترین و راحت ترین حالت در اختیار افراد قرار دهد و همچنین در فضای اتاق خواب یک انباری کوچک وجود دارد که با قراردادن وسایت اضافی در آن در مرتب بودن فضای اتاق نقش مهمی ایفا می کند.

از مهمترین قسمت این کاروان لوکس که افراد می توانند به هنگام اقامت از آن بهره ببرند بالکن است که در قسمت جلو آن و چسبیده به اتاق خواب ساخته شده است و نه تنها خیلی شیک، جا دار است بلکه افراد میتواند با تشستن در این بالکن دلباز از فضایی اختصاصی برای تماشای مناظر بیرون بهره برده و یا هر از گاهی که افراد به صورت طولانی مدت در کاروان اقامت دارند این بالکن می تواند احساس تنگی در فضا را با چشم انداز خوب و عالیش از بین می برد.

این خانه به صورت سفارشی و با هزینه ای معادل ۷۵ هزار دلار ساخته شده است بیشتر برای سفر های طولانی کارایی داشته و استفاده کننده ی از آن به هنگام سفرهای طولانی مدت با آن حتما احساس آرامشی را خواهد داشت که می تواند فرد در یک خانه لوکس داشته باشد.










مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار