gardeshban.ir

هنگامی که مارک هرش در سال ۲۰۱۴ به فرودگاه OHare شیکاگو نزدیک شد، نمی توانست تصور کند چه چیزی در انتظار اوست در حالی که به منظره بیرون از پنجره خود خیره می شد، عکسی جالبی با آیفون خود گرفت. نتیجه آن، تصویری سورئال است که تا امروز به وایرال شدن در اینترنت ادامه می دهد.
کد خبر: ۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۹-1399 April 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
در ابتدا، این شهر وارونه در ابرها به نظر می رسد که کار یک برنامه دیجیتال است. اما در واقعیت، آنچه ما به آن نگاه می کنیم به هیچ وجه به صورت دیجیتالی دستکاری نشده است. این تصویر بازی نور است. به تازگی، این عکس توسط ناسا به عنوان عکس ستاره شناسی روز به اشتراک گذاشته شده است. آنچه ما در حال تماشای آن هستیم بازتابی باورنکردنی است و همه به لطف دریاچه میشیگان است . این دریاچه با مساحت ۲۲۴۰۴ مایل مربع، یک آینه عالی است. در این تصویر، می توان خورشید را در بالا و زیر ابر مشاهده کرد. این در واقع بازتاب خورشید است که آبهای دریاچه را بازتاب می دهد. سایه های شهر که در هنگام غروب آفتاب بر روی دریاچه آرام منعکس می شود، نیز به آسمان تابیده می شود. این امر باعث می شود منظره ای نادر از شهری در ابرها به نظر برسد.

هرش به My Modern Met گفت: وقتی من عکس را در هواپیما گرفتم و آن را در آی فون خود مشاهده کردم، می دانستم که این عکس شگفت انگیز است. و هنگامی که آن را در رایانه مشاهده کردم واقعاً می توانستم جزئیات را ببینم، فهمیدم که این یک تصویر بی نظیر است. این یک منظره در جهان است که هرگز دیگر دیده نمی شود. از آنجایی که اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، این عکس همانند ویروسی در اینترنت پخش شد و به راه اندازی حرفه وی کمک کرده است. هرش چند ایده دارد که چرا این تصویر همچنان برای مردم جذاب است. برخی مجذوب فیزیک آن هستند، برخی دیگر احساس می کنند که از لحاظ روحی دارای کیفیت معنوی است، بسیاری نیز از منظر زیبایی شناسی به آن نگاه می‌کنند. "



مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار