gardeshban.ir

به سراغ بهترین هتل های کیش می رویم و هر آن چه که لازم است در مورد امکانات آن ها به دست می آوریم.
کد خبر: ۲۹۰۵۹
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹-1399 April 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
گرچه آسمان کیش پرستاره است و تماشای آسمان این جزیره در شب می تواند جز رویایی ترین تصاویر برای هر شخص باشد. اما برای هر کسی که چه با تور کیش همراه می شود و چه به تنهایی سفر را آغاز می کند، واجب است که شب را برای آرامش و روز را برای مرتب کردن وسایل و آماده کردن خود برای گشت و گذار در جزیره به جایی مشخصی مانند هتل و یا اقامتگاه برود و برای گذراندن بهتر وقت در سفر واحد اقامتی مناسبی را برای خود و همراهانش انتخاب کند. اما چرا در جزیره ای مانند کیش که بهترین است، بهترین ها را برای اقامت انتخاب نکنیم؟ در این فرصت به سراغ بهترین هتل های کیش می رویم و هر آن چه که لازم است در مورد امکانات آن ها به دست می آوریم.

بهترین هتل های کیش
کجا را برای اقامت در کیش انتخاب کنیم؟

یکی از دغدغه ها برای سفر به هر جایی مانند کیش قبل از این که حتی اقدام به خرید بلیط هواپیما کیش کنیم، محل اقامتی است که باید از همان اول برای انتخاب آن فکری کرده باشیم. این که کجا اقامت کنیم که مسیر نزدیک به سواحل کیش داشته باشد؟ این که کدام هتل به ما چشم انداز خلیج نیلگون فارس را می دهد و ما می توانیم از واحدهای اقامتی آن، دیدی فوق العاده به مناظر زیبای کیش داشته باشیم؟ و امکانات بهترین هتل های کیش و سطح هر کدام از آن ها به چه میزان است؟ و باید کدام را انتخاب کنیم تا اقامتی راحت از یک روز تا هر چند روز در آن داشته باشیم؟ به طور کلی، با این که کیش جزیره ای شناخته شده است اما به دست آوردن اطلاعات کافی در مورد رزرو هتل کیش در اول کمی دشوار است و حساسیت برانگیز. برای این انتخاب حساس، چاره ای وجود دارد. به راحتی می توان بهترین هتل های کیش را تک به تک معرفی کرد و آن ها را شناخت

هتل مارینا کیش، همسایه خلیج فارس

دل تان هم تماشای شور و شوق و منظره خلیج می خواهد هم جایی آرام که هر زمان بخواهید، بتوانید در اقامتگاه خود به راحتی استراحت کنید و چند ساعتی را بعد از انجام تفریحات متنوع در کیش به خود استراحت بدهید. هتل مارینا کیش با واحدهای اقامتی تازه که با آخرین متود معماری هتل سازی طراحی و ساخته شده است به شما این امکان را می دهد تا تنها با بستن پنجره های آن و تنظیم نورپردازی اتاق تان، استراحت با کیفیتی داشته باشید و همسایگی آن با ساحل خلیج فارس نیز برای شما این امکان را فراهم می کند که بعد از استراحت بدون استفاده از وسایل نقلیه و تنها با کمی قدم زدن به ساحل برسید و از آن لذت ببرید. نوار ساحلی که در کنار هتل مارینا کیش قرار گرفته است از امکانات تفریحی مانند غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی و پارک آبی مجزا و تفریحات دریایی برخوردار است.

مارینا

هتل سورینت مریم کیش

در هتل سورینت کیش بعد از وارد شدن به واحد اقامتی تان نیازی به لمس هیچ دکمه ای برای فعال شدن سیستم های مختلف تان نخواهید داشت. این هتل معروف از فناوری (BMS) برخوردار است برای کسانی که می خواهند در فضایی کاملا هوشمند و مجهز به آخرین فناوری روز اقامت داشته باشند یکی از بهترین هتل های کیش محسوب می شود. ۵۵ واحد اقامتی این هتل در تمام فصول سال به ویژه در تابستان پذیرای مسافران و گردشگرانی است که در کیش به دنبال بهترین هتل های کیش برای اقامت می گردند. همه چیز در این هتل محیا است؛ رستوران هتل سورینت مریم کیش تا ۷۰ نفر ظرفیت دارد و برای پارک خودروی خود نیز نیازی به نگرانی ندارید؛ پارکینگ خودرو با ظرفیت ۳۰ اتومبیل یکی از امکاناتی است که هتل برای رفاه میهمانان، در اختیار ایشان قرار می دهند. بوفه صبحانه، صندوق امانات، خشکشویی، سالن ماساژ و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات هتل سورینت مریم کیش است.

بهترین هتل های کیش
هتل داریوش کیش

اگر می خواهید حضور تخت جمشید باشکوه را در جزیره کیش حس کنید و در زمان اقامت تان در آن میزان از شکوه و جلال قرار بگیرید، پس باید گزینه هتل داریوش را در فهرست سفر خود قرار دهید. این هتل سه طبقه با ۱۹۰ واحد اقامتی می تواند یکی از بهترین ها برای اقامت با هر سلیقه ای که دارید باشد. سرستون های این هتل و حتی درب ورودی آن از تخت جمشید الگو گرفته است. البته اقامت در شکوهی ۳ هزار ساله به این معنا نیست که شما از امکانات رفاهی و ورزشی بی نصیب هستید؛ زمین تنیس این هتل با سابقه از امکانات و کیفیتی برخوردار است که بسیاری از مسابقات تنیس جزیره در این زمین برگزار می شود. امکانات خانه داری هتل داریوش که از بهترین هتل های کیش است به طور ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان آن است. غواصی آن هم به صورت اختصاصی در ساحل نزدیک به هتل با مربیان مجرب برای میهمانان از طرف هتل محیا است. سیستم تهویه مطبوع هوا هم برای مقابله با هوای شرجی جزیره در روزهای تابستان فراهم است و تمام واحدهای اقامتی نیز از این امکان برخوردار هستند.

هتل داریوش کیش

هتل جام جم، اقامتی آرام

این هتل سه ستاره برای کسانی که دل شان هر لحظه برای خرید تنگ می شود گزینه فوق العاده ای است. تمام مراکز خرید مهم کیش در همسایگی این هتل قرار دارند و مسافران به راحتی می تواند برای خرید از هتل با چند دقیقه پیاده روی، خود را به این مراکز برسانند. این هتل در همسایگی بازارهای معروف کیش مانند مرجان، ونوس و مروارید قرار دارد. البته ناگفته نماند همان طور که تا بازارهای کیش از هتل جام جم فاصله زیادی نیست. برای رسیدن به ساحل هم تنها به ۱۵ دقیقه پیاده روی نیاز دارید و البته این نکته را هم می بایست به خاطر سپرد که در همین مسیر کوتاه ۱۵ دقیقه ای تا ساحل می توانید از تفریحات ساحلی نیز استفاده کنید. با اقامت در هتل جام جم با یک تیر دو نشان را زده اید. اولین نشان این است که شما در هتلی ۳ ستاره که از بهترین هتل های کیش محسوب می شود اقامت دارید و دومین نشان این است که هزینه اقامت در این هتل بسیار به صرفه است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار