gardeshban.ir

اگر به یک گردش جذاب جهانی نیاز دارید، اما نمی‌توانید سفر کنید، حتماً از خواندن این گزارش خوشحال خواهید شد.
کد خبر: ۲۹۱۰۳
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 31
گردشبان (gardeshban.ir) :

خوب است بدانید که برخی از معروف‌ترین نقاط دیدنی جهان، از پارک گرفته تا موزه و باغ وحش تور‌های مجازی رایگان ارائه می‌دهند. ما در این مطلب، ۱۷ مورد از این مناطق دیدنی را به شما معرفی می کنیم:

_ بندر سیدنی استرالیا

سیدنی بندری دیدنی است که سالانه بالغ بر ۴ میلیون گردشگر بین المللی دارد؛ البته اگر شما نمی‌توانید به صورت حضوری از این بندر بازدید کنید، می‌توانید با کمک گرفتن از وب کم زنده این منطقه دیدنی را ببینید.

 

- لوور در فرانسه

لوور یکی از بزرگترین موزه‌های هنری جهان با بیش از ۱۰ میلیون بازدید کننده سالانه است. این موزه یکی از نمادین‌ترین بنا‌های تاریخی پاریس به حساب می‌آید. تور‌های مجازی رایگان موزه لوور حتی در زمان قرنطینه کرونایی و تعطیلات، امکان بازدید از آثار هنری معروف را به شما می‌دهند.

 

_ تاج محل در هند

تاج محل یکی از قابل تشخیص‌ترین ساختمان‌های جهان است و هر ساله کمتر از ۷ یا ۸ میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند. شما نیز با استفاده از عکس‌های متحرک ۳۶۰ درجه می‌توانید از داخل و خارج ساختمان تاج محل بازدید کنید و از این بازدید لذت ببرید.

 

_ اسمیتسونیان در آمریکا

موزه ملی تاریخ طبیعی اسمیتسونیان یک نمایشگاه مجازی خارق العاده از نمایشگاه‌های فعلی خود و عکس‌های ۳۶۰ درجه از برخی از نمایشگاه‌های گذشته اش ارائه می‌دهد. روز یا شب از طریق FossiLab در تالار پستانداران یا تالار فسیل‌ها قدم بزنید.

- خیابان هوسیرلین در ملبورن استرالیا

خیابان هوسیرلین قطعاً یکی از مشهور‌ترین جاذبه‌های ملبورن برای تحسین هنر خیابانی التقاطی و فروشگاه معروف فرهنگ کینگ لین است. شما می‌توانید برای بازدید از این خیابان دیدنی یک مسیر ۱۵ دقیقه‌ای مجازی را طی کنید.

 

_ باغ وحش سن دیگو در کالیفرنیا

اگر از افرادی هستید که می‌خواهید از باغ‌وحش سن‌دیگو بازدید کنید، به بزرگراه‌های مجازی و زنده‌ای که به شما اجازه می‌دهند از زیستگاه حیوانات مختلف از جمله پنگوئن ها، زرافه ها، پروانه ها و کوالا‌ها بازدید کنید، توجه داشته باشید.

 

_گوگنهایم در نیویورک

با استفاده از وب سایت هنر و فرهنگ گوگل می‌توانید، در موزه گوگنهایم گشت و گذار کنید. وقتی جلوی نقاشی یا تابلویی که آن را دوست دارید متوقف می‌شوید، می‌توانید روی نام آن کلیک کنید تا توضیحی کامل از آثاری هنری به دست آورید.

 

_موزه متروپولیتن در نیویورک

موزه هنر متروپولیتن محل نمایش آثار برخی از مشهورترین هنرمندان جهان است. در حال حاضر دو روش برای بازدید از این موزه وجود دارد. در روش اول ما می توانیم با استفاده از نمای ۳۶۰ درجه مناطق مختلف داخل و خارج از موزه را ببینیم. همچنین می‌توانیم با استفاده از یک تور پیاده روی مجازی، یکی از ۷ میلیون بازدید کننده موزه هنر متروپولیتن باشیم.

 

_مرکز فضایی هوستون در تگزاس

مرکز فضایی هوستون یک برنامه جالب دارد که در قالب آن تور‌های مجازی و تجربیات واقعیت افزوده را ارائه می‌دهد. حتی اگر در خانه قرنطینه شده باشید، قادر خواهید بود برای دیدن فضای بیرون، تماشای فیلم و شنیدن صدا از واقعیت افزوده بهره ببرید.

 

_موزه‌های واتیکان

موزه‌های واتیکان سالانه بیش از ۶ میلیون بازدید کننده را جذب می‌کنند تا این افراد از تماشای آثار هنری و مجسمه‌های کلاسیک از جمله سقف معروف کلیسای سیستین اثر میکل‌آنژ شگفت زده شوند. سقف کلیسای سیستین یکی از اتاق‌های موزه‌های واتیکان است که تقریبا به صورت آنلاین قابل بازدید است.

 

_پارک ملی یوسمیتی در کالیفرنیا

بازدید از برخی پارک‌های ملی آمریکا از جمله یوسمیتی با وب کم‌های زنده امکان پذیر است. ۸ وب کم در مناطق مختلف پارک ملی یوسمیتی قرار دارند. بنابرین در زمان تماشای آنلاین پارک ملی یوسمیتی متوجه می‌شوید که ۴ میلیون بازدید کننده سالانه این پارک از دیدن چه مناظری لذت می‌برند.

_ آبشار‌های نیاگارا در کانادا

اگر آبشار‌های آرامش بخش را دوست دارید، منظره زنده آبشار‌های نیاگارا را در EarthCam نگاه کنید و از تصویر هوایی منظره زیبای آبشار‌های نعل اسب لذت ببرید.

 

_تایمز اسکوئر (تقاطعی بسیار مشهور در محله منهتن) نیویورک

هر ساله تقریباً ۵۰ میلیون نفر در تایمز اسکوئر قدم می‌زنند. البته تعداد بازدید کنندگان این منطقه در هفته‌های اخیر تغییر کرده است، اما با وجود وب کم‌های زنده EarthCam می‌توانید در مکان مشهور تایمز اسکوئر قدم بزنید.

 

_ پارک ملی گراند کانیون در آریزونا

پارک ملی گراند کانیون سالانه تقریباً ۶ میلیون بازدیدکننده دارد؛ از آنجا که بازدید از این پارک ملی در حال حاضر غیر ممکن است، می‌توانید از وب کم‌ها استفاده کنید و آن را ببینید. هفت دوربین مختلف تصاویر زنده مناطق مختلف پارک ملی گراند کانیون را نشان می‌دهند.

 

_آکواریوم جورجیا در آمریکا

از آنجا که هرگز فیلم‌های آکواریومی زیادی ساخته نشده‌اند، آکواریوم جورجیا ۱۱ وب‌سایت مخزن خود را از طریق وب‌کم نمایش می‌دهد.

 

_برج ایفل فرانسه

برج ایفل نمادی از پاریس و حتی تمام فرانسه است. این برج به تنهایی سالانه بیش از ۷ میلیون بازدیدکننده دارد. خبر خوب این است که می‌توانید با گوگل مپ و EarthCam از برج ایفل بازدید کنید.

 

_ماچوپیچو در پرو

حتی قبل از همه گیری ویروس کرونا مقامات ماچو پیچو برای محافظت از آن، تعداد افرادی را که می‌توانستند به این سایت تاریخی مراجعه کنند، محدود کردند. ما می‌توانیم با استفاده از وب سایت یو ویزیت YOUVISIT گشت و گذاری مجازی در ماچو پیچو داشته باشیم.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار