gardeshban.ir

شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" از ضرر شدید خود در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت تقاضا برای سفرهای هوایی تا زمانی که یک درمان یا واکسن برای بیماری کرونا کشف نشود، همچنان پایین خواهد ماند.
کد خبر: ۲۹۱۵۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
شرکت هواپیمایی "یونایتد ایرلاینز" روز سه شنبه از ضرر شدید خود در سه ماهه دوم سال جاری خبر داد و گفت تقاضا برای سفرهای هوایی تا زمانی که یک درمان یا واکسن برای بیماری کرونا کشف نشود، همچنان پایین خواهد ماند.

این در حالی است که ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا در حال افزایش است و باعث می شود برخی از کشورها برنامه های بازگشایی اقتصاد را لغو کنند و در اقدامی که به ضرر خطوط هوایی تمام خواهد شد محدودیت های قرنطینه را مجدداً اجرا کنند.

خطوط هوایی یونایتد که صندلی های وسط هواپیما را مسدود نکرده است، قصد دارد در سه ماهه سوم سال جاری میلادی حدود 35 درصد از تعداد پروازهای خود در تابستان 2019 را انجام دهد و پیش بینی می کند در ماه ژوئیه تعداد مسافران نیز حدود 45 درصد باشد.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای شرکت یونایتد در سه ماهه دوم سال جاری میلادی تقریباً با یک سوم ظرفیت، پرواز کردند.

این کاهش تقاضا برای شرکت های هواپیمایی در فصل پاییز یعنی زمانی که بسته محرک دولت آمریکا منقضی شود، نشانه خوبی نخواهد بود.

برای جلوگیری از اخراج کارکنان، خطوط هوایی آمریکا بسته های مختلفی را برای ترغیب کارمندان به خروج داوطلبانه خود اعلام کرده اند.

خطوط هوایی دلتای آمریکا اخیراً در یادداشتی خطاب به خلبانان خود اعلام کرد که اگر آنان با کاهش حداقل دستمزد موافقت کنند، از برنامه مرخصی اجباری بدون حقوق صرف نظر خواهد کرد.

خطوط هوایی دلتا در گزارشی اعلام کرد که درآمد سه ماهه دوم این شرکت به میزان 91 درصد کاهش یافته و متحمل ضرر 3.9 میلیارد دلاری شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار