gardeshban.ir

هنگامی‌ که در یک مرکز دارای چند ساختمان مختلف اقامت دارید، بهتر است از مسئولان آن بخواهید که نقشه ساختمان را برای شما فاکس کرده و یا به پست الکترونیکی شما ارسال کنند.
کد خبر: ۲۹۱۶۷
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
گوگل ارث (google earth) شما نیز می‌ تواند موقعیت قرار گیری هتل و حتی فاصله‌ هایی مانند مسافت تا ساحل و یا بزرگراه ‌ها را به شما نشان بدهد. سپس با مرکز مورد نظر تماس گرفته و تشریح کنید که دنبال چه چیزی (بهترین چشم‌ انداز، نزدیکی به ساحل و غیره) هستید و نظر آن‌ ها را درباره این ‌که کدام اتاق یا سوییت می ‌تواند به بهترین وجه با موارد مد نظر شما همخوانی داشته باشد، بخواهید.

در هنگام بررسی کردن گزینه ‌ها، می ‌توانید به نقشه بنا و نقشه گوگل ارت رجوع کرده و تصمیم بگیرید که می‌ خواهید پیشنهاد آن ‌ها را بپذیرید و یا این‌ که گزینه ‌ای دیگر را به‌ صورت شخصی انتخاب کنید.

همچنین بهتر است بروشور یا نسخه ‌ای چاپ شده‌ ای از اطلاعات موجود در وب‌ سایت هتل را در اختیار داشته و در هنگام ورود به هتل به همراه داشته باشید. اگر به شما اتاقی راضی‌کننده ‌ای ارائه ندادند، برایشان توضیح بدهید که در زمان رزرو کردن اتاق، مشخصات اتاقی که در عکس یا شرح یاد شده وجود داشته است (حداقل موردی مشابه به آن) را مدنظر داشته ‌اید.

به یاد داشته باشید که انتظاراتی واقع‌ گرایانه داشته باشید. اگر به یک هتل زنجیره ‌ای که اتاق‌ های آن معمولا ازنظر ابعاد و پیکربندی به یک شکل و اندازه هستند سفر می ‌کنید، گزینه‌ های چندانی برای ارتقاء دادن اتاق خود در اختیار نخواهید داشت. با این‌ وجود ممکن است یک سمت ساختمان نسبت به طرف دیگر آن نمای بهتری داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که اگر در زمان‌ های شلوغ و پر رفت‌ و آمد سال که معمولا ظرفیت هتل‌ ها تکمیل است به سفر می ‌روید، اتاق ‌های در دسترس محدودتر خواهند بود. همین امر درباره طرح ‌های تخت خواب و صبحانه که در آن ‌ها اتاق ‌ها برای افراد مختلف رزرو می‌ شوند نیز صادق است. با این‌وجود پرسیدن هیچ‌ گاه ضرری نخواهد داشت.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار