gardeshban.ir

گزارش/
فروش اطلاعات شخصی مسافران توسط آژانس های مسافرتی به واسطه ها ضربه سنگینی به حیثیت گردشگری کیش وارد میکند
کد خبر: ۲۹۳۴۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 05
گردشبان (gardeshban.ir) :

فروش‌اطلاعات شخصی مسافران توسط آژانس های مسافرتی/ واسطه گری در ارائه خدمات گردشگری در جزیره کیش کماکان ادامه دارد!

چهار سال از طرح جمع آوری کانترهای گردشگری در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات به مسافران با قیمت های مصوب میگذرد ، طرحی که در ان زمان با مقاومت های بسیار اجرا شد تا بتواند نظمی به ارائه خدمات گردشگری در جزیره کیش بدهد.

به گزارش گردشبان ، با روی کار آمدن مدیران جدید در‌سازمان منطقه آزاد کیش و تغییرات صورت گرفته در معاونت گردشگری، مجددا با بی برنامگی در این حوزه روبه رو هستیم که در این بین گردشگران ضرر کرده و عده ای سودجو با واسطه گری سود به جیب میزنند.


فروش اطلاعات شخصی مسافران کیش توسط آژانس های مسافرتی

چند تن از مسافران جزیره کیش و در پیگیری های آتی، فعالین این حوزه به دیده بان گردشگری ایران گفتند، واسطه های فروش خدمات گردشگری با همکاری آژانس های مسافرتی، اقدام به خرید اطلاعات گردشگران کرده و با داشتن شماره تماس و همچنین هتل محل اقامت و شماره پرواز ، به استقبال مسافران رفته و یا در هتل ها با آن ها تماس برقرار میکنند، و به عنوان ارائه خدمات ویژه، خدمات گردشگری و تفریحات دریایی و ... را تا دو برابر قیمت به فروش میرسانند. این واسطه ها برای دریافت اطلاعات تماس و تاریخ سفر گردشگران متناسب با کیفیت هتل محل اقامت افراد گاها تا ۴۰ هزار تومان برای اطلاعات هر مسافر پرداخت میکنند.

فروش اطلاعات شخصی مسافران توسط آژانس های مسافرتی به واسطه ها  و در گام بعد سو استفاده این افراد از ناآگاهی گردشگران و ارائه خدمات کم کیفیت با چند برابر قیمت، ضربه سنگینی به حیثیت گردشگری کیش وارد میکند .

در این زمینه لازم است معاونت گردشگری با اقدامی به موقع و ایجاد کانالی یک پارچه برای ارائه خدمات گردشگری و تفریحات دریایی دست سودجویان را کوتاه کرده و به وظایف اولیه ی خود که ایجاد ساز و کاری جهت ارائه خدمات مناسب به گردشگران جزیره کیش است عمل کند.


پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار