gardeshban.ir

به دنبال نگرانی‌ها از گسترش ویروس کرونا، بریتانیا و چند کشور اروپایی دیگر محدودیت‌های مسافرتی جدیدی را برای اسپانیا وضع کرده‌اند و این رویداد صنعت گردشگری اسپانیا را با مشکلات بیشتری مواجه کرده است.
کد خبر: ۲۹۳۸۲
تاریخ انتشار : دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹-1399 May 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
توجهات به محدودیت‌های سفری علیه اسپانیا با اعلام تصمیم ناگهانی دولت بریتانیا مبنی بر لزوم قرنطینه مسافران بازگشتی از اسپانیا جلب شد.

بریتانیا در بیست و پنجم جولای اعلام کرد از این پس تمامی مسافرانی که از اسپانیا به بریتانیا بازمی‌گردند باید ۱۴ روز در قرنطنیه بمانند.

دولت فرانسه نیز در بیست و چهارم جولای به شهروندانش توصیه کرد تا به «کاتالونیا» سفر نکنند. با این حال هنوز مرز بین این دو کشور باز است. نخست وزیر فرانسه اخیرا اعلام کرد مذاکراتی را با هدف کاهش ترافیک بین دو مرز با دولت اسپانیا آغاز کرده است.

نروژ دیگر کشور اروپایی است که شرایط سفر به اسپانیا را دشوار کرده است. این کشور در بیست و چهارم جولای اعلام کرد تمامی مسافرانی که از اسپانیا باز می‌گردند باید قرنطینه ۱۰ روزه را بگذرانند.

 دولت ایرلند در بیست و دوم جولای فهرستی از «کشورهای سبز» اعلام کرد که به موجب آن سفر شهروندان به کشورهای این فهرست بدون نیاز به قرنطینه خواهد بود. اسپانیا از جمله کشورهایی است که در این فهرست قرار داده نشده است.

بر اساس آخرین تصمیمات دولت بلژیک، سفر به شهر «لریدا» در کاتالونیا و «اوئسکا» در «آراگون» با قرنطینه اجباری همراه خواهد بود.

دولت آلمان در بیست و چهارم جولای از شهروندانش خواست تا به مناطقی از اسپانیا که خطر ابتلا به ویروس کرونا در آن‌ها زیاد ارزیابی شده سفر نکنند.

دولت هلند نیز در بیست و پنجم جولای به شهروندانش توصیه کرد تا جز در مواقع ضروری از سفر به شهر «لریدا» و مناطق اطراف آن خودداری کنند.

دولت لهستان هم در بیست و ششم جولای از مردم کشورش خواست تا از سفرهای غیرضروری به کاتالونیا بپرهیزند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار